Dyplom

Dla pasji i Antoniego Grycuka

Za udział i zdobycie pierwszego miejsca w 07 edycji LBnDrabble.

 

Drabble „Dysmorficzne skazy" i „Chemia miłości" zdobyły najwięcej punktów i uznanie czytelników.

 

~~ *** ~~

„Czy pani wie, że takie dzieci mają dodatkowy chromosom… – miłości, bo powstają w wyniku szalonej chemicznej reakcji, zachodzącej pomiędzy zakochanymi. Takie cudaki – nazwa przewrotna wskazuje na odmienność tych dzieci, jednak pochodzi od cudu".

~~ *** ~~

„Wieczorem wróciła do pustego domu, zasiadła przed telewizorem i przytuliła się do ukochanego jaśka. Wyświetlali film miłosny.

Kwadrans później, kiedy specyfik nadal działał, płakała, czując się nieszczęśliwa".

~~ *** ~~

 

Gratulujemy.

Życzymy sukcesów i pomysłów tworczych. Oddajemy zwycięzcom przyjemność rzucenia tematów do następnej Bitwy.

Podziękowania dla wszystkich Autorów za ciekawe sto słówek i zwycięskiego podium.

Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Anonim 12.06.2020
    Jest mi naprawdę niezwykle miło, że moje nazwisko jest w ten sposób mylone. Tak czuję się trochę jak Herzog! ;)
  • LBnDrabble 12.06.2020
    Przepraszamy... poprawione
  • LBnDrabble 12.06.2020
    Gratulujemy wszystkim i czekamy na tematy
  • Pasja 12.06.2020
    Gratuluję Antoniemu i oddaję jemu przyjemność wrzucenia tematu (tematów)
  • Onyx 12.06.2020
    Gratulacje, Pasja, gratulacje, Antoś :D
  • Pan Buczybór 12.06.2020
    Gratulacje!
  • Dekaos Dondi 12.06.2020
    ?Gratulacje?
  • Shogun 12.06.2020
    Gratulacje dla zwycięzców i wszystkich uczestników :D
  • Anonim 12.06.2020
    Pasjo, gratulacje! I dla wszystkich innych. I dziękuję ja.
  • Anonim 12.06.2020
    Pasjo, zróbmy tak, ja wrzucę pierwszy temat, Ty drugi. Już zakładam wątek.
  • Szpilka 12.06.2020
    Gratulacje dla zwycięzców i zwyciężonych, lubię podcztywać drabbelki ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania