...

...

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • persse 22.12.2015
    Czy ktoś na tym portalu żyje?
  • Slugalegionu 22.12.2015
    A czego się spodziewałaś, masy komów? Dobra, zaraz czytnę, bo krótkie, ale patrząc po Twym zachowaniu łał nie będzie.
  • Slugalegionu 22.12.2015
    Pseudo błędy:
    1) [...] chyba że osoba posiadające owe znamię jest masochistą. ~ Bo masochiści mają plus 10000000 do pancerza, kiedy spotyka ich nieszczęście.
    2) Melanie nią nie była, choć kręciły ją przygody seksualne [...] ~ W końcu masochizm to nie uwielbienie bólu, a seksu, jedno bez drugiego nie istnieje.
    3) EGOISTYCZNA ~ Caps lock to zło.

    Zwykłych błędów nie chciało mi się szukać, bo czytam co innego. Przepraszam.

    Nic z tego nie wynika. Ot, poznajemy dziewczynę z bliznami, ale to nieważne, nie mieszka w domu, ale to też nie ważne, seksacholiczkę, ale to też nieważne i egoistkę, ale potem zaprzeczasz temu, bo okazuje się być arogancką manipulatorką, a to nie to samo.
    Trzy.
  • Slugalegionu 22.12.2015
    Widzę, że pretensje się pod mym komem pojawiły. Prostuję.
    Ale co ma zachowanie do tego jak pisze? ~ Nie wiesz, że na komy się czeka = zero doświadczenia w pisaniu i w życiu = zero zachwytów. Nieco niepasująca mi kolejność słów w Twym pierwszym komie = nieco nie pasujący mi styl pracy.
    Masochizm głownie kojarzy się z seksem chyba, ale co ja tam wiem. ~ Nie, on kojarzy się z bólem, a to, że przechodzi też do łóżka to inna sprawa.
    Dodałam jej cechy, które podkreślają jej egoizm [...] ~ Nie podkreślają, są inne. To tak, jakbyś powiedziała, że to, iż zjadłaś jabłko na śniadanie podkreśla smak Twego obiadu.
    Serio twoje uwagi są nic nie znaczące. ~ Nie, nie są. Nie ma czegoś takiego jak nic nie znacząca uwaga.
  • persse 22.12.2015
    Slugalegionu Jasne, że jest, skoro nic nie wnosi. I jeśli chodzi o cechy bohaterki to wykorzystuje innych, powniewaz ma w tym korzyść czyli jest EGOISTKĄ.
  • Slugalegionu 22.12.2015
    Egoista, celowo r a n i innych dla swych celów. W y k o ż y s t y w a n i e to domena manipulacji. Wnosi, w kolejnych opowiadaniach możesz się poprawić.
  • persse 22.12.2015
    Ale kiedy to się robi to myśli się o sobie czyli postępuje się egoistycznie. Ja pierdziele czy to nie jasne, czy wszystko musi być podane jak na tacy? Tak trudno do tego dojść. I skoro jest egoistką toczy nie może być także manipulatorką?
  • Slugalegionu 22.12.2015
    Niby tak, ale z tekstu nie wynika to, że jest egoistką. A i gdyby ktoś mnie wykorzystał, to pomyślałbym, że to suka/skurwysyn, co umie manipulować.
  • persse 22.12.2015
    Slugalegionu Spoko to jest wstęp, przedstawienie postaci, później wyjdzie jaka z niej egoistka.
  • Slugalegionu 22.12.2015
    A no chyba że. Daj info, że to prolog i nie tnij już nigdy tekstu.
  • persse 22.12.2015
    Slugalegionu Dobra. Chciałam komów to mam, ale spam XD
  • ausek 22.12.2015
    Tekst za nim na dobre się rozkręcił to... się skończył. Brakowało mi w nim emocji. Miałam wrażenie, że nie za bardzo wiesz o czym piszesz.
    Nie oceniam, pozdrawiam.:)
  • persse 22.12.2015
    Slugalegionu Ale co ma zachowanie do tego jak pisze? :p Jeśli chodzi o masochizm to w końcu masochistów kręci ból tak? Blizna jest z rany, rana to ból, tak? Masochizm głownie kojarzy się z seksem chyba, ale co ja tam wiem. Dodałam jej cechy, które podkreślają jej egoizm, bo nie przejmuje się innymi tylko swoim dobrem. Serio twoje uwagi są nic nie znaczące. Co za ludzie na tym portalu. Masakra.
  • El Guardia 22.12.2015
    Boże, to nie udostępniaj opowiadań skoro nie pasuje ci nastawienie udzielających się tutaj ludzi.
    Sorki ale to już przechodzi wszelkie pojęcie. Po co piszesz, skoro później masz pretensje?
  • persse 22.12.2015
    El Guardia Wyluzuj, po prostu nie lubie jak ktoś rzuca uwagami z dupy. Jak już komentowac to z sensem czyż nie?
  • El Guardia 22.12.2015
    persse a co to znaczy komentować z sensem? To, że oceniamy na poważnie, wytykamy błędy i tyle? Czy to że w jakimś stopniu lubimy opko, które czytamy i dorzucamy własne spostrzerzenia?
  • persse 22.12.2015
    El Guardia Właśnie nie odebrałam ocenienia mojego opowiadania na poważnie. Przecież się rozpisałam wyżej i sprostowałąm wytykane mi ''błędy''.
  • El Guardia 22.12.2015
    Bo w tym momencie nie rozumiem "bólu dupy". Bo co, bo nikt nie komentuje? I co z tego. Ja jakoś się tym nie przejmuje. Nie widziałem też żeby nawet Radziwił (może przyszły szwagier) obrażał się za brak komów mimo że od dluższego czasu nie wstawia a wstawił co nieco.
  • persse 22.12.2015
    El Guardia Po prostu miałam wrażenie, że na tym portalu nikogo nie ma. Nikt nic nie komentuje... Żadnego bólu dupy nie mam, chyba mnie źle odbierasz.
  • El Guardia 22.12.2015
    persse ok sorry ale 2 godziny temu wstawiłaś opko i co? Zauważyłaś, że nikt nie skomentował przez godzinę więc dalaś koma "Czy ktoś na tym portalu żyje?"
    Czy oczekujesz, że komy pojawią się w przeciągu godziny po wstawieniu opka ?

    Odpowiedz szczerze i daje ci spokój. Chce wiedzieć.
  • persse 22.12.2015
    El Guardia Owszem, kiedyś tak było, po 5 minutach nawet skomentowali i biorąc pod uwagę, że opowiadanie nie jest długie (specjalnie tak przycinam, by komuś chciało się przeczytać) to fajnie by było zobaczyć koma, albo chociaz ocene.
  • Slugalegionu 22.12.2015
    Kiedyś, to krzyrzacy dostawali od nas łupnia pod Grunwaldem.
  • El Guardia 22.12.2015
    persse ostatnie pytanie. Już naprawdę
    Zerknąłem na twoj profil.
    Czemu takiej dyskusji nie zrobiłaś przy opku Jaed (cd) gdzie wogóle nie ma komów. Udzieliłas się dopiero teraz. A tamto opko ma z pół roku.
  • El Guardia 22.12.2015
    Jade*
  • persse 22.12.2015
    Kiedyś dodawałam tu opka, by tylko je ''przechować''. Tym razem liczyłam na opinie, poniewaz nikt ze znajomych nie ma czasu na przeczytanie.
  • El Guardia 22.12.2015
    Slugalegionu święte słowa.
  • El Guardia 22.12.2015
    persse ok dzięki za wyjaśnienie.
  • Slugalegionu 22.12.2015
    Dzięki L. :)
  • comboometga 22.12.2015
    Zainteresował mnie tytuł.
    I nic więcej, niestety.
    Jest trochę błędów, a sama historia jakoś nie trzyma się kupy i blizna nie znaczy tutaj zbyt wiele, a na to wskazuje tytuł.
    Zostawiam 3
  • persse 22.12.2015
    K, dzięki za przeczytanie.
  • persse 22.12.2015
    Możesz wskazać błędy?
  • Slugalegionu 22.12.2015
    Czekaj, ja je wypiszę w ramach rozgrzewki.
  • Slugalegionu 22.12.2015
    1) [...] chyba że osoba posiadające owe znamię jest masochistą. ~ Znamię jest jedno, więc owo.
    2) Jeśli zapytalibyście się osobę(,) która ją zna [...]
    3) [...] jak opisałaby ją jednym słowem(,) to zapewne byłoby to określenie EGOISTYCZNA. ~ I ponownie, caps lock. Usuń go, serio.
    4) Musiała być oszczędna ze względu na stan finansowy(,) w jakim obecnie się znajdywała.
    5) Mieszkała sama, z pewnych przyczyn(,) o których nikt nie wie(,) opuściła dom rodzinny. ~ To mi jakoś nie brzmi. Dałbym kropkę zamiast pierwszego przecinka i pozmieniał nieco drugie zdanie.
    6) Jedynym miejscem, które oferowało jej pomoc to szkoła, ale jak to z tym miejscem bywa(,) nie ma ono zbyt wiele do zaoferowania. ~ Powtórzenie miejscem.
    7) [...] Kiedy wyjdziesz poza jego róg(,) już nic nie znaczysz [...] ~ Próg(?).
    8) Jeśli nie możesz poradzić sobie z czymś sam to masz przesrane.'' ~ Zdań w cudzysłowie nie kończymy kropką. Jest ona pomijana.
    9) [...] osoba(,) która padła w jej sidła(,) często nie zdawała sobie nawet sprawy [...] ~ wpadła.
    Jak na tę długość, trochę ich jest, ale to przecinki, więc spoko.
  • persse 22.12.2015
    Slugalegionu Dzięki, mi by się nie chciało poprawiać :P
    I zaraz dodam część drugą, więc jak chcesz to się bardziej rozgrzej XD
  • Slugalegionu 22.12.2015
    Sekrety są zbyt dobre, idę do nich. :v Może i zabrzmi to brutalnie, ale Alfonsynie nie dorastasz do pięt, więc nie ma szans.
  • persse 22.12.2015
    Slugalegionu Nawet nie wiem o kogo chodzi, więc jakoś mnie to nie uraziło specjalnie XD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania