Dwór cieni - Prolog

Rozejrzałam się dookoła, pomieszczenie było słabo oświetlone i trudno było coś zobaczyć z dala. Poczułam że ktoś ściska moją dłoń, postanowiłam spojrzeć w dół. Zobaczyłam kobietę,była cała we krwi.....zorientowałam się że to moja matka. Poczułam jak zbiera mi się na wymioty, nagle schyliłam się do niej bo wyglądała jakby chciała mi coś powiedzieć,zaczęła szeptać mi do ucha.

-Ami obiecaj, mi że będziesz żyła nie ważne co tylko........obiecaj - odezwała się cichym głosem.

-Ale mamo nie chce żebyś odchodziła..... proszę - krzyczałam, a łzy leciały coraz bardziej.

-Ami obiecaj - znowu mama to powiedziała i sprawiało mi to ból.

-Obiecuje mamo tylko nie umieraj - Ledwo co powiedziałam te słowa. Mama się już nie odzywała, a ja patrzyłam jak gaśnie z niej życie. Zaczęłam krzyczeć, wiedziałam że nie chce mi się żyć, ale ze względu na obietnice postanowiłam starać się z całych sił....ale nie byłam pewna czy mi się to uda. Byłam pewna że to utkwi w mej pamięci.

Obudziłam się cała zlana potem, zrozumiałam ze to był sen który mnie nękam, wszystko było takie realne że za każdym razem budziłam się z płaczem...chodź wiedziałam że to tylko przeszłość.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Nerd 26.07.2017
    Wiesz, nie wiem ile masz lat, ale sądząc po tym jak piszesz z pewnością naście, więc postaram się za bardzo szpili nie wbijać. W każdym razie cała scena jest lekko kiczowata, zupełnie jakby wyjęta z jakiejś telenoweli. Postaraj się popracować nad realnością tego co opisujesz.
  • emlee 27.07.2017
    dzięki, zbytnio nie wiedziałam jak napisać prolog i następnym razem się bardziej postaram.
  • Nerd 27.07.2017
    To pracuj ;) Nikt od razu mistrzem piura nie został. I jedna mała wskazówka. Jeżeli chcesz dobrze pisać wal wszystkie schematy i pisz sercem, to co czujesz, co widzisz, nie pisz nigdy na siłę. Napewno to pomoże.
  • Mercedes 30.07.2017
    Ja samej sceny nie będę się czepiać, jak wiadomo każdy ma swoją wizję ;) Czytając twój prolog widać, że twój styl pisania jest jeszcze świeży, ale jak zostało powiedziane wyżej, nikt mistrzem pióra nie został od razu :) Popracuj więcej nad swoim stylem oraz interpunkcją, bo zdarza ci się gubić przecinki, tak jak tu: "nagle schyliłam się do niej bo wyglądała". Postaraj się też ograniczyć wielokropek do trzech, to w zupełności wystarczy ;)
    Powodzenia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania