-------------------------

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (42)

  • Wertyt 17.10.2019
    Jestem pod wrażeniem.5. Pozdrawiam.
  • Bogumił 17.10.2019
    A po co są te linie Franek?
  • franekzawór 17.10.2019
    Na ten moment nie wiem jak mam pogodzić dobrą formę z ładną treścią. Zawsze będzie występował problem ze zmieszczeniem tekstu w foremce. Jak szkicuję tekst to sobie zaznaczam, gdzie mi się nie podoba. Linii powinno być znacznie więcej...
  • Bogumił 17.10.2019
    franekzawór aha
  • betti 17.10.2019
    Żeby odstraszać czytelników...
  • franekzawór 17.10.2019
    Inna rzecz bardzo istotna - jest taka, że ten tekst miał być inny - miał być jakiś staropolski taniec przy klaskaniu i postukiwaniu obcasami. Taniec jak tancerze wydaje mi się trochę idiotyczny. Ogólnie to mnie trochę bawi jak siadam do jakiegoś pomysłu, piszę coś i foremka wymusza na mnie zmienianie treści i na koniec wychodzi trochę co innego niż chciałem...
  • franekzawór 17.10.2019
    Tu czytamy szkic jakąś tam pierwotną wersję tekstu. Niektórzy pisarze pisali czasem po kilka wersji tego samego opowiadania i naprawdę poprawki działały cuda. Tak samo kiedyś - i na pewno dzisiaj też - przy nagrywaniu płyt w studio jest coś takiego jak "takes", czyli zespół nagrywa np. 10 wersji jednego utworu i wybierana jest ta najlepsza. I jak się posłucha tych innych to można być w szoku jak źle brzmią, ale fani różnych zespołów lubią takes, bo mają swoją ulubioną piosenkę jeszcze np. w dwóch wersjach..
  • betti 17.10.2019
    nic już nie jesteśmy w stanie zmienić
    pewne rzeczy muszą jak są być. - po co ten wers?
  • betti 17.10.2019
    Szczerze mówiąc do kitu ten tekst, jeszcze te wystające z wersów pałki... idiotyczny zabieg.
  • franekzawór 17.10.2019
    W tym tekście wszystko jest wyłożone jak na tacy :) Ktoś, kto ma trochę rozumu to sobie kiedyś tu wszystko przeczyta. Tekst to szkic - publikuję sobie co mi się podoba.
  • betti 17.10.2019
    franekzawór a ja piszę jak odbieram, więc luz.
  • franekzawór 17.10.2019
    O tym Betti, że ja taki tekst przygotuję całości z eleganckimi rymami i opublikuje na jakimś portalu to można zapomnieć.
  • franekzawór 17.10.2019
    Ja nie potrzebuję portali do pisania i do szczęścia :) Czekam aż administrator skasuje konta.
  • betti 17.10.2019
    franekzawór nie wymagam cudu, tylko niektóre wersy na poziomie podstawówki. Czytałeś to?
  • franekzawór 17.10.2019
    Tylko dlatego się tu cały czas loguję jeszcze.
  • betti 17.10.2019
    franekzawór to możemy jeszcze dłuuugo pisać... hahaha
  • franekzawór 17.10.2019
    Betti, bzdurzysz :) Do pouczeń musisz iść w inne miejsce.
  • betti 17.10.2019
    franekzawór nie, napisałeś kicz.
  • franekzawór 17.10.2019
    To taka śpiewka jak pod wieloma innymi tekstami - pomyliłaś miejsca, Betti i osoby :) Ty piszesz dzieła, a to jest szkic.
  • betti 17.10.2019
    franekzawór ja nie piszę dzieł. Nie podoba mi się ten szkic, pałki i nie kupuję zawirowań logicznych w wersach.
  • betti 17.10.2019
    franekzawór a dlaczego chcesz stąd odejść?
  • franekzawór 17.10.2019
    Betti, ty nie rozumeisz (chyba), że ja wiem, że ten tekst momentami jest koszmarny. Ale w nim wszystko jest prosto wyłożone jak na tacy i ma też lepsze fragmenty. Może kiedyś uda mi się poprawić, a może już zawsze będzie jaki jest. Ten pomysł już przebrzmiał, może nowy będzie lepszy.
  • franekzawór 17.10.2019
    Czasem chcemy odejść, bo chcemy odejść, nie musi być powodu, na różnych portalach miałem konta i pokasowałem konta i teksty, bo pokasowałem, no tak po prostu - lubię i lubiłem ten portal za brak cenzury. A pragnę chyba odejść najbardziej, bo ktoś mnie nie chce puścic i to mnie złości.
  • betti 17.10.2019
    franekzawór ale Ty jesteś spoko gość, nie odchodź!
  • franekzawór 17.10.2019
    Betti, my nie znamy się jako ludzie. Ja mam naturę choleryka, co oznacza, że można mnie rozzłościć bardzo, ale nie jestem pamiętliwy, po paru godzinach - czyste niebo. Główny szczery powód podany jak na tacy jest taki, że ten portal to fajna rozrywka, móc poczytać sobie różne rzeczy i on mnie przyciąga jak magnes, co mi wytraca czas :) Jak się nie będę mógł zalogować to będę miał więcej czasu ;) ogólnie nie nalegam, bo niedługo muszę się całkiem i tak odłączyć od sieci i zająć poważniejszymi sprawami. Betti, oczywiście, że niektóre rzeczy tu są takie, że można zwrócić w tekście, może on jest inny dla tych, którzy potrafią go dobrze odczytać, ale mi się wydaje, że tu jest wszystko jasne i oprócz strasznego kiczu są też ludzkie momenty, ja nie wiem, bo swojego tekstu i tak nie wyczujesz, a to co piszą różne osoby to też trzeba patrzeć przez palce, wiesz sama jak to jest. Miłego wieczora!
  • franekzawór 17.10.2019
    Bogumił mnie zainspirował z Rzymem :D Ech ten Bogumił - inspirator. Ale zgadzam się z Kapelusznikem - bez Bogumiła to miejsce by było nudne jak flaki z olejem, to też jest ogromny plus, że zawsze teksty skłaniają do takich szerokich dyskusji.
  • betti 17.10.2019
    Bogumił to człowiek z zasadami. Szanuję go.
  • franekzawór 17.10.2019
    Betti, z całym szacunkiem, ale nie znamy się jako ludzie. Sugerowanie się w Internecie czymkolwiek może wieść na manowece, tak tylko mówię... A już ostatni raz do tekstu wracając, taki tekst zawsze będzie odbierany inaczej przez różne środowiska, tak to już jest. Nie chce mi się wierzyć, że Bogumił nie wie o czym ja tu piszę, ale dajmy już temu spokój, dajmy odpocząć umarłym. Satyry są przyjemniejsze - również dla czytających...
  • Angela 17.10.2019
    Ładnie, do gustu ostatnia najbardziej przypadła, taka uspokajająca.
    Pozdrawiam.
  • franekzawór 17.10.2019
    Tu Betti zazębia się cała masa różnych spraw. Mnie zawsze ciągnie do satyry. Nie jest wcale powiedziane, że ktoś, kogo ciągnie do satyry jest w stanie naprawdę napisać poważny tekst - może się komuś tylko tak wydawać - i wychodzi kicz. Może do poważnych teksów trzeba dojrzeć? Ale niektórzy i tak nigdy nie dojrzewają, a jeśli nawet dojrzewają - mogą nie mieć umiejętności, żeby napisać o czymś bez patosu i tak przecież rozjeżdża się większość tekstów, w tym pewnie i ten. Ale ostatnia zwortka chyba wyszła ładna. Także jak widzisz - ja wszystko dobrze rozumiem. I my jeszcze mamy inne podejście do pisania swojego ty jesteś idealistką i perfekcjonistką i ten, kto tego nie rozumie to cię nie lubi, chcesz mieć perfekcyjny piękny tekst - a ja miałem jakiś tam pomysł o tańcu staropolskim z przytupywaniem obcasami na ruinach naszej kultury, może sam temat jest całkiem do kitu hi hi on i ja jak mam pomysł to coś sobie napiszę, ale jak jest koszmarne to palę w kominku, a ty chyba latami dopracowujesz swoje teksty, mnie ogólnie nie rusza kasuję i może będzie jakiś nowy pomysł. Prawda jest taka, że ludziom piszącym całe życie udaje się napisać może 5 dobrych tekstów, a większości bardzo prawdopodobne, że w tym i mnie nie uda się nigdy żadnego. Ja naprawdę wszystko dobrze rozumiem.
  • betti 17.10.2019
    Nie, piszę swoje teksty pięć minut i od razu na czysto z głowy, dlatego później w trakcie poprawiam. Co prawda czekam aż się sam w głowie ułoży.
  • betti 17.10.2019
    Nie mam zeszytów jak inni, jedynie klawiaturę.
  • franekzawór 17.10.2019
    Betti, źle napisałem - w tekstach dotyczących innych masz idealistyczne podejście. W twoich tekstach nie ma co poprawiać - to prawda. Ale ludzie piszący są często z różnych bajek jeszcze, cała masa spraw się tu nakłada i zazębia.
  • betti 17.10.2019
    franekzawór ja rozumiem wszystko, ale nie ma nic złego w czyjejś sugestii. Sama korzystam, kiedy dobra. To żaden wstyd!
  • franekzawór 17.10.2019
    Betti - chodzi o to, że możesz napisać nawet 600 dobrych tekstów jak marzenie, tylko że po latach z tego się ostanie tylko kilka, które może ktoś będzie czytał. Przecież Konopnicka napisała całą masę wierszy, a ile się dzisiaj zna i czyta - no przecież kilka.
  • franekzawór 17.10.2019
    Betti, można pisać o tekście od strony technicznej, ale ja mimo wszystko miałem prosty bardzo pomysł o którym chciałem opowiedzieć innym. Chodzi o to, że ty często koncentrujesz się za bardzo na jakiejś jednej sferze. Lepiej by było napisać prosto z mostu: weź to facet wyrzuć do śmeitnika, bo nie ma wcale potencjału, albo ma potencjał - posiedź i popraw. I ja wtedy wiem więcej, a na portalach często ludzie czytają teksty poprzez pryzmat osób, co jakby wykrzywia teksty. To zadedykowałem lewakom tę piosenkę, może im by się bardziej spodobała po poprawkach, a może nigdy bo zawsze będzie kicz :)
  • franekzawór 17.10.2019
    A najbardziej pociągająca jest dla mnie opcja, gdyby mi ktoś napisał, że widzi po tych tekstach wklejonych znowu po latach, że jednak nic z tego nie będzie, że jednak nie będzie nawet jednego wiersza kiedyś. Wtedy ja przestanę całkiem pisać, bo jestem inteligentny i nie trzymam się kurczowo niczego - niech piszą ci, którzy potrafią - zawsze tak powinno być.
  • franekzawór 17.10.2019
    Betti, ambitnych mężczyzn interesuje kiedyś - nie dziś, dziś jest bez znaczenia dla poezji, liczy się zawsze tylko jutro. Jak to wszystko fajnie rozumieć w teorii.
  • betti 17.10.2019
    Ja tam żyję tu i teraz. Nikt nie wie, co będzie, więc niech będzie, co ma być.
  • franekzawór 17.10.2019
    Betti, jesteś strasznie władcza, idę już, miłego wieczora! Ja to lubię prosto z mostu wszystko - może jestem za głupi inaczej. Idę.
  • franekzawór 17.10.2019
    Betti jeszcze odpowiadając na twoje pytanie - pewne rzeczy dzisiaj muszą już pozostać takie jakie są - wynieśli niektórych na pomniki, którym się to nie należy, ale to nic - bo te pomniki i tak skruszy czas. To jest szkic tekstu di diaska, muszę już chyba rzeczywiście wstawiać gotowe teksty, bo nie dojdziemy ładu.
  • franekzawór 17.10.2019
    Nie zmienimy tego, ze się depta po starych wartościach, ale czas zaradzi. I oto wkraczamy w sferę poglądów, które będą tekst wykrzywiać na różne sposoby. A teraz spadam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania