.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Marzycielka29 13.01.2016
    O w morde! Rozdział wspaniały. Na początu myślałam, że dziadowi jaja oberwę, ale pote, razem z Sue myślałam i doszukiwałam się odpowiedzi. Uwielbiam Twoje opowiadanie i masz we mnie fankę :* 5
  • Rasia 13.01.2016
    Dziękuję bardzo :) Rany, jak ja uwielbiam takie komentarze naładowane furią i emocjami, nawet nie wiesz, jak mnie Twój rozbawił i ucieszył :)
  • Marzycielka29 13.01.2016
    Powiem Ci, że obawiałam sie o Sue. Cieszę się. Mam akurat chwilę, bo dzieciaki usypiają i mogłam w spokoju delektować się rozdziałem. :D
  • Choćbym chciał, to nie mogę dać nic innego niż 5. A nie chcę :D Świetny rozdział!
  • Angela 13.01.2016
    To nie było 200% a co najmniej 2000%, leci soczyste 5 : )
  • Lucinda 13.01.2016
    Przeczytałam tę i poprzednią część na jednym oddechu (dlatego wybacz, że nie zatrzymałam się tam na komentarz). No i ciąg dalszy tej huśtawki, najpierw znowu chce skrzywdzić Sue, później nagle przestaje i każe jej spać, znowu każe jej się zbliżyć (co budzi podejrzenia), następnie kolejne przykre fakty z życia Jeffa. To tak bardzo intrygująca postać, choć te kolejne fakty z jego przeszłości łagodzą trochę tę złą jego stronę. Z ciekawością dowiaduję się o nim czegoś więcej, jego charakterystyka się dopełnia i oby tak dalej:)
    ,,Najgorszy w tej nieświadomej był jednak fakt" - chyba ,,nieświadomości". 5:)
  • Rasia 13.01.2016
    Cóż, obiecałam Ci jeszcze osobną historię Jeffa, naprawdę napaliłam się na napisanie jej, więc... :D Można się jej spodziewać po zapałkach.
    Ani nieświadomej, ani nieświadomości. Miało być niewiadomej xD Ja i moje literówki kochane. Dziękuję bardzo i cieszę, że Ci się podobało. Już poprawiam.
  • Lucinda 13.01.2016
    Rasia, nie zapomniałam o obiecanej przez Ciebie oddzielnej historii o Jeffie i cały czas na nią czekam:)
  • KarolaKorman 14.01.2016
    Podziwiam po tym wszystkim Sue, za odwagę i całą resztę,a historii Jeffa i ja jestem ciekawa, 5 :)
  • Amy 14.01.2016
    Przeczytałam już wczoraj, ale że prawie zasypiałam, stwierdziłam, że komentować nie będę. :) Bardzo mi się podobało, zwłaszcza postać Jeffa. Nie wiem, co mam powiedzieć. Świetny rozdział. Gdzieś była literówka, ale wybacz, że Ci jej teraz nie wskażę. Muszę się na sprawdzian z chemii uczyć.
  • Neli 19.01.2016
    5 ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania