.

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Użyłaś pięknego słowa ,,niebotyczne"! Jakże dawno go nie widziałem!
    Czy ,,jak pajace" nie powinno być jako wtrącenie?
    No i zakończenie, jak zwykle w Twoich Dra(końcówki różne są) jest zaskakujące :D
    Zostawiam 5! :)
  • Rasia 05.02.2016
    A nie, zdaje mi się, że bez wtrącenia jest w porządku, bo "pajace" rozpoczynają tę część zdania, a nie plasują się gdzieś tam w środku.
    Dzięki, cieszę się, że chociaż Tobie się podoba (no i przepraszam za zapałki, otworzyłam dzisiaj nawet plik i chciałam pisać, ale... no nie da się, będą jutro:).
  • Chris 05.02.2016
    Dobre, bardzo dobre! :) Wchłonąłem tekst w momencie. Bardzo lekko się czytało. 5
  • Rasia 05.02.2016
    O, dziękuję bardzo :D
  • Rasia 05.02.2016
    Dziękuję za anonimowe 5 :)
  • 60secondsToDie 05.02.2016
    Ta piątka to ode mnie :D
    Strasznie mi się spodobało, nie mam uwag.
  • Rasia 05.02.2016
    O, bardzo mi miło, że zajrzałaś :)
  • Angela 05.02.2016
    Zaskakujące zakończenie. a czytało się Sama wiesz jak. Rewelacyjnie : ) 5
  • Rasia 05.02.2016
    Dziękuję, miło wiedzieć, że Ci się podobało :) Cóż, jak widać moje wątpliwości były jednak niepotrzebne.
  • ausek 05.02.2016
    Wiedziałam, wiedziałam, że mnie zaskoczysz zakończeniem. :)5
  • Rasia 05.02.2016
    Cieszy mnie to bardzo :D
  • Neurotyk 05.02.2016
    Ode mnie dobre 4.
  • Rasia 05.02.2016
    A mogę w takim razie wiedzieć, czemu nie 5? ;p
  • Neurotyk 05.02.2016
    Nie mogłem sobie wyobrazić dźwięku łamanych kości:) Przez to tylko 4:p
  • Rasia 05.02.2016
    Bez urazy, ale to dość słaby argument w ocenianiu cudzych opowiadań, jeśli przez jeden fakt, którego po prostu nie możesz sobie wyobrazić, oceniasz całą notę w dół chociaż błędów jako takich nie było, no ale jak kto woli...
  • Neurotyk 05.02.2016
    Jakie są kryteria oceny?
  • Rasia 05.02.2016
    Heh, teraz z kolei trochę mnie rozbawiłeś xD Kryteria oceny są tutaj jedynie przy bitwach literackich, a tak to każdy kieruje się raczej zdroworozsądkowym ocenianiem. Ja przykładowo wypisuję błędy stylistyczne i logiczne, po prostu robię taką listę, a potem bezpośrednio autorowi opowiadania wypisuję plusy i minusy. Ale z tym to bywa różnie, bo też już niektóre osoby znam i patrzę na nie pod tym względem czy rzeczywiście dały z siebie wszystko czy nie i czasem jak znajdzie się parę błędów, to je ignoruję. Grunt to po prostu ciekawie napisać, mieć dobry pomysł... Czy ja wiem, moje ocenianie jest dosyć złożone, ale nie obniżam nigdy oceny za to, że moja koncepcja nie zgadza się z tekstem, bo... ludzi i pomysłów jest zbyt wiele i nie ma tam za bardzo miejsca na moje "ale", chociaż czasem się zdarza ;)
  • Neurotyk 05.02.2016
    Rozumiem. Zdroworozsądkowo: nie ma się do czego przyczepić - 5:). Szczególnie 5 za dramaturgię i STOPNIOWANIE napięcia. Wszystko się kupy trzymało i było logiczne.
  • Rasia 05.02.2016
    Spokojnie, ja nie mam za złe tej oceny, po prostu troszkę mnie zdziwiło Twoje podejście. Naprawdę ocena nie jest najważniejsza, ale i tak fajnie, że teraz będziesz brać pod uwagę nieco więcej rzeczy. Dzięki w każdym razie za starania i za przeczytanie :D Pozdrawiam i w najbliższych dniach zerknę do Ciebie :) I naprawdę, spokojnie, nie chcę Cię zagryźć xD
  • Neurotyk 05.02.2016
    Rozboli Cię głowa od moich błędów stylistycznych, logicznych, składni, interpunkcji. Nie polecam:)
  • Rasia 05.02.2016
    No przestań, więcej wiary w siebie :) Poza tym po wskazaniu błędów będzie Ci łatwiej poprawiać i trochę się nauczyć :) Nie wypisuję tych błędów ze złośliwości, tylko żeby pomóc. Zobaczysz, nie będzie tak źle, a ja myślę, że wyjdzie dobrze :)
  • Neurotyk 05.02.2016
    Otóż proszę sobie wyobrazić, iż zawsze chciałem by ktoś zrobił mi korektę stylistyczną:)
  • Rasia 06.02.2016
    Więc jutro wieczorem już na pewno będzie zrobiona :D
  • Neurotyk 06.02.2016
    A podobno za darmo można tylko w mordę dostać. Dzięki:)
  • Rasia 06.02.2016
    Nie ma za co, to drobiazg. Każdemu staram się tutaj tak pomóc. No i z tym dostawaniem w mordę to akurat nie u mnie, po prostu lubię czytać i sprawdzać cudze prace, bo to mi samej też pomaga :)
  • Morelia 08.02.2016
    Rasia, jak zwykle ujmujesz i mocno ściskasz za wnętrzności mimo tak krótkiego tekstu. Koniec wydał mi się trochę urwany, ale przyznam, że to nawet pogłębiło efekt. No oczywiście 5!:)
  • Rasia 08.02.2016
    Dziękuję bardzo, cieszę się, że zajrzałaś :) Końcówka miała właśnie sprawiać takie wrażenie :)
  • Cherryl 20.02.2016
    Ogólnie, bardzo dobry pomysł na tekst i podoba mi się. Gramatycznie również poprawnie, jednak zabrakło mi czegoś... Zabrakło mi więcej emocji. Wiem, że się starałaś: "O mój Boże!", "Hamuję drastycznie"... jednak czuję niedosyt... Może za mało literek po prostu, jak dla mnie, haha! Poza tym świetnie i jak na 5 wystarczająco!
  • Rasia 20.02.2016
    Nie szkodzi, bardzo mi miło, że zajrzałaś. Ja sama uważam, że ten tekst jest taki... no nienajlepszy jak na mnie. Cieszę się jednak, że w Twojej ocenie zasługiwał na pięć :) Dziękuję bardzo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania