Dzielnica Przemysłowa, Sklepy, Plaża, Powrót Zwierząt i Roślin

DZIELNICA PRZEMYSŁOWA, SKLEPY, PLAŻA, POWRÓT ZWIERZĄT I ROŚLIN

 

Wczesna jesień 2018.

 

Obejmująca swoimi granicami kilka fabryk dzielnica przemysłowa na przedmieściach niedużego miasta funkcjonuje w pełni. Jednego dnia jednak nagle zostaje zmieniona w kolorowe targowisko miejskie, pełne kolorowych sklepów z żywymi dekoracjami rodem z domów, głównie kwiatami doniczkowymi, ale niekiedy także małymi zwierzętami domowymi, takimi jak nieduże kolorowe ryby w tropikalnych akwariach, papużki w ptaszarniach albo nawet motyle w terrariach - ogródkach z kwiatami.

 

Na złocistej piaskowej plaży leżącej wzdłuż wybrzeży przymorskiej zatoki stała duża srebrna hala przemysłowa. Kilku ogrodników i kilka ogrodniczek zaczęło robić w jej pobliżu plażowy ogródek zawierający trawy przymorskie, a nawet wodorosty na płyciznach.

 

Wkrótce hala została usunięta z plaży i przeniesiona w inne miejsce, a wkrótce w powietrzu pojawiło się więcej ptaków, wróciły nietoperze, a na przybrzeżne płycizny zatoki przypłynęło więcej ryb, przywędrowało więcej mięczaków i skorupiaków oraz pojawiło się nawet kilka żółwi morskich.

 

Koniec.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania