-

Opowiadanie pojawi się wkrótce w wersji poprawionej.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Alusieczka 26.03.2015
    Spoko. Rozdziały mogłyby być troszkę dłuższe, ale tak to żadnych zastrzeżeń nie mam. Bardzo mi się podobają bohaterowie, wgl akcja tego wszystkiego... W następnym rozdziale mam nadzieję na jakiś romans, co w tym stylu. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział!
  • BreezyLove 27.03.2015
    Bardzo przyjemne opowiadanie, czyta się z dużą ciekawością ;) błędów nie zauważyłam, było tylko kilka literówek. Zostawiam 5 ;)
  • Neli 29.04.2015
    Ten rozdzial swietny. Biedy chlopak. Bardzo lubie jego postac. Jest taki... Kochany ;) 5
  • Anonim 11.08.2015
    "Dodaję dwa i dwa i biegnę do Maksa." ~ Chyba dwa do dwóch ;D

    "Ten strój jest taki… surowy, prosty, a na Julii wygląda jak z okładki Vouge’a. Czy to znaczy, że Julia mi się podoba?
    Julia kończy grę, odkłada instrument do futerału i podchodzi do mojego stolika.Dosiada się i zamawia kanapkę z indykiem i colę. Odwraca się do mnie." ~ Za dużo Julii, spacja po kropce.

    "-Hej.- mówi, jakbyśmy się tutaj umówili." ~ Po "hej" jest kropka, więc "mówi" powinno być wielką literą, chyba że usuniesz kropkę.

    "-Karol! Panda! Powiedzcie jej coś!- szukam pomocy u nich, ale Karol i Panda tylko ostentacyjnie kręcą głowami,." ~ Przecinek przed kropką, zamiast ksywek bohaterów użyłabym ich imion, czy też słowa "kumple", albo coś.

    "-Ne chce…" ~ Nie chcę

    Julia to zło wcielona ;D Ten rozdział mnie powalił XD
  • Anonim 11.08.2015
    A właśnie, nie pomarudziłam wystarczająco dużo ;) Liczby słownie, oprócz zdania w cudzysłowie, bo tam cytujesz to, co jest na koszulce. Niektóre zdania mogłyby brzmieć lepiej, ale jestem zbyt ciekawa kolejnych części, by wszystko wymieniać ^^ Lecem czytać dalej, Majka!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania