Dyktatorzy trendu_drabble –– yanko wojownik

Ta wiosna była jak każda na portalu literackim, a przynajmniej podobna do innych i mogło tak pozostać. Gdyby nie jakiś wiochmen ze wsi przez igrek pisany, który przybył w gumofilcu –– jednym.

Wlazł bez otrzepania błota i się zadomowił.

Potem przyszła pisarka z Niemiec, chyba w szpilkach i próbowali się dogadać.

Przez niezrozumienie z powodu akcentu musieli się tego nauczyć. Całą naukę zrozumienia wrzucili w komentarze.

„Główna” ociekała głupotą i gnojówką –– takie mieli zainteresowania, jakże wspólne –– się okazało.

Dogadali się i podyktowali swój poziom. Mieli krótką przerwę w nadawaniu i wydawało się, że może sobie pójdą, ale niestety.

Zostali i zaśmiecają.

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (42)

  • ala ma kota
  • kot ma pałe.
  • yanko wojownik 05.05.2019
    milicja ma ale.
  • ale ala tapla się w kale
  • kot ma pałę milicja ma alę
    ale ala tapla się kale
  • "ala ma kota milicja ma pałę
    ala ma pałę milicja ma kota
    kot ma pałę milicja ma alę
    ale ala tapla się w kale

    komisariat w naszym domu
    w naszym domu komisariat"
  • Ktoś bardzo zgorzkniały napisał ten tekst i na pewno się nie ujawni.
  • Czemu by nie miał?
  • A. Hope.S 04.05.2019
    a czy komuś przyszło do głowy, że ta niemka nie ubiera szpilek, bo siedzi na wózku?
  • Możesz i ty skończyć na wózku
  • A. Hope.S 04.05.2019
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Może siedzę i dlatego piszę?
  • A. Hope.S Na takim wersja biznes, akumulatory zbliżeniowo ładowane, GPS, półka na drinka i stolik na laptop, z wajchą do sterowania jak dżojstok. Na czterech małych kólkach.


    .
  • A. Hope.S 04.05.2019
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Z turbo dopalaczem w rękach Jasiu. kropka cię wydała.
  • yanko wojownik 04.05.2019
    A. Hope.S, ja dopiero wszedłem, przecież tu wszyscy dla zmyłki nawalają - ktoś mnie zauważył i machnął horyzontalną po mojemu.
  • A. Hope.S 04.05.2019
    yanko wojownik :D ;)
  • yanko wojownik 04.05.2019
    A. Hope.S, Zmyła z tą kropką - każdy wie, że tylko ja daje kropkę, to ktoś dał dla zmylenia.
  • A. Hope.S 04.05.2019
    yanko wojownik jak zwykle masz rację. tu każdy próbuje kogoś podrobić, wyzywać, stawiać opinie, wyrabiać zdanie nie znając drugiej osoby. Najlepiej się wyśmiewać pana z igrek i szpilek, ale jak by nie te dwie postacie, to by się tu g* i niebyło by wesoło. Przynajmniej umieli zainspirować.
  • yanko wojownik 04.05.2019
    A. Hope.S, Aha, że tekst, bo ja nie czytałem, a znajomo brzmi - odnajdując się w nim - takie wrażenie mam jakby.
  • A. Hope.S 04.05.2019
    yanko wojownik komu to mówisz? dlatego wiem że to nie twój- w końcu ty wiesz lepiej.
  • yanko wojownik 08.05.2019
    A. Hope.S . Kropka mnie zdradziła... :)

    .
  • Light 04.05.2019
    Yyy.
  • yanko wojownik 04.05.2019
    z,ż - jak dobrze pamiętam.
  • yanko wojownik 08.05.2019
    yanko wojownik - tak potwierdzam - w celu:)
  • Dekaos Dondi 04.05.2019
    Temu, kto się ośmielił pergaminy Voya Igrekowicza podrobić, należy głowę pod topór filologiczny podłożyć,
    by mu jeszcze przecinki, w obydwie dziurki szyderczego nosa weszły przed śmiercią.
    Jeno gwałtem i z pośpiechem, póki topór szybuje, gdyż w przeciwnym wypadku, słusznie obwiniony,
    łbem trzaśnie o stal błyszczącą i jeno se guza nabije i dupa ze śmierci będzie,
    gdy ostrze w pniu szykownym spocznie utrudzone, przed chlaśnięciem w kark literatury stosowanej.
  • yanko wojownik 05.05.2019
    Godnie rzeknięto ze słuszności! Jednako odpuścić mu może i słuszne, za czyny obciążeniem sumienia zapłaci a ujawni się ukorzony.
    Wskazać go tylko trzeba - dla ośmielenia.
  • yanko wojownik 05.05.2019
    *słusznością!
  • Ozar 05.05.2019
    To chyba opis opowi napisany przez kogoś komu tu się nie wiele podoba. Obstawiam Karawana i jego podejście do Bogumiła. Pasi dla mnie idealnie.
  • Angela 06.05.2019
    Mam takie dziwne i niczym nie poparte przeczucie, że to sam Pan przez igrek pisany, tak dla beki : )
  • A. Hope.S 06.05.2019
    Tez tak myślę że to nasz yanko , ale się skubaniec przyznać nie chce. :/
  • Angela 06.05.2019
    A. Hope.S w środę będzie musiał : )
  • A. Hope.S 06.05.2019
    Angela ;) nie będzie miał wyjścia, chyba że go usunie.
  • Dekaos Dondi 06.05.2019
    Jam też zaiste uważam, że być może, mości waści Woy Y, sam na siebie szkalumnie wystosował, by jaja zrobić, albo inny poddany, w zawiści                          swej, czcigodnego Woya Y, bezczelnie znieważył, by już z Radą Starszych w naszej Osadzie, zasiadać nie mógł.
                            No cóż. Poczekać trza i do wojny być może, oręże szykować:)) Krew wsiąknie, lecz prawda na wierchu zostanie.:))
  • yanko wojownik 08.05.2019
    Również w celu :)
  • Angela 08.05.2019
    Nos detektywa i tym razem nie zawiódł : )
  • yanko wojownik 08.05.2019
    Gratulacje :)
  • A. Hope.S 08.05.2019
    Ależ cię sumienie połaskotało Jasiu :P HA HA!
  • A. Hope.S 08.05.2019
    Ja była chyba jedyną co wiedziała od początku. Dlatego trzeba było podkręcić temat.
    Wózek- dla jasności- tak, korzystałam z niego, ale już nie korzystam.
  • yanko wojownik 08.05.2019
    Jak tam wolisz, jeżeli jeszcze masz, to możesz się zabawiać, jeśli tęsknisz:)
  • yanko wojownik 08.05.2019
    Myślę, że nie.
  • yanko wojownik 08.05.2019
    A no i sorry za wykorzystanie postaci - wizerunku bez uzgodnień...
    - Wykorzystałem? To mogła być dowolna pisarka... - sorry jeśli się odnajdujesz w treści - pewnie przypadek:)
  • A. Hope.S 08.05.2019
    yanko wojownik taaa lubię sobie donats z dymem robić w pokoju... :D
  • A. Hope.S 08.05.2019
    yanko wojownik Jasiu??? serio??? tu każdy wie o kogo chodziło :P chyba że większość są jacyś nie teges..

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania