.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Rasia 18.12.2015
    "obrazujący jakiś moment życiu" - w życiu*

    "Teraz, kiedy cię już nie ma, stały się dla mnie wyznacznikiem w życiu. Mym celem jest, by uświadamiać innych ludzi, co jest ważne w naszym krótkim, niepewnym bycie." - Tymi słowami podbijasz moje serce, po prostu Cię za nie uwielbiam!
    Piękny tekst. Taki emocjonalny, pełen szczerości, takiej dobrotliwości. Wzruszył mnie i naprawdę tknął coś w moim wnętrzu. Nawet błędów praktycznie żadnych. Wielkie pięć ode mnie! :)
  • ausek 18.12.2015
    Dziękuję za szczerą opinię, bowiem o takich sprawach nadal jest mi ciężko pisać. Z każdym dniem jest lepiej, a trudne chwile w życiu czynią człowieka lepszym. :)
  • KarolaKorman 19.12.2015
    Tekst bardzo ładny, ciepły i wzruszający. Czytaj zapiski taty i odkrywaj swoją przeszłość, to cudowne mieć coś takiego przed sobą i móc zajrzeć do środka, 5 :)
  • ausek 19.12.2015
    Dziękuję, może kiedyś dopiszę nowe dzieje... :)
  • Anonim 23.12.2015
    Wzruszają mnie teksty, które sa pisane względem konkretnej osoby i ich wspominki w nich zawarte, mam przeczucie wtedy, jakby ktoś podzielił się swoją cząstką z światem, nie wiem czy to twoja historia czy nie, jednak wiedz, że cudownie to opisałaś. Szczególnie moment z swoim rodowodem, oraz końcem tej historii. Zakochałam się w tej sytuacji - sama nie chcę znać swoich przodków. Jest to coś co sprawia, że czujemy się przywiązani więzami rodzinnymi, zamkniętymi w klatce przeszłości, a jednocześnie jest to coś co pozwala nam stworzyć swoją tożsamość i odszukać korzenie, które pozwolą nam zapanować nad naszym trwającym etapem rozwojowym, dlatego wybór jest trudny. Niemniej tekst emocjonalny.
  • Amy 23.12.2015
    Takich tekstów zwykle nie komentuję, bo jest w nich tyle emocji, że nie potrafię opisać, co we mnie wywołują. Powiem wiec tylko, że przeczytałam, wzruszyłam się i na pewno jeszcze do Ciebie zajrzę.
  • elenawest 23.12.2015
    Bardzo ładny tekst. Zostawiam 5. Trzymaj się ausek. Będzie dobrze.
  • Neli 23.12.2015
    Śliczne to! Nie wiem, co mogę dopisać. Ten tekst skradł moje serducho. Zazdroszczę relacji z tatą, jak i współczuję, że poszedł do Aniołków. Wszystko ładnie opisane, panowały emocje przy czytaniu. Po prostu zostawiam 5 ;))
  • ausek 24.12.2015
    Dobę tu nie zerkałam, a tu komów parę. Dziękuję dziewczyny:)
  • Noodles 13.01.2016
    Wzruszyłem się, piękne to było... I lekko piszesz, świetnie się to czyta ;) zostawiam 5
  • ausek 13.01.2016
    Miło mi :)
  • Shiroi Ōkami 15.04.2016
    Opowiadanie osobiste, więc ciężko mi je ocenić, jednak widać smutek i tęsknotę. Naprawdę nie wiem, co napisać, strata bliskiej osoby to jedna z najgorszych rzeczy w życiu.
    Myślę jednak, że z opowiadaniami powinnaś się dzielić, a nie chować do szuflady ;)
  • ausek 15.04.2016
    Dziękuję. Zauważyłam, że czasami dobrze przelać na papier pewne, czasami osobiste, sprawy. Pomaga w uporaniu się ze złymi duchami, a może nawet ze swym sumieniem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania