q

q

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Okropny 07.03.2016
    Daję piątaka za to, co sobie pomyślałem. Poza tym, bardzo grzeszne - a przy tym, ucieszne.
  • Neurotyk 07.03.2016
    Z Twojej ręki piątak jest wart dwa :)
  • Widzę Twój sen oczami mej wyobraźni ;)
  • Neurotyk 07.03.2016
    Adelko, czy ja tym wierszem wyciągnąłem wilka z lasu? :) Gdy go wrzucałem, czułem, nie wiem dlaczego, że skomentujesz...
  • Neurotyk ja myślę, że jednak wiesz, dlaczego tak pomyślałeś. Ale... to jednak może niedokładnie to, co myślisz :)
  • Neurotyk 07.03.2016
    Adela Donajgrodzka, jednak nie.. a co tam! Z Wami, kobietami nie idzie, nie udzie zrozumieć! Chodź ze mną i już!! :D
  • Neurotyk mówisz, że warto iść na całość? W miejscu publicznym to niedozwolone acz ekscytujące :)
  • Neurotyk 07.03.2016
    Adela Donajgrodzka, bardzo ekscytujące :) Uff, spokój, Adelko :)
  • Nazareth 08.03.2016
    uff... aż się zaczerwieniłem od tych obrazowych metafor :P
  • Neurotyk 08.03.2016
    Nazareth, teraz wiesz co robić:)
  • Nazareth 08.03.2016
    Neurotyk Ohhh... taaak... XD
  • KarolaKorman 08.03.2016
    Wyobraźnia stworzyła intymny obraz i pewnie o to Ci chodziło :)
  • Neurotyk 08.03.2016
    Tak, Karolko;)
  • KarolaKorman 08.03.2016
    Wiedziałam, ach TY :)
  • Neurotyk 08.03.2016
    To Karolka bywa niegrzeczna, skoro wszystko wiedziała:D
  • Moni 08.03.2016
    Dobre, ale wiesz, nie dla mnie. C: Mówiłeś, ze lubisz psychodeliczne teksty, może mój Sen się nada? Zajrzysz tam?
  • Neurotyk 08.03.2016
    Zajrzę chociaż prawie śpię
  • elenawest 08.03.2016
    Super wyszło ;-) 5
  • O-Ren Ishii 08.03.2016
    O Boże! Zabierzcie ten wiersz ode mnie!
    5! XD
  • Neurotyk 08.03.2016
    Ha ha,? Ren, wiedziałem, że tak zareagujesz:D
  • O-Ren Ishii 08.03.2016
    No super, chyba wszyscy wiedzieli XD
  • martusia 08.03.2016
    calkiem spoko
  • Rasia 08.03.2016
    Podoba mi się to zakończenie, druga strofa ma bardzo ładny układ. Umyślny czy też przypadkowy? Pierwszej właściwie niewiele do niego brakuje, urzekają mnie takie eksperymenty. A sam wiersz... cóż xD Chyba nie potrafię godnie tego skomentować xD Ale piąteczkę zostawiam :)
  • Neurotyk 08.03.2016
    Rasiu, zakończenie jest ciekawe, bo wielość jest interpretacji, czy wraca do żony? Czy po wszystkim dopiero wraca do niej, a może wraca aby zrobić 'trójkąt'? Ja nie wiem, nie znam tego pirata :D. Czy przypadkowo, czy celowo? Celowo, tak chciałem, by się czytało zakończenie, gdzie wszystko wsysa ostatnie słowo, jak lej trąby powietrznej, czy oko cyklonu nad oceanem. Pierwszej strofie, jak zauważyłaś, niewiele brakowało, aczkolwiek nie chciałem aby była jednakowa, była wprowadzeniem, więc wypadałoby tam zagęścić, powoli rozpadający się sen :)
  • Rasia 08.03.2016
    Czyli dobrze zauważyłam :D Całe szczęście, że nie napisałeś, iż to przypadek, bo wtedy bym się mocno zasmuciła. Cieszę się, że wszystko planujesz. Tak, właśnie dlatego zakończenie mi się podoba (Chociaż masz rację, na pewno chodziło o trójkąty. Czasem mnie przerażasz :D).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania