kiu

rr

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Clariosis 08.05.2020
    "— Nie. — odrzekła dziewczyna i oblawszy się lekkim rumieńcem położyła obrus do kufra." - "Nie" bez kropki
    "Perspektywa ta była dla dziewki miłą" - w tym szyku lepiej napisać "miła"
    "Gdy tylko starzec ją ujrzał, równie jak za pierwszym razem, mała Lipa wciągnął powietrze i dość niezgrabnie, podpierając się kosturem, ukląkł na ziemi." - nie wiem o co chodzi w momencie "mała Lipa" gdyż nijak to się łączy z resztą zdań. Chyba, że chodzi o to, że to starzec ma na imię Lipa. Jeżeli tak, to warto zaznaczyć kto to mówi, bo myślałam, że to ten wieszcz się tu kłania. ;) Jeżeli pomyliłam się przez imiona to wybacz, ale słabo mi idzie zapamiętywanie ich.

    "Podszedł do dziewki i, objąwszy ją ramionami, rzekł:" - usuń przecinek przy "i", bo niepotrzebny

    "Dziewczynka oburzała się wtedy lekko, krzyżując rączki, na co kowal żartobliwie brudził jej nos sadzą," - lepiej zapisać: dziewczynka oburzyła się wtedy lekko, krzyżując rączki, na co kowal żartobliwie pobrudził jej nos sadzą.

    "dzieci są w ten sposób rozpuszczane." - Wiem, że to słowo wzięło się od sformułowania "rozpuszczone dziecko", ale lepiej w tym kontekście zabrzmi "rozpieszczane". ;)

    Kolejny ciekawy kawałek. Błogosławienie związków jednopłciowych w starej wierze było na porządku dziennym, nawet na naszych ziemiach. W dzisiejszych czasach Wiccanie szczególnie celebrują zaślubiny par homoseksualnych. Poganie zawsze wiedzieli, że jest to naturalne i żadna w tym dewiacja, dopiero religia abrahamowa przyniosła nietolerancję, powołując się na zapisy swych świętych ksiąg. Smutne to, na szczęście nauka i psychologia zaczyna powoli zmieniać podejście, a świat staje się otwarty dla tych, którzy byli z nami od samego początku istnienia gatunku, a z jakiś dziwnych, niewyjaśnionych pobudek, zepchnięci zostali na margines i napiętnowani. Bardzo się cieszę, że poruszyłaś wątek homoseksualizmu w tym świecie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania