Dyplom

Dla Antoniego Grycuka

za udział i zdobycie pierwszego miejsca w XXVII edycji LBnP.

Inspiracją do opowiadania pod tytułem „Serce” były tematy: Za dużo miłości, do istnienia prawdziwej nienawiści, za dużo nienawiści, by prawdziwie kochać.

Gdy Ego tańczy w rytm złudnej muzyki.

 

~~~ * ~~~

„Zamknęło się więc serce w stalowej klatce i postanowiło, że dopóki jakiś człowiek sam go nie wybierze, ono będzie z daleka”

 

Życzymy dalszej weny, rozwijania warsztatu pisarskiego i ciekawych pomysłów na przyszłość.

Podziękowania dla Pasji, Dekaosa i Jareda za udział i zdobycie II I III miejsca.

 

Ukłony od Literkowej

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Gratulujemy i czekamy na inspirację do następnej Bitwy,
  • Pasja 12.01.2020
    Gratuluję wszystkim zwycięzcom, a szczególnie Autorowi pierwszego miejsca i czekam na nowe wezwanie.
    Pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 12.01.2020
    Antoniuszu→No wiesz... Gratulacje laurowe Tobie ślę:)→Dla Jareda → też.
  • Pasja 12.01.2020
    A dla mnie to już nie:(
  • Dekaos Dondi 12.01.2020
    Pasjo→Szczerze... niechcący... przegapiłem. Na stronie się kajam i Gratulacje składam:)
  • Pasja 12.01.2020
    Dekaos Dondi to był żarcik :) trzeba rozruszać Opowi.
  • Puchacz 12.01.2020
    pasja Samo się rozrusza jak przybędą dwaj płaskoziemcy :)
  • Pasja 12.01.2020
    Puchacz :)
  • Anonim 12.01.2020
    Dziękuję Wam wszystkim, bo to dzięki Wam.
    Gratuluję też wszystkim, którzy napisali teksty.
    (I dziękuję Dekosiowie, bo to jego temat sprawił, że scaliłem pewne rzeczy w głowie i tekst wyszedł sam.)

    Pozdrawiam.
  • Neurotyk 12.01.2020
    Gratuluję!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania