Dusza potępiona

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Canulas 04.07.2018
    Cóż z Boga, pomyślał, skoro w życiu wszystko rozstrzyga się "szabla I workiem dukatów" szablą i małe. (wielkie i Ci zrobiło, bo masz angielski układ ustawiony czy jakoś tak)

    "- Ktoś ty? - powiedział głosik piskliwy, śmieszny, jak by dziecinny." - powiedział ktoś piskliwym głosem, lub usłyszał piskiwy głos.
    jakby - razem.

    "- Wejdź acan ! - karzełek zaprosił go gestem," - bliżej wykrzyknik

    "- Tak więc pokutę odbędziesz bez wielkich mecyi – mówiąc „ mecyi”, opat zaakcentował z wolna każdą literę wyrazu" nie potrafię sobie wyobrazić jak on akcentuje każdą literę. Sylabę to jeszcze ok.

    (z tym wielkim I w środku zdań i z zapisem jak by (jakby) jeszcze Ci się zdarza w tekście).

    "którą zdolny jakiś rzemieślnik przyozdobił główka anioła." - którą.

    Tyle na szybko drobiazgów, choć jeszcze jakieś były.

    Treść świetna.
    Klimat świetny.
    Słownictwo zacne.

    Jak na Ciebie bardzo długi tekst.
    Bardzo dobry zarazem.
    Moje klimaty.
    Pozdroxix
  • Komes 04.07.2018
    Dzieksy za analize. Dlugo ten tekst powstawal, mialem jakies dziury w pomyslach.
  • Canulas 04.07.2018
    Oj, to na pewno nie jest analiza.
    Świetnie opisany ten chudy. Widziałem go.
  • Komes 04.07.2018
    Canulas O! Gdzie?:)
  • Canulas 04.07.2018
    Komes, be lbie
  • Komes 04.07.2018
    Canulas Czyli jest udany
  • Canulas 04.07.2018
    Tak, sam tekst jest udany. Używasz barwnego, bogatego języka i opisujesz wszystko bardzo w moim stylu.
    Rażą jednak kwestie techniczne w niektórych miejscach, takie jak wielkie i w środku zdania.
    Rzeczy, które można wyeliminować korektą

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania