Dziad z bagien

Żył sobie dziad borowy w Borach Tucholskich, cały pokryty liszajami i błotem, a skórę miał spękaną niczym kora drzewa. Z oczu, uszu i pępka wychodziły mu czasami szare robaki, co stanowiło dodatkowy element wzbudzający strach i obrzydzenie u osób postronnych. Do tego śmierdziało od niego jak z rynsztoka, a może i gorzej.

I ten właśnie dziad postanowił zostać celebrytą. Miał ku temu szansę, gdyż wystarczająco wyróżniał się pośród nieciekawej reszty społeczeństwa. Jak wiadomo czasem wystarczy stanąć przed kamerą by świat cię zauważył i pokochał bądź znienawidził. Akurat w okolicy Borów Tucholskich kręcono reality show, w którym grupa śmiałków miała wykonywać dziwaczne zadania ku uciesze gawiedzi. Konkretnie był to ostatni odcinek i trzej finaliści obrzucali się łajnem dosłownym i mniej dosłownym, czyli wyzwiskami, widzowie przed telewizorami głosowali zaś na faworyta. Zwycięzca wygrywał sztuczną waginę, karnet do burdelu oraz konto premium na PornoTube, więc było się o co bić.

Dziad czuł parcie na szkło nieco silniejsze od tego na pęcherz i spróbował zaistnieć we wszechświecie i świadomości wielu osób oraz stanąć pośród takich tuzów Internetu jak Człowiek Śpiewający Dupą i David Koprofild. Podszedł po cichu, kryjąc się wśród Barszczu Sosnowskiego oraz pokrzywy zwyczajnej i znokautował kamerzystę, przegryzając mu tętnicę. Następnie wbiegł pomiędzy walczących na gówniane pociski i poodgryzał wszystkim genitalia. Tłum przed telewizorami wiwatował. Fala komentarzy dopingujących do dalszego siania zniszczenia i czynów haniebnych przelała sie przez profil społecznościowy show, prawie topiąc producenta, a z uwagi na to, że trzech finalistów zaliczyło nagły zgon zdecydował się on nagrodzić Dziada nagrodą główną i uroczystym kopem w jaja. Problem w tym, że w przypływie szaleństwa zmieszanego z szałem wywołanym poparzeniem roślinnym Dziad skoczył z wysokiego klifu i zginął w odmętach morza niepamięci, grzebiąc tym samym szanse na swe celebryckie życie prawie jak w Madrycie. Reality show natomiast zdjęto z anteny z uwagi na to, że jeden z uczestników miał koszulkę z napisami sugerującymi treści obelżywe wobec partii rządzącej.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • AlaOlaUla 22.12.2019
    Nawet zabawne. Trochę.
  • Anonim 22.12.2019
    Końcówka bardzo dobra. Pełne zaskoczenie.
    Reszta też trochę zabawna.

    Pozdrawiam.
  • Puchacz 22.12.2019
    Dobre.
    Krzywe zwierciadło, ale kierunek w przyszłość pokazałeś właściwy.
  • Pan Buczybór 23.12.2019
    No, ostatnie zdanie fajnie zamyka całość. I możnaby z tego odczytać parę smaczków - ciekawie operujesz absurdami rzeczywistości. Dobre opko ogólnie.
  • AtamanRozhovorny 09.02.2020
    Super, śmiechłem :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania