Dzie[sa

a 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Clariosis 02.05.2020
    "Sam będąc silnie trującym, zrodził z siebie wszelki odtruwające człowieka i zwierzęta zioła i grzyby," - czy tutaj nie powinno być "zrodził z siebie wszelkie trujące człowieka i zwierzęta zioła i grzyby"? Bo jednak to trochę bez sensu, żeby tak trujące drzewo było w stanie stworzyć zioła i grzyby działające zupełnie na odwrót, chyba że taki był zamiar? Jeżeli tak to warto by było dopisać, że to działa na zasadzie jakiejś przeciwwagi. ;)

    Prócz tego zastrzeżenia, mamy kolejny fajnie napisany odcinek. Bardzo podoba mi się pokazanie, co dzieje się z tymi, którzy mówiąc nieprawdę czynią innym krzywdę. To tzw Prawo Rede, albo bardziej po naszemu, Prawo Trójpowrotu, czyli to, co zrobisz, powróci trzykrotnie. I to właśnie go spotkało - myślał, że oszukał los i że będzie żył wygodnie, ostatecznie umierając na skutek roztrzaskania czaszki. Doprawdy paskudna śmierć, lecz sprawiedliwa.
  • mania2610 02.05.2020
    To jest takie zrodzenie z siebie na zasadzie jak w micie stworzenie. ;)
  • Clariosis 02.05.2020
    mania2610 To zrozumiałam, tylko dlaczego te grzyby i zioła działają jak odtrutki? Bo tam jest napisane "wszelki odtruwające" - czyli oznacza to, że te zioła i grzyby odtruwają, ale nie trują. I to mnie dziwi, że jak drzewo, które jest trujące, jest w stanie zrodzić rzeczy działające zupełnie na odwrót? Stąd moje pytanie, czy może nie powinno być napisane "trujące" zamiast "odtruwające". Bo jeżeli to był zamysł, by działały przeciwstawnie, że drzewo truje, ale jest w stanie zrodzić odtrutki, to trzeba by było dopisać dlaczego tak jest. ;)
  • mania2610 02.05.2020
    Clariosis aaaaa dobra literówka one trują dzięki już lece poprawiać

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania