**

*

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Simia 19.04.2020
    Muszę po prostu napisać, chociaż z reguły jestem raczej cichym obserwatorem.
    Większość domyśli się, o kogo tutaj chodzi. Prywatne sprawy zostały przeniesione na opowi. Myślę, że Kocwiaczek (na przykład) będzie wiedziała o kim mowa. Powtórzę tylko słowa Ravena: zawsze są dwie strony medalu. Sam fakt, że nie bawił się w tę dziecinną wojnę, świadczy o nim dobrze. Jednak tutaj nawet już nie o to chodzi. Mój komentarz, jak podejrzewam, niczego tutaj nie zmieni. W każdym razie muszę zaznaczyć, że nie zawsze co możemy przeczytać jest prawdziwe. Mówi się o tym na okrągło i niby każdy to wie, ale co z tego skoro to się powtarza. Jestem po prostu zniesmaczona.
    O Ravenie mogę napisać, że jest bardzo kreatywny, a jego teksty zachowują wysoki poziom. Jestem też przekonana, że w głowie miał mnóstwo świetnych pomysłów. Cholernie mi szkoda, że został przedstawiony w takim świetle, bo jak już wspomniałam, niektórzy będą wiedzieli o kim jest tutaj mowa.
    Życzę ci dużo weny i abyś kontynuował swoją działalność artystyczną, jeśli tak można to nazwać. Dużo zdrówka i pozostań silny ♥️♥️
  • Kocwiaczek 19.04.2020
    Po przeczytaniu Twojego komentarza stwierdzam, że w jakiś bliżej nieokreślony sposób zostałam...zrobiona w konia. Ale mój komentarz poniżej nadal jest aktualny. Ravenie pamiętaj, że odejście to poddanie się, a zostanie tutaj to zbieranie sił do walki. Prawda jest jednak taka, że ostatnio nauczyłam się magicznego słowa: Ignorować. To czasem najlepsze lekarstwo.
  • Simia 19.04.2020
    Nie ty jedna Kocwiaczku ?
    Nie mogę pozwolić żeby dobre imię Kruczka zostało stłamszone. Niezależnie od tego czy zdecyduje się zostać. I tak znosił to wystarczająco długo.
  • Kocwiaczek 19.04.2020
    Simia jest zatem tak jak napisałam. Real jest czymś zupełnie oderwanym od opowi. A tam żadne hejty nie mają znaczenia. Decyzje podejmujemy sami i oby to były dobre decyzje. Pozdrawiam Cię serdecznie, a Ravenowi życzę, może to słabe stwierdzenie ale - powodzenia i w przyszłości umiejętności ufania właściwym ludziom. To gorzka lekcja, ale być może potrzebna.
  • Kocwiaczek 19.04.2020
    Szlag. Czemu znowu i o co w tym wszystkim chodzi? Pragnę napisać tylko jedno. Nigdy, ale to nigdy nikt w Internecie nie będzie w stanie ocenić kogoś w realu ponieważ nie zna wszystkich faktów, a jedynie przedstawione subiektywnie przez kogoś. Powiem również, że brak mi będzie twojej twórczości. Wybór jednak należy do Ciebie. Pozdrawiam i mimo wszystko liczę na to że wszystko się jakoś ułoży.
  • Shogun 19.04.2020
    Koci - co się stało? Czemu Raven odchodzi?
    Przed chwilą zobaczyłem ten tekst i jestem zszokowany.
  • Johnny2x4 19.04.2020
    Rzeczywistość tego portalu. Szkoda. Powodzenia, w dalszym pisaniu.
  • Shogun 19.04.2020
    Co się stało? Co się dzieje? Czemu Raven odchodzi?
  • bogumil1 19.04.2020
    Czy to taka hamletowska próba zwrócenia na siebie uwagi? Bo jak sobie przypominam raz już odchodziłeś Ravenie, i jakoś chyba nieskuteczne to było.

    http://www.opowi.pl/dziekuje-a58631/

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania