Dyplom

Dla Pasji i Maurycego Lesniewskiego

Za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 69 edycji LBnR.

Wiersze: „ przeniknąć teraźniejszość” i „ Zanikanie” zdobyły największą ilość punktów, i zajęły najwyższe miejsce na podium.

 

... wydobyć z uśpionej pamięci smutek co nie ma dna i echa...

~~~ . ~~~

... Biegniemy po łące, udające maki, płoszymy czerwone jak wino motyle.

Za chwilę złączą się nasze spojrzenia i...

 

Gratulujemy.

Życzymy sukcesów oraz dobrej weny i oddajemy zwycięzcom przyjemność podjęcia tematu (tematów) do następnej Bitwy.

 

Podziękowania dla pozostałych Autorów oraz dla II i III miejsca na podium.

 

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Gratulacje dla zwycięzców i czekamy na tematy do następnej Bitwy.

    Gratulacje dla wszystkich Autorów

    Literkowa pozdrawia
  • Pan Buczybór 03.02.2020
    O, gratulacje!
  • Puchacz 03.02.2020
    Hejjjja!
  • Gratuluję wszystkim uczestnikom, już sam udział w tej zabawi jest sukcesem i dziękuję za gratulacje :)
  • Pasja 03.02.2020
    Wszystkim gratuluję za wspólną zabawę. Gratulacje dla Maurycego... miło stać z nim na podium. :))
  • Pasjo wierz, że mi jest bardziej miło :)
  • Pasja 03.02.2020
    Maurycy Lesniewski dziękuję
  • Szpilka 03.02.2020
    Gratulacje dla zwycięzców, dziękuję za głosy ?
  • Szpilko reszta zawalczyłaś, gdyby więcej autorów zagłosowało wynik mógłby być zupełnie inny. Mam nadzieję na spotkanie w kolejnej rozgrywce :)
  • * też zawalczyłaś (autokorekta)
  • Szpilka 03.02.2020
    Maurycy, się postaram wziąć udział, lubię zabawy w wierszowanie, a szczególnie na wesoło ?
  • Na wesoło, a cóż nam pozostaje?
  • Dekaos Dondi 03.02.2020
    Przede wszystkim→Pasji→ i →ML→Gratulację ślę:)→Pozostałym→też→oprócz mnie:)
  • DD Tobie też gratulacje, już mówiłem wcześniej Szpilce, gdyby zagłosowało więcej autorów wynik mógłby być zupełnie inny.
  • Pasja 03.02.2020
    DD dzięki i tez gratuluję za udział i ciekawą Villanellę
  • Bożena Joanna 03.02.2020
    Gratulacje Pasja i Maurycy!
  • Dzięki Bożeno :)
  • Pasja 03.02.2020
    Dzięki Bożenko
  • Pasja 03.02.2020
    Wszystkim dziękuję za głosy i gratulacje. Wszystkim biorącym udział za wspólną, fajną zabawę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania