Poprzednie częściDziennik nastolatki 1

Dziennik nastolatki 3

Środa, 3 stycznia – 22:52

 

Gorączka znowu dała o sobie znać. Prawie cały dzień przespałam albo modliłam się, żeby wreszcie zasnąć. Choć w sumie wolę mieć gorączkę niż, na przykład, ból głowy, bo jak się ma temperaturę, to nawet nie ma się siły wstać z łóżka i nie marzysz o niczym innym, jak tylko leżeć i mieć spokój, a migrena powoduje, że ból rozsadza ci głowę, a ty masz ochotę ukarać za to cały świat. Przynajmniej ja tak mam. Pamiętam, że gdy byłam młodsza, strasznie rozbolała mnie głowa i stłukłam ulubionego słonika cioci Marysi, bo tabletka, którą mi podała, nie zadziałała. Efekt był taki, że tata, aby odkupić figurkę, nie podarował mi na urodziny wymarzonej lalki.

Coś jest nie tak z Netem i nie mogę nawet wejść na fb. Szkoda, bo chciałam sobie popisać z Bartkiem. Chociaż pewnie i tak nie odważyłabym się do niego odezwać. Tak, tak… wiem, że to dziwne. Nawet Mega dziwne, że w szkole gadam z nim normalnie, ale żeby coś napisać, to już nie mam odwagi. Przecież powinno być odwrotnie! Ale boję się jego reakcji, bo tak naprawdę nie wiem czy on mnie lubi. Co będzie, jeśli źle odbiorę dawane mi przez niego znaki, napiszę mu, że on mi się podoba i… On mnie wyśmieje, a ja nie chcę wyjść na idiotkę.

Chyba idę spać, żeby jeszcze bardziej się nad sobą nie rozczulić

Następne częściDziennik nastolatki 4

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Ekler 01.11.2014
    według mnie 2 wpis najlepszy
  • Neli 18.07.2015
    Domagam się dłuższych rozdziałów! Powinnaś też opisać trochę te postacie, np. ich charakter, wygląd, dodać wydarzenia potwierdzające. Dużo rzeczy tu brakuje, jednak podoba mi się. Za to jak mi się podoba dostajesz 4, a za to czego tu brakuje i że jest takie krótkie dam 2. Pomyślałam, połączyłam jedno z drugim i stawiam 3. W wolnych chwilach zapraszam do mnie ;) Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania