.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Wciąż i wciąż i wciąż trzymasz ten sam, bardzo wysoki poziom. Z niecierpliwością czekam na więcej i zostawiam 5 oczywiście :)
  • Rasia 30.12.2015
    Dzięki Szymon. Że wciąż i wciąż i wciąż czytasz :D
  • Rasia to dla mnie przyjemność :D
  • ausek 30.12.2015
    ''- Dzięki, synu. Masz u mnie dług – rzekł ''- nie wiem czy się nie mylę, ale nie powinno czasem być *mam u ciebie dług?
    No i wszystko skończyło się dobrze. :) 5
  • Rasia 30.12.2015
    O Boże, ausek xD Dzięki, nawet nie zauważyłam tego potknięcia! Ubawiłam się teraz, dziękuję bardzo :D
  • wolfie 30.12.2015
    Wciąż śledzę Twoje opowiadanie (choć czasem robi to anonimowo) i wciąż jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności. Uwag nie mam, przeczytałam rozdział z przyjemnością, 5 :)
  • Angela 30.12.2015
    Nie wiem dlaczego Pirat ( choć to prawdziwy skurwiel ) fascynuje mnie. Nie potrafię go rozgryźć. : ) 5
  • Rasia 30.12.2015
    Cóż, mnie też fascynuje odkrywanie jego psychiki, ale cieszę się, że da się po ostatnich rozdziałach zobaczyć Jeffa nieco z innej perspektywy :)
  • Lucinda 30.12.2015
    Po ostatnich dwóch częściach Jeff zaczął mnie bardziej intrygować, bo zaczęłaś pokazywać go od innej strony. Rośnie we mnie coraz większa ciekawość na temat jego osoby. Tutaj akurat uwagę zwracał opis Chrisa, który starał się odczytać emocje z twarzy Pirata. No, ciekawa jestem, co jeszcze wymyślisz, jak go pokażesz:)
    ,,że jestem w stanie jej pomóc, rozpocząć lepszy etap jej życia" - możliwe, że nie zgodzisz się z tym, co napiszę, ale według mnie nie powinno tu być przecinka. Łatwiej może byłoby to widać, gdyby zastosować odrobinę inny szyk, czyli ,,jestem w stanie pomóc jej rozpocząć". Wtedy widać, że ,,pomóc rozpocząć" jest jakby jednym orzeczeniem. No zrobisz, jak będziesz uważać;
    ,,Nie zrobił tego jednak. Wręcz przeciwnie. Nawet nie zaczął tego tematu w jej obecności. Sądziłem jednak" - tu chciałam zwrócić uwagę na to, że w dwóch linijkach dwa razy użyłaś słowa ,,jednak". 5:)
  • Rasia 30.12.2015
    Rozumiem tę pierwszą uwagę, jednak zapis jest dobry. Chodziło o to, że Chris chce jej i pomóc i może rozpocząć nowy rozdział w jej życiu :)
    Ponoć powtórzenie słowa po dwóch zdaniach jest już dopuszczalne, co o tym sądzisz?
    Dziękuję bardzo za uwagi i czekam na odpowiedź :)
  • Lucinda 31.12.2015
    Rasia, hmm... Szczerze mówiąc, nigdy nie sądziłam, że nie jest dopuszczalne (choć też nie czuję się w tej kwestii ekspertem). Nie mam z tym problemu. Natomiast powtórzenia na ogół stosuje się, aby coś podkreślić, zwrócić na coś uwagę (bo to właśnie one robią). Każde powtórzenie przyciąga trochę uwagę czytelnika, aczkolwiek nie zawsze jest to potrzebne czy pożądane. Z tego względu uważa się na nie. Tylko dlatego o tym wspomniałam. Takie w każdym razie są moje odczucia:)
  • comboometga 31.12.2015
    Świetna część, przyjemnie czyta mi się Twoje historie :) Każda jest coraz lepsza, tak trzymaj ;3 5
  • KarolaKorman 02.01.2016
    Wyrozumiałość Chrisa jest piękna. Zostawiam 5 :)
  • Neli 18.01.2016
    Ciekawi mnie, czy Jack szybko odwdzięczy się chłopakowi. Twoje opowiadanie trafiło na moje ,,top 3 najlepszych opowiadań, jakie znalazłam na opowi". Najgorsze jest to w takich opowiadaniach, że uwielbiam je czytać, a kiedyś skończą się raz na zawsze, gdy dojdę do końca historii.
  • Morelia 13.02.2016
    Na prawdę czytam to jak dobrą książkę, oczywiście niezmiennie 5, bo skali na tyle wysokiej nie zrobili ^^
  • Rasia 13.02.2016
    Widzę, że wytrwale brniesz do końca :) Dziękuję bardzo za komplement xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania