.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Więcej więcej! Czy to już symptomy uzależnienia? Zostawiam 5 oczywiście :)
  • Rasia 16.12.2015
    Dzięki Szymon za miły komentarz, bo ta część jakoś mi się nie podobała, jednakże była potrzebna. Poza tym dzisiejszy dzień był dla mnie jednym z gorszych, więc miło odnajdować w nim takie drobne promyki szczęścia.
  • Rasia cieszę się, że chociaż tyle dało się zrobić :) Mi się ta część podobała, jestem bardzo ciekawy, co będzie dalej :)
  • Lucinda 16.12.2015
    Mam nadzieję, że Jack szybko domyśli się prawdy, wygląda na to, że może mieć już jakieś podejrzenia. Strasznie szkoda mi jest Sue, jest w tak okropnej sytuacji. Zaciekawiło też to, co takiego zaprzątało myśli Richardsona. Część mi się podobała. ,,Udałem się do małego pokoiku, jaki pomimo wszystko zachował swój charakter" - w tym zdaniu nie wszystko mi jakoś pasuje, bo bardziej... intuicyjne? byłoby tu słowo ,,który" niż ,,jaki" i w pierwszej chwili dziwnie mi to zabrzmiało, zresztą do tej pory zastanawiam się czy tak, jak napisałaś, jest dobrze, no ale zastanawiam się póki co, bo pewności nie mam. Zostawiam oczywiście 5 i czekam na więcej:)
  • Rasia 16.12.2015
    Już poprawione, rzeczywiście będzie brzmiało lepiej. Dziękuję :) Cieszy mnie, że tak związałaś się z bohaterami :)
  • comboometga 16.12.2015
    Fajny przerywnik Jacka, podoba mi się ta część :) 5
  • ausek 16.12.2015
    Nadal bawię się w detektywa i podejrzewam najgorsze. Nie mogę się doczekać dalszych losów bohaterów. :) 5
  • KarolaKorman 17.12.2015
    Może jutro będziesz miała lepszy dzień, czego Ci życzę i napisz coś więcej, bo trzymasz w niepewności, 5 :)
  • Rasia 17.12.2015
    Dzień dzisiaj zdecydowanie lepszy, nawet kilka nowych pomysłów się zrodziło, dzięki Karola :) Postaram się za niedługo wrzucić coś nowego. Fenomenalną raczej bym się nie nazwała, wciąż się uczę, ale dzięki za taki miły komentarz, Marzycielko29 :)
  • Marzycielka29 17.12.2015
    Cudo!!! Jesteś fenomenalna!
  • Jan Potfforny 17.12.2015
    Po prostu 5 !
    Pozdrawiam!
    JP
  • Angela 24.12.2015
    Komentarze są tu zbędne, po prostu 5 : )
  • Amy 07.01.2016
    Hmm... mam swoją teorię.
  • Neli 17.01.2016
    Ja tak samo jak Amy ^^
  • Jest Jack *.* Wykrakałam! A teraz lecę czytać :D *morda mi się szczerzy, jak dziecku, któremu obiecałaś całą wyspę czekolady*
  • Niebieska zapałka znowu rozbudza tę iskrę. Powoli, czuję przesmak poprzedniej części, wszystko łączy się w płynną całość, zachowania Jacka są niezmienne, on jest niezmienny, wydawał się na początku rozluźniony, ale teraz czuję pełną gotowość do walki. Zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę to w nim uwielbiałam. Tę chęć, tę siłę związaną z pogodzeniem romantyzmu z władzą. Jestem pewna, że uratuje Sue.
    Spodobała mi się wstawka z powrotem do nałogu oraz przypomnienie, jak Sue budowała wieżę z zapałek *.*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania