.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Masz zmysł urywania części w najlepszych (dla Ciebie, dla czytelnika najgorszych) dla nich momentach. Przez to jeszcze bardziej nie mogę się doczekać kolejnych! :D Tak więc, mam nadzieję, że nie będę musiał czekać długo na następną. 5 naturalnie ode mnie.
  • Rasia 09.01.2016
    Cóż, jakoś muszę zachęcać do dalszego czytania :D Cieszę się bardzo, postaram się wstawić kolejną część jutro. Dziękuję za miłą opinię :)
  • Marzycielka29 09.01.2016
    I już?! Poproszę jeszcze :D 5
  • Amy 09.01.2016
    Nie musisz zachęcać, ja i tak przeczytam :)
    Czy najdłuższa kreska nie powinna wygrywać, a nie wykrywać? :D

    Co jeszcze martwi Chrisa? Gdzie jest Sue? Dlaczego ciągle tylko pytania? Czekam na kolejny rozdział i mam nadzieję, że będzie troszeczkę dłuższy. :)
  • Amy 09.01.2016
    Aha, chyba raz niepotrzebnie postawiłaś przecinek przed "czy".
  • Rasia 09.01.2016
    Rzeczywiście, literówki to moja słabość xD Dziękuję, poprawię :)
  • ausek 09.01.2016
    No, nadgoniłam i Twoje opowiadania. Nie ukrywam, że miło przeczytać więcej części za jednym zamachem. Posyłam ukłon uznania, bo świetnie to rozgrywasz, pozdrawiam. :) 5
  • Angela 09.01.2016
    Czy można prosić o więcej? Odczuwam pewien niedosyt. 5
  • Lucinda 10.01.2016
    Zaglądam tu i zachodzę w głowę, jak mogłam nie napisać komentarza, przeczytawszy tę część:/ Cóż, wiadomo mniej więcej, co się działo z Jackiem, ale pojawiły się nowe pytania w stosunku do Sue, zwłaszcza przez słowa Chrisa. Mam nadzieję, że nic jej nie jest, chociaż wszystko się komplikuje, bo prawdopodobnie Amanda najpierw będzie szukała jej w szkole i jej tam nie znajdzie, Jack ma obowiązki, nie wiadomo, co zrobi, no i jeszcze ma przy sobie Chrisa, za którego jest odpowiedzialny. Błędów, z tego co pamiętam, nie wyłapałam. Zostawiam 5 i idę do następnej części:)
  • KarolaKorman 11.01.2016
    Dałam 5 i lecę dalej :)
  • Neli 18.01.2016
    5 ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania