dzień niepodległości

11 listopada jest w naszej ojczyźnie Dniem Niepodległości. W tym dniu Polacy wychodzą na ulicę aby zamanifestować dumę i radość z polskości.

W Ameryce Dniem Niepodległości jest 04 lipca. W tym dniu Amerykanie wychodzą na ulicę aby zamanifestować dumę i radość z amerykańskości.

23 marca jest Dniem Niepodległości w Wietnamie. W tym dniu Wietnamczycy wychodzą na ulicę aby zamanifestować dumę i radość z wietnamskości.

7 czerwca jest Dniem Niepodległości na Wyspach Owczych. W tym dniu Wyspo Owczarze wychodzą na ulicę aby zamanifestować dumę i radość z wyspoowczości.

18 grudnia jest Dniem Niepodległości w Papui-Nowej Gwinei. W dniu tym Papuo-Nowo Gwinejczycy wychodzą na ulicę aby zamanifestować radość z papuonowogwinejskości.

30 lutego jest Dniem Niepodległości na Wybrzeżu Kości Słoniowej. W tym dniu Wybrzeżo Kościo Słoniowi wychodzą na ulicę aby zamanifestować dumę i radość z wybrzeżokościosłoniowatości.

A ja jestem Sensol i mam dzień niepodległości w każdy piątek. Właściwie to w wieczór w piątek właściwie.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • spirytysta 10.11.2018
    Czemu służy to wymienianie dat? Chyba jest jasne dla wszystkich, że każdy kraj wybiera sobie datę stosownie do swojej historii. Brak też logicznego związku z ostatnim akapitem.
  • sensol 10.11.2018
    wymienianie dat służy pokazaniu, że nie jesteśmy pępkiem świata. bycie dumnym z faktu, że jest się Polakiem nie jest zbyt mądre. jaka w tym nasza zasługa?
  • Justyska 10.11.2018
    Coś w tym jest, w końcu nie decydujemy o miejscu naszych narodzin... bo co by było gdybyśmy mogli?:)
    Fajny pomysł, z dystansem.
  • spirytysta 10.11.2018
    Rozbuduj tekst, opisz to wszystko z sensem, może będzie z tego niezły esej. Na razie komentarze brzmią lepiej niż te nudne pierdolety
  • sensol 10.11.2018
    poza tym tekst jest testem na uważne czytanie. czy czytelnik wykryje wpadkę?
  • pocztapolska 10.11.2018
    wpadkę? sugerujesz jedną, a jest więcej. nikomu się nie chce sprawdzać dat, kiedy kto ma niepodległość. nikogo to nie obchodzi. jesteśmy w końcu pepkiem świata xD no i biedni iworyjczycy...
  • sensol 10.11.2018
    związek logiczny jest: jestem wolnym człowiekiem, niezależnie od tego jakiej jestem narodowości, jestem wolny w piątek wieczorem, bo w sobotę nie muszę iść do pracy i to jest najważniejsze :)
  • spirytysta 10.11.2018
    Napisz o tym wiecej w samym tekście
  • sensol 10.11.2018
    spirytysta nie!
  • jolka_ka 10.11.2018
    "Wyspo Owczarze" ;)
  • Canulas 10.11.2018
    Sensol, zgadzam się z Tobą w stu procentach. Dobrze, że są jeszcze ludzie, którym kij do dupy nie przymarzł.
  • Canulas 10.11.2018
    Wpadką może być też 30 luty, ale akurat niuanse mam troszkę w dupce. Podoba mi się ogólny zamysł.
  • sensol 10.11.2018
    zwycięzca :)
  • Ritha 10.11.2018
    aby zamanifestować dumę i radość z wybrzeżokościosłoniowatości - hahaha, to, tak, plus koncówka (taa) plus calość. Bardzo na tak, patos i przesadnie patriotycka symbolika są mi obce. Moglabym dlugo, nie ma potrzeby.
    Świetny dystans.Gwiazdy.
  • Ritha 10.11.2018
    w wieczór w piątek - 2x "w", mozna np. w piatkowy wieczor, czy coś
  • Ritha 10.11.2018
    albo w piątek wieczorem
  • sensol 10.11.2018
    Ritha to było specjalnie tak, ale teraz nie jestem pewien
  • Ritha 10.11.2018
    sensol dobra zostaw.
    Ogolnie to bardzo spoko, ze przedstawiasz inne podejscie. Tera jest wszystko patrotyczne, bum na patriotyzm, tatuaze patriotyczne, koszulki patriotyczne, kubki patriotyczne, wszystko, kurwa, patriotyczne. Moda. A w Medjugorie sprzedają popielniczki z Matka Boską, btw, na tej samej zasadzie działanie.
    Ide, pozdro
  • Ritha 10.11.2018
    Stop! Ritha zaczaila.

    Właściwie to w wieczór w piątek właściwie.

    To zdanie jest symetryczne, mniej wiecej. Tym bardziej zostaw.
  • sensol 10.11.2018
    Ritha gicio :)
  • Pan Buczybór 11.11.2018
    Całkiem ciekawy tekst. Dość pomysłowy i przyjemny.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania