Poprzednie częściDruga szansa na życie cz.1

Druga szansa na życie cz3

Kiedy wyszłam z psychiatryka i postanowiłam skończyć z dawnym życiem raz na zawsze,mając przy boku kochającego faceta z którym chciałam dążyć do tego by stworzyć z nim rodzinę. Dojrzałam do decyzji o posiadaniu dziecka i byciu matką. Adrian po skończeniu technikum wraz z ojcem otworzyli własną firmę.I nawet dobrze im szło,Adrian i ja między nami też było bardzo dobrze pod względem uczuciowym .Ja jeszcze się uczyłam w ostatniej klasie liceum,maturalnej klasie. Zdałam maturę,nawet z dobrym efektem i mogłam iść na studia,no ale dopiero miałam 20 lat,Adrian 24,on miał firmę coś swojego a ja powolutku,malymi kroczkami chciałam z nim zalożyć rodzinę.Starać o dziecko nie musieliśy się dlugo już za drugim razem zaszłam w ciąże,zrobilam dwa testy i oba pozytywne,ucieszyło mnie to jak i Adriana. Każdego...po 9 miesiącach urodziłam córeczkę Blankę. Poród był straszny,musiałam mieć go wywoływane przez kroplówkę z oxy ,okropnie bolało,po 10 godzinach męczarni jednak urodziłam mój mały cud świata.Adrian sprawował dobrze się w roli taty a ja także doszczegałam plusy.W wieku 21 lat poszłam na sudia,psychologii,chciałam pracować z ludzmi i pomagać im tak jak oni mi kiedyś.Skończyłam studia i zostałam psychologiem i pracowałam w MONARZE-e od 26 roku zycia az do teraz.Spotkałam się z wieloma przypadkami,narkotycznego opętania czyjegoś organizmu,niektorym udawalo się wyjsc,niektorym nie i wtedy najbardziej to bolało.

Teraz jako 30 latka jestem spełnioną mamą 12 letniej Blanki i niedługo urodzę następne dziecko,chlopczyka Kubusia.Jestem żoną Adriana,jestem normalną kobietą tylko po przejściach a nazywanie mnie „ćpunką” olewam,tak kiedyś ćpałam teraz jestem „czysta”,nauczyło mnie to tego że życie to szansa,a ja dostałam drugą szansę na życie....na normalne życie.

KONIEC

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania