.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Agnieszka Gu 26.07.2018
    Witam,
    Ciekawy tekst, bardzo ciekawy. Podoba mi się.
    Człowiek błądzi... traci pewność siebie, grunt pod nogami.
    Ładnie opisane.
    drobiazg:
    "Spytał się:" może lepiej samo: "Spytał" – bez "się"...
    Pozdrawiam :)
  • kalaallisut 26.07.2018
    Dziękuję Agnieszka. Się skasowane. Również pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 27.07.2018
    Krótko jednakowoż mądrze. Nie trza więcej pisać. Pozdrawiam→5
    Dwa pod: "Spytał'' należą do tej samej osoby, tak?
  • kalaallisut 27.07.2018
    Dzięki. Tak.
  • Justyska 28.07.2018
    W moim odczuciu świetny tekst. Krótki, ale pozostawił dreszcz na plechach. I ostatnie zdanie w punkt.
    Pozdrawiam i tu i gwiazdki zostawiam!
  • Canulas 28.07.2018
    Bardzo możliwe trudny nicku kalaallisut, że to Twój najznakomitszy tekst.
    Całość - lubię
    Tak plecione, krótkie zdania "gwoździe" - uwielbiam.
    Końcówka... - kocham.

    Skoro tekst jest tak wykurwista, a jest wykurwista, aż tylko, to dobrze by było, żeby był genialny w zapisie. Mam więc jedną, tyciego kalibru, wątpliwość.

    "- Czy nie chciałabyś mieć skrzydeł i czasem pofruwać?
    - Ja bym sobie pofruwał." - po mojemu, wypowiada to ta sama postać. Czemu więc zapis wygląda tak, skoro pomiędzy wypowiadanymi zdaniami, nie ma żadnego wtrącenia?

    Nie powinno być:

    - Czy nie chciałabyś mieć skrzydeł i czasem pofruwać?Ja bym sobie pofruwał.

    Albo jakoś inaczej z wtrąceniem pomiędzy zdaniami.

    No nic. Głośno myślę.
    Tekst cudny.
  • kalaallisut 28.07.2018
    Wielkie dzięki, bo już myślałam że się wyprałam.
    A wiersz "ubóstwo" też oceniam na równi, dalej "diabeł" i "potop" "plagiat".
    Co do zapisu fakt, już poprawione, stąd pytanie DD czy wypowiedź dotyczy jednej osoby.
  • kalaallisut 28.07.2018
    * nie diabeł a "brama" po zmianie tytułu.
  • Canulas 28.07.2018
    kalaallisut, obadam, bo jeśli w podobno-enimgatyczno-tajemnuczym stylu, to zapowiada się zajebiaszczo.
  • kalaallisut 28.07.2018
    Canulas Niestety nie ale i tak obadaj, tajemniczy styl kabaretowy musisz z muzyką bo inaczej nie będzie efektu.
  • Canulas 28.07.2018
    kalaallisut, spox. Byde pamiętał.
  • jolka_ka 19.09.2018
    Klikałam i klikałam, że wejść w coś, co nie jest poezją, bo na tym znam się jak świnia na szydełkowaniu - czyli średnio. No i mam. Powiem Ci, pięknie to wyszło. Często narzekam, że krótko, że za mało, a tu taki szorcik w zupełności wystarcza. Krótkie, dynamiczne zdania. Metaforyka. Wszystko na tak.
    Pozdrawiam, trudny nicku ;))
  • kalaallisut 19.09.2018
    Zaraz wpadam do Ciebie z kolacją ;) dużo TW pojawiło się dziś, więc taki seans na dziś.
    Dziękuję za miłe słowa. Jak chcesz coś dłuższego to zapraszam na ostatnie, bo bardzo mi zależy na opinii tego tekstu, odbiór spostrzeżenia jak się czyta ogólnie. Pozdrawiam również

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania