.

 

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Aisak 28.11.2017
    Bardzo płynny, wręcz zwiewny.
    Smutny, jednak z iskierką nadziei.

    Szkoda, że brakuje komentarzy.
  • Dekaos Dondi 28.11.2017
    Różnie można zrozumieć - ale tekst mi się podoba. Z czymś mi się kojarzy, ale nie mogę załapać. Pozdrawiam
  • Angela 28.11.2017
    Dobry, a nawet lepszy niż dobry, chociaż taki smutny. Lubię utwory w takim klimacie.
  • riggs 29.11.2017
    Niezłe.
  • Canulas 29.11.2017
    Ładne, subtelne, nienachalne.

    "może gwiazdy gdy spadają
    bo wierzyły w baśnie" - Tu mi się gryzie.
    Zadtanawiam się czy nie lepiej, zamiast "gdy" dać : "też"
    Pozdrawiam
  • jolka_ka 29.11.2017
    Zgrabny, choć prosty :) Nie oceniam, bo nie moje klimaty :) Pozdrawiam
  • W swojej prostocie właśnie piękny. To lubię, zdecydowanie moje klimaty.
  • betti 29.11.2017
    To jest jeden z moich pierwszych wierszy... do tego mam szczególny sentyment, bo otworzył mi drzwi... Myślałam tak jak Wy, że jest dobry... Nie zostawiono na nim suchej nitki, za rymy właśnie, za ''życie'', które powinnam inaczej zapisać. Jedyne, co było na tak, to rytm... ale znalazł się ktoś, kto zaproponował mi pomoc. Byłam jednak zbyt zraniona by ją przyjąć, dopiero dużo później, kiedy zrozumiałam... tak więc moja przygoda z poezją zaczęła się właśnie od tego wiersza.
    To nic, że ktoś na początku źle pisze, jeżeli się uczy, pracuje nad sobą, może osiągnąć dużo.

    Canulas to ''gdy'' lepiej pasuje i może nawet tak zapisałam, ale to było dawno temu, nie chce mi się szukać, ten pamiętałam mniej więcej i zapisałam.

    Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za komentarze.
  • Aisak 29.11.2017
    jeśli powyższy jest jednym z pierwszych, to poprzednie były jednymi z ostatnich?
    yyy a takie podobne xD
  • betti 29.11.2017
    Aisak rzadko teraz piszę rymem, może dlatego, że trzeba przy tym posiedzieć, a ja jestem leniwa... poszłam w wolne.
  • Karawan 29.11.2017
    Nie zostawiono na nim suchej nitki - Uleganie pseudo modom, trendom, presjom to najgorsze co można sobie zrobić. Widać z tego wiersza, że potrafisz mówić ludzkim językiem i za to dziękuję. Słowo nie musi być nożem ani kłem raniącym, może być cichym westchnieniem budzącym równie wielkie emocje. Za słabo piszę, by to wyjaśnić ale proza Vercorsa zrobi to za mnie jeśli po nią sięgniesz. 5
  • Karawan słusznie prawisz!
  • betti 29.11.2017
    Karawan nie rozumiemy się, jak widzę. Tu nie chodziło o modę, o trendy, tylko o poprawne pisanie, bo poezja jest sztuką.
    Klecić proste rymowanki każdy może, ale napisać poprawnie, z zachowaniem formy, ogólnie przyjętej jako twór współczesny, jest dużo trudniej, wymaga nie tylko wysiłku lecz przede wszystkim wiedzy. Taki wyższy stopień wtajemniczenia.
  • riggs 30.11.2017
    Karawanie - pięknie
  • Johnny2x4 01.12.2017
    betti Pieprzenie o "wyższym stopniu wtajemniczenia" jest mało warte. Po prostu tworzysz, cały czas tworzysz, poszukujesz i wyznaczasz sobie cele. Rzemieślnicy akademiccy, którzy kochają naukę (zwłaszcza w dziedzinie sztuki) będą naciskali "nie pisz, bo nie potrafisz - naucz się i dopiero". Dla mnie twórczość musi oddawać całość serca, duszy, duchowości człowieka. Owszem, mogą pojawić się wierszyki o niczym, ale ciągłe patrzenie na jakość słynnego "warsztatu" też nie jest dobre.
  • betti 01.12.2017
    Johnny2x4 też tak myślałam, na początku. Potem zrozumiałam jak pięknie można połączyć talent z wiedzą. Zapewniam, to nie boli.
  • Johnny2x4 01.12.2017
    betti A ja zapewniam - wiem, co to jest zdobywanie wiedzy, a co to jest przesada
  • betti 02.12.2017
    Johnny2x4 ja sobie wyznaczyłam cel, dobrze pisać poezję... jeszcze nie napisałam tego najlepszego wiersza i nie wiem, czy kiedykolwiek napiszę... ale uczę się. Czytam, porównuję do innych i widzę, ile mi brakuje... dlatego krytyka mnie nie rani, bo sama jestem bardziej krytyczna wobec siebie niż najbardziej złośliwy krytyk.
    Czy to przesada dążyć do ideału, który ma się w głowie?
  • Koala 01.12.2017
    "kto zrozumie plany Boga
    kiedy życie gaśnie
    może gwiazdy gdy spadają
    bo wierzyły w baśnie"--> ten najbardziej przypadł mi do gustu. Ode mnie 4 ;) Pozdrawiam
  • betti 01.12.2017
    Nie wzoruj się chociaż na tym, to grafomania.
  • może być

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania