*

*

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (67)

  • Marethyux 27.03.2016
    No i w końcu się doczekałam. Świetny wybuch emocji. Jeśli mogę zaproponować, to dodałabym trochę smutku z strony Elona i Diany, że dziewczyna jest przeznaczona komu innemu.5 i czekam na nexta! :D
  • Magda1906 27.03.2016
    Daje 5 niesamowita historia pozdrawiam i zapraszam
  • Olga Undomiel 27.03.2016
    Dzięki i Wesołych Świąt
  • Olga Undomiel 27.03.2016
    A jakie są wasze ulubione postacie z tego opowiadania?
  • 60secondsToDie 27.03.2016
    Niezbyt da się to określić, w mojej opinii.
  • Olga Undomiel 27.03.2016
    60secondsToDie pytanie kierowałam do Magdy i Marethyux
  • Marethyux 27.03.2016
    Olga Undomiel Mnie podoba się postać Elona :D
  • 60secondsToDie 27.03.2016
    Olga Undomiel To publiczny portal.
  • Olga Undomiel 27.03.2016
    60secondsToDie Oświeciłaś mnie! ( ironia)
  • Magda1906 27.03.2016
    Diana przecież wiesz
  • Olga Undomiel 27.03.2016
    Magda1906 To poczekaj na Dianę po koronacji. To będzie odlot. Już jak będzie Siren Ele to się zmieni a potem to już szok!
  • Karo 27.03.2016
    Olga Undomiel Dzieciaczku grzeczniej do niej. Ona może ci odpowiadać, tak samo jak ty możesz sobie popełniać błędy. Więcej pokory dla starszych oraz mądrzejszych... 60seconds odpowiedziała poprawnie, gdyż w tym tekście bohaterowie nie mają emocji... to jest chore, że jeszcze z taką bezczelnością się do niej zwracasz skoro ona nie chciała cię obrazić
  • Olga Undomiel 27.03.2016
    Karo Mamy po tyle samo lat, bo ostatnio skończyłam 14
  • 60secondsToDie 27.03.2016
    Starszych oraz MĄDRZEJSZYCH, to po pierwsze.
    Po drugie - Twoja ironia jest na AŻ TAK niskim poziomie, że musisz informować w nawiasie, że twoja wypowiedź ją zawiera? : D
  • elenawest 27.03.2016
    Olga Undomiel lal, tyle ze Karo jest od ciebie kilka lat starszy ;-)
  • 60secondsToDie 27.03.2016
    elenawest Tutaj chyba chodziło o mój wiek, albo nie zrozumiałam.
  • elenawest 27.03.2016
    60secondsToDie to chyba ja tez :-/
  • Magda1906 27.03.2016
    Olga Undomiel
    To już się nie mogę doczekać
  • Olga Undomiel 27.03.2016
    Elon jest the best!
  • 60secondsToDie 27.03.2016
    Jakby chociaż którakolwiek postać wybijała się poza schemat jednowymiarowej kukły.
  • Karo 27.03.2016
    I jak podobał się mój tekst na Bitwę??
  • Marethyux 28.03.2016
    Może nie powinnam się wtrącać, jednak od kiedy zaczęłam korzystać z tego portalu pewna rzecz mnie dosyć irytuje. Ci najbardziej aktywni, czyli zapewne ci, który piszą najlepiej wchodzą i komentują. Ja rozumiem. Chcecie dać rady nam. Tym co piszą gorzej. Elenawest poprawiła mi kilka błędów i to rozumiem. Ale gdy ktoś pomimo waszych rad nadal popełnia błędy, to zaczynacie się czepiać. Każdy ma swój charakter i niektórzy na takie zaczepki reagują ze złością. Nie można od każdego wymagać, że to oleje. A gdy już ktoś zareaguję to widzę jak pod jego/jej opowiadaniem pojawia się spam, wyśmiewający daną osobę i jej błędy. A według mnie to gorsze niż takie ( przykładowo ) sprecyzowanie Olgi, że pytanie było skierowane do kogoś innego. Skończyłam. Dziękuje za uwagę. :)
  • Olga Undomiel 28.03.2016
    Marethyux Napisałam rozdział ze sceną na którą czekałaś,ale nie mogę go wstawić bo to dopiero jakiś 20 czy 21
  • 60secondsToDie 29.03.2016
    Marethyux Kto kogo wyśmiewał, bo chyba nie zauważyłam?
    JA odpowiedziałam jej normalnie, więc o co chodzi?
    Po drugie, nie trzeba pisać perfekcyjnie, żeby kogoś poprawiać. Mi to czasem pomaga w udoskonalaniu swoich tworów.
    Po trzecie, aha. W mojej opinii trzeba wyrobić sobie taką cechę, znieczulicę na negatywne komentarze, ale jednocześnie umieć potem zacząć pracę nad sobą. Naprawdę, jeżeli ktoś zamierza reagować histerią na złe komentarze, to powodzenia w życiu :)
  • Marethyux 29.03.2016
    60secondsToDie No nie wiem. Starczy poczytać komentarze pod Życiem Marii, by zobaczyć wasz spam. Sęk w tym, że na odpowiedź Olgi "Olśniłaś mnie" nie odpowiedziałaś w ogóle. Za to zrobił to Karo. "Dzieciaku". "Starsi i MĄDRZEJSZYCH" co Ty później ładnie podkreśliłaś. Użyłaś ładnego słowa. "Wyrobić". Jeśli piszesz i czytasz ze zrozumieniem, to z samej Twojej wiadomości można wywnioskować coś takiego, że to przychodzi z czasem. Oczywiście jedni mają to od razu, ale jak pisałam wyżej to kwestia charakteru.
    Teraz wrócę do sęku mojej wypowiedzi. Nie wiem czy to Ty... Czy to ktoś inny. Często widziałam wśród takich spamów nick elenawest. W sumie to chyba byłaś i ty. Nie wiem czy wyśmiewanie to dobre określenie, ale jednak pisanie, że Magda nie może mieć 31, bo pisze tak słabo? Ktoś tam jeszcze wspomniał o jej wykształceniu. Z własnego doświadczenia wiem, że może być wiele powodów, dla którego ktoś pisze gorzej. I nie. Nie chodzi mi o "wyśmiewanie" typu "O bosz, jak Ty słabo piszesz".
  • 60secondsToDie 29.03.2016
    Marethyux Odpowiedziałam na jej komentarz, tylko później.
    Akurat z tym wiekiem to zgodziłam się z Nuncjuszem, że nie ma on znaczenia, jeżeli chodzi o jakość stylu pisania.
    Ja mam czternaście, ona może mieć te ponad trzydzieści, nie oceniam, bo moja mama też jest ode mnie starsza, a wstawia spacje przed pytajnikami XD
    Nie będę wypowiadać się po raz kolejny o pracach Magdy1906, bo raczej wszyscy znają moje zdanie, a sama już powiedziałam, że nie będę się mieszać.
    To, co podałaś jako przykład, TO właśnie jest wyśmiewanie.
    Może nie znam dobrze niektórych użytkowników opowi, ale zapewniam cię, że nikogo zamiarem nie jest wyśmianie, chociaż może to tak czasem wyglądać, bo ktoś coś skrytykuje.
    Skrytykuje ostro, ostrzej, ale to nadal jest krytyka, jeśli tylko ów krytyk ją uzasadnia, a nie wstawia idiotyczny hejt.
    Nie będę wypowiadać się za innych, czy interpretować ich zachowania, bo od tego są tutaj wiersze i inne takie bzdety.
    Nie będę też mówić, że czasem lubię się z kogoś pośmiać, bo to naturalne i ludzkie, a osoby z mojego otoczenia często prawią mi kazania moralizatorskie na temat tego, że jestem pozbawioną empatii, apodyktyczną suką.
    I tak już to powiedziałam, więc napiszę coś jeszcze.
    Każdy ma inny charakter, są też tacy, jak ja, którzy mają wylane na cały świat, traktują wszystko z dystansem, nie wpychają ludziom do gardeł swoich przekonań, bo po co?
    Ach, teraz mogłam zabrzmieć jak hipokrytka, więc sprostuję - przekonania religijne, polityczne, rasowe, dotyczące orientacji seksualnych.
    Nie krytyka, bo jest to pogląd zmienny, zależny od dzieła, które podlega ów krytyce.
    Żaden pogląd właściwie nie jest stały, bo zdanie można zmienić pod wpływem różnych środków, co często mylone jest ze znaną każdemu hipokryzją.
  • Marethyux 29.03.2016
    60secondsToDie Ja tu nie mówię o jednej krytyce. Dostałam taką od The_Endrjuu ( nie wiem czy dobrze napisałam nick ). Mówię o SPAM'ie. Wymiana zdań, która pod danym tekstem byłaby zbędna. A owa wymiana najczęściej jest na temat twórcy. Nie powiem teraz gdzie to widziałam, bo na prawdę nie pamiętam, jednak kilka razy już widziałam takie coś. Nie wiem jak to nazwać. Wyśmiewanie, to jedyne co mi przychodzi do głowy. ( Tak mam ograniczony słownik :) ) To po części irytuje, bo gdyby pod moim tekstem wywiązała się dyskusja na temat tego, że powtarzam często słowa "Był, była" itp. i powoli zamieniłoby się to w wyśmiewanie mnie, że mam 19 lat i mój słownik jest ograniczony czy coś w tym stylu ( podaje tylko przykład ) to zniechęciłoby mnie to do pisania. To już nie chodzi o fakt, że nie potrafię przyjąć krytyki. Ba. Wstawiam tu teksty, aby dostać tą krytykę. Ale gdyby powstał taki spam byłoby mi źle i odechciałoby mi się pisać. No bo ja się tu staram, poświęcam czas, by poprawić przynajmniej część tego co mi pisali, ale jednak dalej im nie pasuję. A uwierz mi z doświadczenia wiem, że gdy ktoś ma mało czasu, to jeszcze bardziej go to ruszy. ( Nie wiem czy cokolwiek wyjaśniłam tym tekstem, ale próbuje xD )
  • Olga Undomiel 29.03.2016
    Marethyux Ta dyskusja już od dobrych 5 minut powinna się skończyć. Ludzie, spokojnie.
  • Marethyux 29.03.2016
    Olga Undomiel Oj no. Ja się nie denerwuję ani nic tylko staram się coś wytłumaczyć. Chociaż tak jak napisałam na samym początku nie wiem czy powinnam się wtrącać. Jestem tu zaledwie miesiąc. :D
  • Olga Undomiel 29.03.2016
    Marethyux Czy ja mówię, że się denerwujesz? Nie, tylko od początku mojego pobytu tutaj wkurzają mnie takie dyskusje pod moimi opowiadaniami. Włączam się do nich tylko wtedy gdy mam jakieś sensowne argumenty.A tak z innej beczki: Dzisiaj planujesz nowy rozdział DKBSL?
  • Marethyux 29.03.2016
    Olga Undomiel No wiem. Skrytykowałam te spamy a sama go zrobiłam. Przepraszam. :<
    No mam w planach coś napisać i poprawić ostatni rozdział, ale to raczej będzie wieczorem bo mały musi mi zasnąć. :D A jak tam kolejny rozdział Dziedzictwa? :)
  • Olga Undomiel 29.03.2016
    Marethyux Idzie .Tak ogólnie jestem przy jakimś 20. Diana pogodziła się z Elonem, on nie jest już w rozterce, wyjaśniły się sprawy Tere i Tiliany, Loren została wdową. Diana traktuje Elehera jak brata, on chce czegoś więcej. Jednym słowem ten duet wymiata.
  • Farfocel 29.03.2016
    Ach, zdradzenie całej dalszej fabuły w komentarzu... Równie subtelne, jak wbicie widelca w czoło.
  • Olga Undomiel 29.03.2016
    Farfocel Człowieku ty nie wiesz co ja jeszcze tam powsadzałam. To tylko te najważniejsze wydarzenia i nie napisałam jak do nich doszło.
  • Farfocel 29.03.2016
    Jest przyczyna i skutek. Po co mam się przejmować przyczyną, skoro wiem już, jaki będzie skutek?
  • Marethyux 29.03.2016
    Farfocel Wiesz... Są opowiadania, które zaczynają się śmiercią danego bohatera, a w następnej kolejności opisywana jest przyczyna. :) Znanie kilka szczegółów może i bezsensowne, ale nikomu nie szkodzi. :P
  • Farfocel 29.03.2016
    Ty mi tu o opowiadaniach, ale Olga podała to niejako na tacy. Nie powinno się zdradzać akcji w komentarzach.
  • Magda1906 09.04.2016
    Olga Undomiel
    jasne, że możesz przeczytać moje teksty a który byś chciała Życie Marii czy Marii przygoda z tańcem?
  • Olga Undomiel 09.04.2016
    Dawaj oba tylko może mi podeślesz gdzieś?
  • Magda1906 09.04.2016
    A gdzie?
  • Olga Undomiel 09.04.2016
    Może na mojego g maila. miriamhaseki.gmail.com
  • Magda1906 09.04.2016
    A jak na niego wejść
  • Magda1906 09.04.2016
    Olga Undomiel
    maila. miriamhaseki.gmail.com
    a czy na ten maila z mojego e-maila da radę wysłać
  • 60secondsToDie 09.04.2016
    tego* maila
  • Magda1906 09.04.2016
    60secondsToDie
    czego się wtrącasz
  • 60secondsToDie 09.04.2016
    Gdzie się wtrącam? Poprawiam błąd.
  • Magda1906 09.04.2016
    Olga Undomiel
    wysłałam Życie Marii na razie ale nie wiem czy dojdzie
  • Magda1906 09.04.2016
    Olga Undomiel
    wysłałam Życie Marii na razie ale nie wiem czy dojdzie
  • Magda1906 09.04.2016
    Dobrze
  • Olga Undomiel 10.04.2016
    Doszło
  • Magda1906 10.04.2016
    Olga Undomiel
    Jak przeczytasz to mi napisz na e-mailu czy ci się podoba OK
  • fanka olgi undomiel 14.04.2016
    KIEDY NEXT?
  • fanka olgi undomiel 14.04.2016
    PROSZE BO CHCE !
  • fanka olgi undomiel 14.04.2016
    jejku !!!
  • Olga Undomiel 15.04.2016
    Kobieto spokojnie, będzie niedługo. Egzaminy mam.
  • 60secondsToDie 16.04.2016
    Olga Undomiel, jakie egzaminy? XDDDDDDD
  • Olga Undomiel 16.04.2016
    Tak naprawdę to mòj brat ale jak on ma egzaminy to cały dom je ma.;-)
  • 60secondsToDie 16.04.2016
    Bo?
  • Olga Undomiel 16.04.2016
    Wolisz nie wiedzieć.
  • 60secondsToDie 16.04.2016
    Wolę wiedzieć.
  • 60secondsToDie 17.04.2016
    Aha, no to ciekawe XD
  • Magda1906 25.04.2016
    Witaj i jak tam moje Życie Marii kiedy będę mogła zobaczyć efekty Twojej pracy?
  • Magda1906 26.04.2016
    Cześć Olga kiedy mi odeślesz moje Życie Marii?
  • Tina12 01.07.2016
    Jakoś akcja przerwana w połowie. I nie wiem jak się skończy. No pozatym że Diana i król elfów wezną ślub.
  • Olga Undomiel 01.07.2016
    Bo nie dodałam tu pozostałych rozdiałów. Jest ich więcej i tam dalsze wydarzenia są opisane. Po prostu ślub wrzuciłam na prośbę Magdy.
  • Tina12 01.07.2016
    Olga Undomiel
    Oki.
  • Tina12 01.07.2016
    Olga Undomiel
    Bo historia jest ciekawa.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania