Dziennik Samobójcy 1#

PONIEDZIAŁEK SZKOŁA 7:30 Dziś nadszedł ten dzień, zagadam do niego! Kocham się w nim już od ponad roku..Przecież nie będzie tak źle..

 

SZKOŁA 13:20 Nie wieże, usiadł obok mnie na przerwie obiadowej..Styknełam się z nim, dotknęłam jego ramienia..Poczułam dreszcze na całym ciele, było to najwspanialsze dziesięć minut w moim życiu..Tylko szkoda ,że nie zagadałam..

 

SZKOŁA 14:10 Nie mam pojęcia dlaczego, moje koleżanki się ode mnie odwrócił..Naśmiewają się ze mnie..Obrażają i wytykają palcami..Dlaczego nie mogę być chuda, mieć pięknych oczu, fajnego tyłka..Dlaczego musze być inna...Nienawidzę siebie!

 

DOM 17:40 Dowiedziałam się ,że Eryk dowiedział się ,iż się w nim kocham...Mało tego on wiedzial już to od dawna.."Żyletka,żyła,kran, idę do łazienki bo mam zajebisty plan.."

 

DOM 19:55 Mam całą rękę w ranach.. Mam nadzieje, że nikt tego nie zauważy... Niedość ,iż uchodze za grubą,brzydką i płaską ,to jeszcze będę uważana za nienormalną i psychicznie chorą..

Chciałabym odejść z tego świata ,ale kocham moich rodziców mimo ,że kłócę się z nimi godzinami..

 

DOM 23:36 Idę spać, postanawiam ,że jutro będę najszczęśliwszą osobą na świecie i nic mi nie zepsuje tego dnia!

 

WTOREK DOM 3:28 Dlaczego on mnie nie kocha! Mam dość..

 

DOM 8:44 Pisałam przed chwilą z moją przyjaciółką(chodzi do innej klasy)..Spytała się czy wszystko u mnie dobrze..Przecież nie powiem jej prawdy!

 

SZKOŁA 10:11 Sądziłam ,że dziś będzie lepiej..Ale było fatalnie..Dwie jedynki z matematyki..Czy ja wogóle zdam do następnej klasy!

 

SZKOŁA 11:01 Zaraz przerwa obiadowa!Może usiądę obok niego! Zrobiłabym dla niego wszystko..Nie wiem czy to normalne ale kocham się na niego patrzeć..Mimo ,że praktycznie wogule nim nie rozmawiałam, wiem o nim praktycznie wszystko! Chyba się od niego uzależniłam..

 

SZKOŁA 12:07 Usiadłam na przeciw niego..Tak uroczo jadł pomidorową..Te jego oczy, usta, ruchy, to spojrzenie..Ten on...

 

SZKOŁA 14:27 Zaraz koniec lekcji..Nie mam siły patrzeć na spojrzenie tych pseudo przyjaciół..

 

DOM 16:51 Stanęłam przed lustrem..Nie dziwię się ,że się ze mnie naśmiewają.. Jestem okropna..

 

DOM 20:22 Gdy już zaczynałam się ciąć moja żyletka się połamała!To już 2 w tym miesiącu..

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Maja 22.12.2016
    Parę błędów, ale naprawdę fajne i wzruszające :) Już z niecierpliwością, wyczekuje na drugą część.
  • ImFine 22.12.2016
    Dziękuję za opinię :) Druga część pojawi się jutro, mniej więcej o godzinie czternastej.
  • D4wid 22.12.2016
    Nawet dobrze się czyta, ale do jednego się przyczepię. Gruba i płaska? Otyłe osoby maja duże piersi.
  • ImFine 22.12.2016
    Dziękuję ,za opinię :) Przyznam Ci rację nie przemyślałam tej kwestii.
  • SadGirl 22.12.2016
    Naprawdę dobre..Czym się inspirowałaś tworząc opowiadanie?
  • ImFine 22.12.2016
    Moim dziennikiem który prowadziłam systematycznie gdy byłam młodsza. Dziekuje za opinie :)
  • ÓsmyKolor 23.12.2016
    Smutne ale niezwykłe 5
  • Rossy 23.12.2016
    Dość dużo błędów, ponadto jakoś forma 'dziennika' niezbyt mi odpowiada, ale pokuszę się i zostawię 4. ;)
  • Szalokapel 03.01.2017
    Mi się nie spodobało. Zapis dziennika (o tym wspomniała moja poprzedniczka) jest słabym rozwiązaniem, gdybyś chociaż rozpisala trochę te godziny, to byłoby lepiej. Ogrom błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Tekst do mnie nie trafia. Bohaterka sprawa wrażenie osoby mało inteligentnej, a przynajmniej tak mi się wydaje. Będę czytać dalej. Póki co 2.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania