Dzieci Adrianny-Część -0-Krótki wstęp

Witajcie! Mam na imię Adrianna. Będę tutaj zamieszczać opowiadania o mojej imienniczce. Pierwsza część pojawi się za dzień, dwa lub trzy. Kobieta była podróżniczką, która odwiedziła już trochę krajów w Europie i poza nią. W każdym państwie w kimś się zakochiwała. Często byli to mężczyźni, jednak trafiła się i jedna przedstawicielka jej płci. Za każdym razem, gdy Adrianna urodziła dziecko, zostawiła je i wyjeżdżała, urywając kontakt z jego drugim rodzicem. Chłopcy i dziewczynki zostawali więc pod opieką ojców (była też jedna matka), którzy wychowywali je samotnie lub z pomocą, a inni je porzucali. Dzieci głównej bohaterki często miały przyszywane rodzeństwo oraz macochy (i jednego ojczyma) lub wcale nie posiadały rodzin. Jakie były i będą losy Adrianny? Czy dzieci spotkają się i dowiedzą o prawdziwej matce, która ich zostawiła? A co z ich rodzinami? Jak się zacznie i zakończy ta historia? Odpowiedzi na te i inne pytania otrzymacie w mojej powieści "Dzieci Adrianny", której początek niedługo zawita na Opowi. Żegnajcie!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • KarolaKorman 25.05.2017
    Myślę, że powinnaś się zarejestrować, by ktoś jak ja dzisiaj, mógł odnaleźć poprzednie części na Twoim profilu. Jeżeli tego nie zrobisz Twoje opowiadania zginą gdzieś w czeluściach Opowi wśród innych nieposegregowanych.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania