***

***

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Kocwiaczek 19.04.2020
    Wiem, że portal literacki to nie miejsce do walk w realu. Ale kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem. Jak już mówiłam wcześniej. Walcz Panie A. ale nie tekstami, a w życiu.
  • Shogun 19.04.2020
    Takie to jest, to życie. Z dobrego człowieka zrobi zbrodniarza, że zbrodniarza dobrego człowieka. Plotki i kłamstwa niosą się jak burza, a prawda ma problem, aby się przebić. Tak, nie należy sądzić dopóki nie pozna się prawdy, oraz nie tworzyć własnej prawdy, która nie ma z nią nic wspólnego.
    Ciekawy tekst skłaniający do przemyśleń.
    Pozdrawiam ;)
  • Amica 20.04.2020
    A co z tą dziewczyną? Czy przypadkiem "wspaniały" A. nie miał jej w tylnej części ciała? Czy jego postać nie jest idealizowana?
  • Pan Buczybór 20.04.2020
    "ciszyć" - cieszyć
    "człowiek odszedł [przecinek] nie wytrzymał"
    "zaznaczyć [przecinek] że nie robił"

    Dość ciekawy tekst. Dobrze obudowana, skonstruowana postać, choć nie ma nawet jego imienia. Ogólnie sytuacja realistyczna i niestety bardzo wredna - naprawdę szkoda, że takie rzeczy zdarzają się w życiu. No, zgadzam się poniekąd z Amicą - wkradło się nieco idealizacji, ale nie przeszkadzało mi to jakoś szczególnie. Narracyjnie też jest wporzo.
    Pozdro

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania