Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

dziad pradziad historia

– Panie, co pan robi – pyta sie bartek

Troche o bartku: jest urzędnikiem sądowym i umie sie porozumiwać z duchami ma dobre zdolnosci paramonlnalne. Mozna spokojnie nazwać go raberem baankowym

— panie co pan robi – co znowu sie pyta bartek??! no cóż jak widać, możliwe są rzeczy neimożliwe.

— panie pan kurwa nie popisuj sie pierdoło mam w dupie twe popisy nie psuj mi ogrodu pieprzony pedale i tu nie sraj ok

• a teraz wypierdalaj

żygnął jeszcze raz na kwiaty pozbawione już jakichkolwiek wrażeń. Umarły sraką naturalną.

Teraz, wystarczyło tylko podlać kwiaty i zmyć brzydką wydalinę. Lecz są to tematy w pewnym sensie jako życie usłane tulipanami. Ciężko wyegzekukować poważną stratę różaną, bo wiadomo - mama jest spoko, tata jest spoko, ale dziadek???? Eee no to już mi sie podoba. Takie mają położenie do ojców synowie i można odbierac to w różne sposoby można odebrać to jako sposób na sposoby do sposobu.

Góral harcerz baca jaca trzeci zastanawiał sie nad istnieniem ludzkości i czy faktycznie leje od nich akcentem francuskim. On spytał oną, lecz ona odpowiedziała tak jak ona zwykła. Okazało się że on jest mądrzejszy od onej - co oczywiście mogliśmy spostrzegać, odbierac czy normalnie widzieć. Światło przeciez opamiętuje góry a góry opanowują, opanowują sceny opanowujące sceny opa...

A zresztą kogo to obchodzi???? Może nikogo ale mnie teź nie.

Wogóle wszystkie dziwne wspomnienia wogóle są wspomnianymi wyżej pierdołkami o różnych bólach krzyzaka!! Dwa lata czekałem na jacę bacę 3. Wreszcie sie pojawił i zarządał opuku w wysokosci 3000!!!! Trzy tysiące!!! 3 tysiące!!!! Trzy 000!!!! Skandal. Niemożliwe jestem blogerem, mam rodzine ale takiego gówna nie widzę nacldzień!!!! Nieeee mokooooo żliiiii weeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Górarz murarz tak niektórzy znajomki, friendsy nie-friendsy nazywali tak o - właśnie tego jacę. Jacą????! Nie ma takiegos łowa przeiceż. Słowa łowa owa wa aaaaa.... Wszystkie te litery są możliwe w internecie slokkinom.

Tak właśnie jaca zarządał opuku od biednego Harcerza.

– pieprzony pedale dawaj opuk!!!

- nie mam - i teraz smutna buźka taka emoji.

– zabije cie suko oddawaj kase pierdolony...!.!!!!!

– Nie.

– Aaa to kurwa kiczowa mocna kiczowa mocnaa a aaa wa a. Wódka!!!!!!!!! Spiewajcie piosenki pan harcerz kulkę wysrał!!! Gwaltem szuka gówna!!! Aaaa okazuuuuuuuję się!!!!!! Żeeee!!!!!!!! Mkżna dać czasem naaa... Luz! I da sie...

- zamknij sie pan

- zabij sie pan

– Nie panie ja tu przychodzie wkońcu moja działka nie?? Więc spierdalaj

– aha

– ok juz ide

Tak jaca trzy nie dał za wygraną baca jaca czy chuj tam zwał wszedł nocom do domu i sie zakradł i okazało sie że on dobrze sie kryje więc czasem trudno było go znaleźć.

– Ej tyyy!!!! Podpalam ci dom ha. Ha ahahahhqhahahahahahahhahHahhH

— co kur. — rzekł więc, odwieczny wróg poddanych świadomości typów Be, a be ce de!!!! zaspaną mordą mało zdziałać mógł lecz krzyki i opalenizna dołowa domowa była aż taka rdzą smierdząca, że poetycko schodząc na dół zastał pieprzonego podpalacza.

– ty palancei jebany czmeu podlassz mi dom pierdolony kuta

- bo tak hehe

Popis owych świadomości o owych świadomościach o popisowych owych świadomościach był wręcz niepokojąc i mysł na samam a na ten temat była trudna w chuja. Lecz dało sie wytrwa polacy nie ppddali sie za wygraną nie dali ! I wręcz jebnęli bkatem glową gdy okazało się że prasę przejol ten boazeryk.

,,no elo kurwa. przejołem prase moge pisac co mi sie rzywnie podoba moge pisać ze jestem fajny moge popisać że wam rozjebie ten popierdolony stadion bo to prawda hehe. Ale dobra niewaźne co ja wam spojleruje można okazać sie fajnym będac na meczu hehe.

- pierdolony chuj-odrzekł komisarz policji francuskiej patrząc na prasę wydaną w egzemplarzach niczym książka ,,To" w ostatnich dniach

Częsć druga - nastąpi

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania