Dziecko kłamstw 1 | Nadchodzące niebezpieczeństwo (a)

*

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Desideria 27.07.2017
    Dziękuję za anonimowe 5 :)
  • Pasja 27.07.2017
    To ja, tylko nie wiem dlaczego ale uciekł komentarz.
    Marzenia dziewczyny o posiadaniu przyjaciela smoka. Tylko musiałaby wybrać pomiędzy dobrem, a złem. Pozdrawiam
  • Desideria 27.07.2017
    Dziękuję Pasju i również pozdrawiam :)
  • KarolaKorman 27.07.2017
    Trudny wybór. To strasznie niesprawiedliwe, że smoków dosiadają źli i tym samym bohaterka miałaby przejść na drugą stronę, by mieć upragnione stworzenie. Może coś wymyśli, by zostać dobrą i posiadać smoka. Zupełnie nie moja bajka takie klimaty, ale badzo dobrze się czytało i nie żałuję, że doczytałam do końca :) 5 :) Pozdrawiam :)
  • Desideria 27.07.2017
    Dziękuję Karo i mam nadzieję, że zajrzysz też do kolejnych części. Pozdrawiam! :D
  • KarolaKorman 01.08.2017
    Desideria, dawno mnie tutaj tak nikt nie tytułował, a mianowicie, odkąd pojawił się chłopak o takim niku, ale gdzieś przepadł :( Lubię ten skrót i fajnie, że go wspomniałaś :) Do kolejnych części zajrzę, jak tylko się pojawią. Pozdrawiam :)
  • Desideria 01.08.2017
    Karo, to chociaż ja będę używać ;)
    Również pozdrawiam :)
  • Nerd 28.07.2017
    Bardzo dobry tekst. No i było w nim coś. Dusza. Pisany z uczuciem. 5
  • Desideria 28.07.2017
    Dziękuję :)
    Szczerze mówiąc przed samym dodaniem trochę w niego zwątpiłam, bo wydał mi się jednostajny.
  • Nerd 28.07.2017
    Desideria Dlaczego? Żeczywiście jest jedna scena, ale wiemy co przerzywa bochaterka. Znamy jej myśli i lęki. Naprawdę niezłe.
  • Desideria 28.07.2017
    Nerd właściwie sama nie wiem, może odniosłam mylne wrażenie. Ciężko czasem ocenić coś swojego ;)
  • Nerd 28.07.2017
    Desideria to fakt. Ale tworzysz bochaterów z duszą. Nie są to tylko marionetki, które robią to czy owo. Myślą tak czy owak. Oni żyją i to jest najważniejsze.
  • Desideria 28.07.2017
    Nerd dzięki jeszcze raz ;)
  • Fexersis 31.07.2017
    ,,Bohater” pisze się przez samo ,,h”. Wybacz, ale kiedy widzę tego typu błędy, muszę je wytknąć. Inaczej zejdzie mi skóra z nosa. ;p
  • Fexersis 31.07.2017
    Dążenie do celu po trupach i czarny kolor bardzo do siebie pasują - wszakże czarny to kolor śmierci. Siła natomiast kojarzy mi się z czerwonym oraz pomarańczowym.
    Z jednej strony szkoda, że nie istnieją smoki. Chciałabym takiego zobaczyć na żywo. Z drugiej strony zaś dobrze, ponieważ rodzaj ludzki miałby przechlapane. Chyba że byśmy potrafili stawać się niewidzialni oraz sprawiać, by nasze domy stawały się niewidzialne, co byłoby mniej prawdopodobne niż istniejące smoki.
    Widzę, że napisałaś, że będą kolejne części. To zapowiada się ciekawie. (: Ponadto, ciekawy masz nick.
  • Desideria 31.07.2017
    Znając nasze możliwości pewnie byśmy coś na nie wymyślili. Ludzie zawsze pozbywają się zagrożeń prędzej czy później.
    A projektanci mody skupowaliby skóry i tworzyli nowe kolekcje.
    Dziękuję! :)
  • Tina12 31.07.2017
    Lubie takie bajkowe klimaty. Piękna historia.
    5 :)
  • Desideria 01.08.2017
    Dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania