Dzieciństwo Merl'a

- Merl do cholery ! Zostaw tego kota.- krzyczy matka patrząc na zachowanie syna.

- Ale mamo, przecież on lubi czuć ból.- odpowiada mały brunet.

- A ty lubisz jak dostaniesz pasem?

- Nie nie lubię.- odpowiada zakłopotany chłopiec.

- No to zostaw tego kota w spokoju, on też nie lubi jak go się dusi i kopie. A teraz chodźmy do domu bo robi się zimno.

Matka razem z chłopcem udają się do dużego bloku, nie było to luksusowe blokowisko, ale na pewno nie było źle, wokół rodziny z dziećmi i spokój, niedaleko park i szkoła a na końcu ulicy sklep. Mieszkali na drugim piętrze, oni nie mieli problemu z brakiem windy, niestety sąsiedzi z wyższych pięter ciągle narzekali.

- O już jesteście, to dobrze, dzwoniła ciotka Hanka, powiedziała że może opiekować się Merlem podczas ferii.- informuje ojciec.

- Ale tato! Ja nie chce jechać do ciotki Hanki, tam jest nudno i nie ma żadnych zwierząt !- krzyczy mały chłopiec.

- Jedziesz i koniec kropka.- powiedział stanowczo ojciec.

Rozzłoszczony brunet biegnie do pokoju i rzuca się na łóżko.

- Czemu muszę jechać do tej głupiej ciotki! Nie chcę tam jechać!

- Synku kochanie, pojedziesz do cioci będziesz się dobrze bawił.- oznajmiła matka wchodząc do pokoju swego syna.

- Nie nigdzie nie jadę odwalcie się!- krzyczy wściekły chłopak.

- Dosyć tego gówniarzu, nie będę się z tobą cackał.- mówi wkurzony ojciec i leje go pasem.

Następne częściDzieciństwo Merl'a cz.2

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Krystian244 01.03.2017
    Buczybór podsunął mi super pomysł i oto co z niego wyszło.
  • Tanaris 01.03.2017
    O jacie, no tak ojciec raczej nie powinien się zachowywać, a co dopiero bić dziecko. Ale widać, że przemoc jest na miejscu dziennym. Ciekawe, co to za ciotka. Troszkę błędów, ale za całość dam 4 :)
  • Krystian244 02.03.2017
    Dzięki błędy postaram się wyeliminować
  • Pan Buczybór 02.03.2017
    Jestem zadowolony. Ciekawe jak to się dalej potoczy. Brawo. 5
  • Krystian244 02.03.2017
    Dzięki
  • Emi Ayo 02.03.2017
    Szczerze nie polubiłam tego merla i cieszę się ze oberwał pasem :D (Tak może jestem dziwna xd ale uważam ze nie powinien się znecac nad zwierzętami) ale ogólnie mi się podobało więc zostawię 5 :)
  • Krystian244 02.03.2017
    To psychopata dlatego dręczy zwierzęta
  • Emi Ayo 02.03.2017
    Krystian244 no wiem dlatego go nie lubię xD jest wredny :p
  • Krystian244 02.03.2017
    Emi Ayo Taki gatunek :)
  • Emi Ayo 02.03.2017
    Krystian244 no wiem ;) i to opowiadanie mi sie podoba postać też świetnie stworzyles ;) tylko ja nie lubię wrednych osób ;)
  • Krystian244 02.03.2017
    Emi Ayo Ja właśnie lubię wrednych typów
  • detektyw prawdy 02.03.2017
    Nienajgorzej, ale po 1.
    Rob troche dluzsze opowiadania, bo ich krotkosc nie zadowala.
    Po 2.
    Fajnie by bylo gdybys owinal to jakas psychologia, w opowiadaniu nie moze byc ciagly chaos.
    Zostawiam 2.5
  • Krystian244 02.03.2017
    Dzięki
  • maciekzolnowski 05.03.2017
    A ja właśnie lubię, gdy coś jest krótkie, nieprzegadane, lapidarne i w ogóle... :)
  • Krystian244 06.03.2017
    Dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania