.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • ausek 25.11.2015
    Zaczynam się bać o los bohatera. Mam nadzieję, że go nie uśmiercisz Rasiu :) 5
  • Lucinda 25.11.2015
    Gdy zobaczyłam kolejną część tego opowiadania, aż się uśmiechnęłam, bo właśnie dzisiaj sobie pomyślałam, że mam ochotę akurat na to opowiadanie:) Jeśli chodzi o treść, nie zawiodłaś mnie, jest świetna jak zawsze. Błędów nie wyłapałam. Pozostaje mi zostawić 5:)
  • comboometga 25.11.2015
    Cudne. Za krótkie :c Ta część przemknęła mi przed oczami zdecydowanie za szybko. 5
  • wolfie 26.11.2015
    Jak zwykle bardzo intrygujący, dopracowany rozdział, który przeczytałam z przyjemnością. Ciekawi mnie jedna rzecz, Rasiu - a mianowicie czy wzorowałaś wojsko ze swojego opowiadania na jakiejś prawdziwej formacji? Zostawiam 5 :)
  • Rasia 26.11.2015
    To pytanie zabrzmiało nieco jak podstęp. Jakbyś chciała sprawdzić, czy jestem niedoinformowana albo gdzieś się potknęłam xD Nie, nie wzorowałam. To jedynie wytwór wyobraźni i mam nadzieję, że Cię to nie rozczaruje :) Dziękuję bardzo dziewczyny, bo przy tej części natchnienie nieco mnie opuściło ;)
  • wolfie 26.11.2015
    To nie miał być podstęp w żadnym razie :) Po prostu dostrzegłam pewne podobieństwa między stworzonym przez Ciebie wojskiem a pewną formacją, która istaniała w czasach II w.ś, więc zapytałam :)
  • Rasia 26.11.2015
    Podobieństwa na pewno są, bo jednak nawet fantazja wymaga jakiejś bazy ukształtowanej na filmach, książkach i historii, ale nie miałam na myśli konkretnych wojsk ;)
  • Katerina 27.11.2015
    Tylko.nie usmiercaj bohatera ;) rozdział świetny :) 5
  • KarolaKorman 27.11.2015
    Amanda jest taką prawdziwą matką i żoną. Podobało mi się jak na koniec opisała spotkanie z Jenny, 5 :)
  • Angela 28.11.2015
    Ta historia jest niesamowita. Z przyjemnością przeczytałabym ją w wersji papierowej : ) 5
  • Neli 11.01.2016
    Gdy pierwszy raz usłyszałam wzmiankę o listach i tej dziewczynie, to wyobraziłam sobie, że ma rude lokowane włosy. Zdecydowanie trafiłaś z tym kolorem do postaci z mojej wyobraźni!
  • Billie 15.07.2016
    O tym chyba nie było wcześniej, już mnie zaciekawiło :) zostawiam 5 i lecę do kolejnej części. ;)
  • Rasia 15.07.2016
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania