41

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • Canulas 01.06.2018
    Kurde, czułem, że będzie twist. Dla mnie epicentrum wydźwięku - uderzenie - kończy się na "ma trzydzieści dwa lata". W tym miejscu szarpie i jest dobre do urwania.
    Ale to tylko ja, bo i tak jest dobre.
    Nigdy nie unikasz trudnych tematów. Mówiąc młodzieńczym slangiem: "Nie pierdo... się w tańcu".
  • Aisak 02.06.2018
    to znaczy powinnam wyciąć resztę, końcówkę?
    Ależ prosze przeklinać pełnymi ustami, ja w ogóle mało się...
    xD

    CanCan, uprzejmie dziękuję.
  • Pan Buczybór 01.06.2018
    Kurczę, naprawdę bardzo dobry wiersz. Nawet jeden z lepszych twoich. Szczególnie ostatni wers wbija w ziemię. Ale tak totalnie, brutalnie. O, i jeszcze:
    "ma trzydzieści dwa lata

    teraz

    jest dzieckiem moich dzieci"

    Cud, miód, malina.
    Pozdro
  • Aisak 02.06.2018
    Dziękuję Bó, bardzo, bardzo.
  • kalaallisut 01.06.2018
    No ja nie powiem cud malina kolejny wiersz, który mnie wbija. 5.
  • Pasja 01.06.2018
    Witamd
    Bo życie zadziwia nas. Trudny temat wiersza, ale chyba normalny jak każdy inny. Bo przecież twoja siostra jest człowiekiem, tylko zawsze będzie dzieckiem. Bardzo subtelnie i elegancko nakreśliłaś inność.
    Pozdrawiam
  • Aisak 02.06.2018
    moja siostra jest wredna. ale nie pozostaję jej dłużna, nareszcie po tylu latach!

    Dziękuję pasją.
  • Justyska 01.06.2018
    Dla mnie ten wiersz ma bardzo smutny wydźwięk. Jakoś kopną mnie porządnie. Masz lekkie pióro do trudnych tematów, a to wielka sztuka.
    Pozdrawiam
  • Aisak 02.06.2018
    Uprzejmie dziękuję za miłe słowa Justysko, bardzo motywujące.
  • Dekaos Dondi 01.06.2018
    Oj Aisaczku→Mocny tekst→szczególnie 3 ostatnie→ to ta przysłowiowa kropka nad: i. ( tylko wtedy - i - miałoby dwie kropki...to jeszcze lepiej.
    Pozdrawiam→5
  • Aisak 02.06.2018
    DD, osoby z zespołem Downa to Duże Dzieci, w swoim życiu poznałam z bliska dwie - dwóch chłopców, jednym opiekowałam się przez krótki moment, miał na imię Wojtuś, słodki malec.

    Dziękuję DD.
  • Kim 01.06.2018
    Wbiłaś w ziemię. Naprawdę mocne i zacne, choć na poezji znam się ani trochę. W zasadzie to w ogóle. Podobało się, tyle ode mnie.
    Pozdrówka.
  • Aisak 02.06.2018
    Dziękuję Kim, bardzo mi miło.
  • Bardzo osobisty wydźwięk aż bije w oczy.
    Cóż począć, życie ze wszystkich szulerów najbardziej niesprawiedliwie rozdaje karty.
  • Aisak 02.06.2018
    ostatnio pewnemu muzykowi urodziła sie córeczka z zespołem Downa,
    życie jest czasami okrutne.

    Dziękuję Marczello, bardzo dziękuję.
  • Adam T 02.06.2018
    Nie traktuję tego jako wiersza. Jest szczery kawałeczek pięknej prozy, tak szczery, że aż ma się ochotę odwrócić oczy. Ludzie w większosci okażą wyuczone zrozumienie i współczucie. A w tej drobinie telstu jest tyle czułości, kto wie, może też wyuczonej, ale bardziej chyba pogodzonej. Drugi Twój tekst, który czytam, ale ten o niebiosa lepszy.
    Pozdrawiam ;)
  • Aisak 02.06.2018
    Niektórzy z nas wystawieni sa na próbę Miłości.
    bo Kochać dziecko z zespołem Downa nie jest łatwe.
    w gimnazjum mój syn miał lekturę obowiązkową pt Larwa, polecam.

    Bardzo dziękuję Adamie T za wizytę.
  • Adam T 04.06.2018
    Larwa? A przypadkiem nie "Poczwarka"? Terakowskiej? Doroty zresztą.
  • Aisak 04.06.2018
    Adam T, na pewno masz rację.

    Nie mam jednak słoniowej pamięci :(, bo czytałam kilkanaście lat temu.

    Dziękuję.
  • ówczesny 02.06.2018
    Emocjonalnie mocny, fantastyczny tekst. Skondensowany, krótki przekaz [opis, skarga?] 5
  • Aisak 02.06.2018
    wystarczy zamknąc oczy i wczuć się w emocje, które czuje np czternastolatka, kiedy przychodzi na świat siostra z zespołem Downa.
    śmiechy kolegów ze szkoły, plotki na osiedlu.
    strach, ból, wstyd.
    wystarczy zamknąc oczy, i odpowiedziec sobie na pytanie, co bysmy czuli na jej miejscu.

    nie znam takiej historii, wymysliłam ją.

    Dziękuję ówczesny za wizytę. i super, że Come back.
  • Aisak 02.06.2018
    Moi Kochani pod tekstem zebrani,

    Gdy w zeszłym roku wkleiłam tekst na trumla, nie przypuszczałam, że będę za niego mocno przepraszała.
    Albowiem ten tekst, to fikcja literacka, chociaż mogę powiedzieć, że pisałam o sobie (down to ja)

    Mam starszą siostrą.

    Najpierw podziękuję zbiorowo za przeczytanie i wrażenie.
    I ogromnie się cieszę, że tekst został odebrany personalnie.

    Ściskam, całuję, głaszczę po główkach, bo wczoraj był przecież Dzień Dziecka :))))

    Ja dostałam od swojego synka prezent z tej okazji xD

    Dziękuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Miłego dnia Wszystkim ❤
  • Tjeri 02.06.2018
    Bardzo dobry. Od "niemałej rączki" przeczuwałam w jakim kierunku pójdzie, ale nie odebrało to utworowi nic z mocy.
    Tekst po którym się lepiej milczy niż mówi.
  • Aisak 02.06.2018
    Dziękuję Tjeri, miło mi to czytać.
  • Tjeri 03.06.2018
    O, zniknął... Skąd takie działanie?
  • Aisak 03.06.2018
    Jest na innym portalu.
  • Tjeri 03.06.2018
    A czemu stąd go zniknęłaś?
  • Aisak 03.06.2018
    To trudne pytanie i zbyt zawiła odpowiedź.
  • Tjeri 03.06.2018
    Cóż... Szkoda zatem komentarzy.
  • Aisak 03.06.2018
    Tjeri, osoby, które przeczytały i zostawiły ślad, być może tak łatwo nie zapomną tekstu.

    Może wstawię tytuł, żeby było wiadomo, o jaki wierszyk chodzi.

    Dziękuję.
  • Tjeri 04.06.2018
    Aisak - Twoja sprawa. Natomiast wersz plus komentarze to pewna całość, bo ktoś poświęcił tekstowi trochę wysiłku, chwilę ze swojego życia. I w tym kontekście szkoda komentarzy. Ne traktuję tego śmiertelnie poważnie, ale jak stało w dowcipie - absmak pozostał.
  • Aisak 04.06.2018
    Tjeri, drugą razą nie skomentujesz.
    Proste.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania