Drubble - "Czekam"

Jestem przeklęty. Nie wiecie o tym. Nie macie pojęcia, że jedyne co potrafię wzbudzać to przerażenie, jedyne, co potrafię robić, to zabijać. Przebiegam między wami i słyszę tylko krzyki. Boicie się mnie, co? Rozkoszuję się każdą sekundą waszego przerażenia. Każdym krzykiem, myślą, że okrutnie długo pamiętać będziecie spotkanie ze mną. Upaja mnie myśl o tym, że budzę strach i obrzydzenie.

Wracam do rynsztoka. Czuję odurzającą woń wszystkich brudów tego miasta. Biegnę dalej - nie męczę się. Mój umysł jest czysty, wszystkie kończyny gotowe, każdy mięsień napięty. Zatrzymuję się dopiero, gdy dobiegam do drugiego końca waszego obrzydliwie czystego skupiska. Rozglądam się w poszukiwaniu ofiar. Serce kołacze mi jak oszalałe, czuję pulsującą w żyłach krew, oddycham ciężko. Czekam na moment, w którym śmiertelna trucizna zacznie krążyć w waszych żyłach. Chwila, w której ugryzę któregoś z was będzie moim tryumfem. Nie idźcie do nikogo w białym fartuchu, to bezcelowe. Wkrótce umrzecie, a ja stanę się waszym zabójcą. Na samą myśl o tym przepełnia mnie uczucie bezgranicznej dumy. Czekam tylko, aż podejdziecie bliżej, zupełnie nieświadomi mojej obecności, bym mógł wyłonić się z ciemności i zadać ostateczny cios.

Kim będzie moja dzisiejsza ofiara? Ktoś z tłumu, któreś z was. Może ty?

Ja, szczur, czekam na ciebie.

Następne częściDrubble - "Widzę ją"

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Była rockmana 30.03.2018
    Dobre! Szczur o osobowości sadystycznej! Nieźle też napisane, widać, ze troszkę czasu poświęciłeś na ten tekścik, Czarny Łabędziu.
  • TheBlackSwan 30.03.2018
    Dziękuję! Ten tekst jest pierwszym po dwuletniej przerwie, więc tym bardziej się cieszę ;)
  • Była rockmana 30.03.2018
    TheBlackSwan
    Ja też wróciłam po dwuletniej przerwie. Wczoraj dodałam pierwszy tekst. Cóż, moja nazwa już nieaktualna, więc wymysliłam sobie nową, tyle, że zmienić nie mogę, więc dałam w avatarze :) Ładnie wracasz, zawsze miło przczytać schludny tekst. Dodaję do obserwowanych :) Pozdrawiam.
  • Canulas 30.03.2018
    Ładne i czysto napisane. Przyjemnie popłynąć schludnym tekstem. Dziękuję TheBlackSwan.
  • TheBlackSwan 30.03.2018
    Cała przyjemność po mojej stronie ;D
  • Agnieszka Gu 30.03.2018
    Witam,
    Tekst bardzo przyjemnie napisany, choć o nieprzyjemnej tematyce ;)
    Byłam ciekawa końcówki. Czytając czuć było, iż coś tam na końcu się będzie czaić ;)
    Pozdrawiam :)
  • TheBlackSwan 31.03.2018
    Jak miło! Dzięki za wizytę :)
  • Agnieszka Gu 30.03.2018
    Witam,
    Tekst bardzo przyjemnie napisany, choć o nieprzyjemnej tematyce ;)
    Byłam ciekawa końcówki. Czytając czuć było, iż coś tam na końcu się będzie czaić ;)
    Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania