Dzień Kobiet - epitafium

Choć bolszewizm już nie w modzie,

wybraliśmy lepszą przyszłość,

ja Dnia Kobiet nie obchodzę,

bo nie jestem komunistą.

 

Bolszewizm nas już nie dręczy,

dobra zmiana w krąg rozkwita,

nikt wam dzisiaj już nie wręczy

pary rajstop i goździka.

 

Toż to obciach i sromota,

choć świętować nikt nie broni,

dziś ten zwyczaj kultywują

tylko głupcy i masoni;)

 

Panie trzeba zawsze wielbić

i całować w rączki pięknie,

zabobony precz na śmietnik,

bo Dzień Kobiet jest ... codziennie.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 25

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (55)

  • Szpilka 08.03.2020
    dziś podaruj pani kwiaty,
    bo to miłe tak poza tym

    coś wykoncypował ?
  • indri 08.03.2020
    Szpilko, Dzień Kobiet to "święto" wprowadzone przez komunistów. W zakładach pracy obdarowywano kobiety w tym dniu rajstopami, goździkami i workiem cebuli, albo zamiennie ziemniaków:))

    Dzień Kobiet jest codziennie, a nie w dniu zadekretowanym przez marksistów;)))
  • Szpilka 08.03.2020
    No i? Walentynki mają pogański rodowód, miłe winno się celebrować ?
  • indri 08.03.2020
    Walentynki do szpiku rodowód chrześcijŃski. Św. Walenty poniósł śmierć za nielegalne udzielanie ślubów młodym legionistom.
  • Szpilka 08.03.2020
    A komercja i konsumpcjonizm też od św. Walentego? ?

    Ciao i miej się dobrze ?
  • indri 08.03.2020
    Ciao Szpilko.

    Komercja od złego pochodzi:)) Dziś nawet Wszystkich Świętych obrosło konsumpcjonizmem. Po prostu masakra.
  • indri 08.03.2020
    Jeszcze jedno pytanie, bo ostatnio krytykowałaś moje wiersze pod względem formy, a teraz nic nie napisałaś. Czy ten jest lepszy technicznie?
  • Szpilka 08.03.2020
    Indri, ja nie krytykuję, zamieszczam tylko sugestie, które nie są obligatoryjne ?

    Odnośnie do Twojego pytania: rzemiosło wymaga czasu, żeby je opanować.
  • indri 08.03.2020
    Szpilka ale chodzi mi o ten konkretny wiersz, czy uważasz, że jest lepszy?
  • Targówek 08.03.2020
    Antoni już zdążył się pochwalić tym, że obchodzi stalinowskie święto.
  • Jacom JacaM 08.03.2020
    O ile mnie pamięć nie zawodzi to dzień kobiet był już przed I wojną światową i to chyba w Stanach , no ale jak stalinowskie to stalinowskie ?
  • indri 08.03.2020
    Jacom JacaM Geneza niefaktycznie z USA, ale to nie było tam żadnym państwowym świętem, a przywlekli go do nas jako państwowe sowieci, z innymi podobnymi wynalazkami, jak 1 - Maja, 22 - Lipca i podobnymi.
  • indri 08.03.2020
    Tomku, pożałowania godne.
  • Jacom JacaM 08.03.2020
    Chłopaczki, nie bójcie się kobiet , nie zasłaniające się przed nimi Stalinem ???
  • Targówek 08.03.2020
    Ty pewnie jesteś pantoflem
  • Jacom JacaM 08.03.2020
    Targówek.. nie mierz innych swoją miarą ? a zresztą, możesz być kim chcesz
  • indri 08.03.2020
    Jacom, gdybyś czytał wiersz uważnie, to byś wiedział, że prawdziwi mężczyźni obchodzą Dzień Kobiet przez cały rok, za wyjątkiem tego komunistycznego święta;)))
  • Jacom JacaM 08.03.2020
    indri ? no tak, ci prawdziwi mężczyźni którzy są przeciwko in vitro, antykoncepcji, konwencji antyprzemocowej ? prawdziwi macho ?
  • indri 08.03.2020
    Jacom JacaM in vitro, to barbarzyństwo, tak prawdziwi mężczyźni są przeciw in vitro. To dobre do zapładniania krowy.
  • Jacom JacaM 08.03.2020
    indri ? a twoje nocne polucje to ludobójstwo ?
  • indri 08.03.2020
    Jacom chciałbyś, żeby Ciebie ktoś zamroził w lodówce, albo spuścił do szamba? Bo na tym polega ta sztuka in vitro? Powtarzam, to barbarzyństwo. Eksperymenty z żywymi ludźmi.
  • Magda1906 08.03.2020
    dzięki wiersz mi się podoba i się zgadzam z treścią
  • indri 08.03.2020
    Dzięki Margerito, jesteś fajną kobietą.
  • Pan Buczybór 08.03.2020
    gorszy z ciebie fanatyk niż był z niejednego komunisty.
  • indri 08.03.2020
    Dlaczego tak sądzisz?
  • Targówek 08.03.2020
    Powiedział zwolennik Che Guevary
  • indri 08.03.2020
    In vitro – barbarzyństwo w imię szczęścia
    Aktualizacja: 2015-12-7 5:16 pm
    Nowy minister zdrowia, Konstanty Radziwiłł, kilka dni temu zmienił program refundacji procedury in vitro. Ten sposób zapładniania kobiet miał być, według projektu autorstwa Platformy Obywatelskiej, refundowany ze środków publicznych co najmniej do 2019 roku. Nowy minister zdrowia skrócił ten czas do połowy roku 2016.

    Liberalne media polskojęzyczne nie ominęły oczywiście okazji do biadolenia po upadłym projekcie upadłej Platformy. Aby całej historii nadać odpowiedni wydźwięk, opinia publiczna została zbombardowana propagandowymi materiałami telewizyjnymi, mówiącymi o ilości narodzonych po przeprowadzeniu in vitro dzieci i pokazującymi rodziny chwalące się dziećmi wyprodukowanymi na szkiełku. Czy to nie piękne? Postęp naukowy pozwala na ominięcie bezpłodności i wydanie potomstwa! Nikt jednak nie wspomniał ile dzieci musiało umrzeć, aby inne mogły żyć.

    Czym jest in vitro?

    Łaciński termin bywa zwykle brany za jakąś metodę leczenia niepłodności. Jako że jest to leczenie i ma pomóc w urodzeniu dzieci parom bezpłodnym, ludzie in blanco przyjmują to jako coś dobrego. Jednak w rzeczywistości procedura ta nie jest w żadnym wypadku leczeniem – bezpłodna kobieta nawet po urodzeniu dziecka w wyniku zapłodnienia pozaustrojowego, pozostaje bezpłodną. A oto jak wygląda ten hołubiony przez lewicę i liberałów proceder: kobiecie podaje się hormony, które poprzez zaburzenie naturalnego stanu rzeczy pozwalają kobiecie na wydanie kilku, a nawet kilkunastu komórek jajowych. Pobrane od kobiety komórki zapładnia się w laboratorium i wszczepia do jej macicy. Zwykle niezbędne jest kilkukrotne przebycie całego procesu, gdyż dzieci utworzone przez in vitro umierają. Bywa, że po wszczepieniu kilku zarodków na raz, wiele z nich zaczyna rozwijać się tworząc ciąże mnogie. Dokonywana jest wtedy aborcja eugeniczna dzieci uznanych za niepożądane. Zarodki, a więc dzieci na pierwszym etapie rozwoju, które nie zostały wszczepione, są zamrażane w ciekłym azocie i tam czekają na wyrzucenie do kosza na śmieci. Teoretycznie możliwa jest jeszcze „adopcja” tych zarodków. Jak widać, metoda zapładniania pozaustrojowego to barbarzyństwo zawierające już u swych podstaw mordowanie ludzi, niszczenie zdrowia kobiety poprzez wywołanie zaburzeń hormonalnych oraz ponizanie jej godności poprzez traktowanie jej jako maszyny rozpłodowej, którą można dowolnie manipulować w celu uzyskania pożądanego skutku.
  • Jacom JacaM 08.03.2020
    Mam nadzieję że nie będziesz się mnożył.
  • Targówek 08.03.2020
    Jacom JacaM i vice versa
  • Jacom JacaM 08.03.2020
    Targówek ...za późno ?
  • Targówek 08.03.2020
    Jacom JacaM 500+ i 300+ pewnie mimo wszystko pobierasz
  • Jacom JacaM 08.03.2020
    Targówek ...hm, zapewne w przeciwieństwie do ciebie płacę też zdecydowanie wyższe podatki, wyobraź sobie że nie jestem nierobem i nie żyję z zasiłków ani socjalu. Te 10 miliardów na TVPis do 2024 roku idzie też z moich podatków, muszę też chcąc nie chcąc dokładać się do miernej edukacji w tym kraju, a że jest mierna jesteś najlepszym przykładem.
  • indri 08.03.2020
    Jacom JacaM na opowi są nauczyciele do nich miej pretensje. Dyplomy w kieszeniach a wiedza zerowa. Do nich pisz jacom.
  • Jacom JacaM 08.03.2020
    indri widzę też że są domorośli katecheci :-) i to do nich piszę
  • indri 08.03.2020
    Jacom JacaM masz pretensje o edukcję to tych pseudonauczycieli chyba ci nie muszę wskazywać palcami, bo sam wiesz, którzy to.
  • Jacom JacaM 08.03.2020
    indri tak mam, zwłaszcza do katechetów i np. ortodoksów katolickich z odro luris, jeden taki jest ministrem edukacji. Nie trzeba ich pokazywać palcami tylko wywalić do kościołów, niech tam głoszą swoje mądrości, to samo trzeba zrobić z wariatami którzy zarządzają szpitalami, nie sobie otworzą katolickie szpitale i odwalą się od państwowych
  • indri 08.03.2020
    Jacom JacaM zawsze się możesz leczyć w szpitalu u Owsiaka, nikt tak cudownie nie leczy jak on. I zna się na wszystkim.
  • Jacom JacaM 08.03.2020
    indri Rozumiem że jak coś ci się przytrafi, to masz w portfelu kartkę, proszę nie leczyć mnie sprzętem od Owsiaka :-) w zasadzie ty siebie zawierzasz bogu więc szpitale ci nie potrzebne. Pytanie co w nich robią księża opłacani z budżetu ??
  • indri 08.03.2020
    Jacom JacaM ja się leczę na nfz, a leczenie u tyfusa zostawiam dla lubiących sporty ekstremalne.
  • Indri dostajesz upomnienie za wstawienie sobie oceny z tego kąta. Profil nie służy do takich celów. Jeszcze raz to zmienię hasło i nie dostaniesz nowego.
  • indri 08.03.2020
    Tak, ja? To już teraz wiem skąd się biorą jedynki pod moimi tekstami, choćby tu. To pewnie ten psychol co ma mnie w obserwowanych.
    O proszę. Jedyneczka z konta niepowtarzalnystyl z opowi:

    http://www.opowi.pl/dwzw-a58381/

    Dziękuję za zwrócenie uwagi.
  • Szpilka 08.03.2020
    Indri, a fe!
  • befana_di_campi 08.03.2020
    Dzień Kobiet zawsze mnie upokarzał :(

    Wtedy, jak i teraz Towarzysze-Eurole po rękach towarzyszek-obywatelek nie całowali :p Mnie tam było zawsze "ganc pomada", ponieważ nigdy nie lubiłam podawać ręki, zwłaszcza - jak czyniły to pewne panie-baby - z równoczesnym podsuwaniem panom - pod nos - do cmoknięcia ich pordzewiałych łap(ek).
  • indri 09.03.2020
    Kiedyś to było urzędowe święto. Dziękuje za komentarz.
  • Harem Szejka 09.03.2020
    befana hrabianka twoja sprawa, żeś ręki nie podawałaś. Pewnie nikt nie chciał całować babo! hi, h, hi
  • indri 09.03.2020
    Harem przestań śmiecić w postach i obrażać ludzi.
  • sisi55 09.03.2020
    A co z dniem chłopaka?
  • indri 09.03.2020
    30 września, a Dzień Mężczyzny bodajże w listopadzie. Ale się u nas nie przyjęło.
  • Kocwiaczek 09.03.2020
    jutro jest dzień mężczyzny ;)
  • indri 09.03.2020
    Kocwiaczek naprawdę? To poproszę w imieniu ogółu o wiersz.
  • Kocwiaczek 09.03.2020
    indri z poezją u mnie krucho, ale może z jakąś nie-poezją dam radę ;)
  • indri 09.03.2020
    Kocwiaczku, oki;)))
  • cos_ci_opowiem 09.03.2020
    No proszę, kto by pomyślał, że się zgodzę z indri - to cuchnące trupem komunizmu "święto", które powinno dawno odejść w zapomnienie lub być obchodzone w jakiś zupełnie inny sposób niż kwiatkami i prezentami - szczególnie w dobie równouprawnienia. Wskazałbym parę błędów logicznych w tej poezji, ale nie chce mi się. Ogólna myśl jest w porządku. Np. w Holandii się tego nie obchodzi, a nikt nie powie, że Holenderki żyją w złych warunkach czy muszą zmagać się z dyskryminacją ze względu na płeć.
  • indri 09.03.2020
    Hm, czyli jednak się w czymś zgadzamy. Miłe.
  • Panie i Panowie odkrywamy przyłbice

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania