Dziewiąte piętro

Tak bardzo chciałabym tam być,

wśród tych najlepszych, bo tak mi mówi - rzyć.

Pewnie Rolls Roycem; zawożą ludzi tam

i nigdy już nie sięgną - piwnicy ludzkiej bram,

albo śmigłowiec zabierze tamój mnie,

czy odrzutowiec ku mnie; zesra paliwo swe.

No... latający dywan jeszcze jest,

albo modlitwa do jakichś wieszczy wręcz.

Brak mi cierpliwości - co zrobić z takim snem?

Zagram se w "wieloryba" - to chyba podobnym jest...

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (95)

  • Szudracz 26.03.2017
    Nie rozumiem przekazu. Przyznaję się bez bicia. :)
  • Neurotyk 26.03.2017
    To była krytyka, Szudracz, forum Betti "Ósme piętro".

    Średnia, napisana na szybko. 3.
  • Szudracz 26.03.2017
    Neurotyk Dziękuję za wyjaśnienie.
  • betti 26.03.2017
    Z takim ;;wierszem'', to istotnie, nie ma tam po co iść... skoro nawet tutaj jest żałosny.
  • Rozbawiona 26.03.2017
    Betka, mówisz więc, że to jest ta twoja konstruktywna krytyka? Zabawna jesteś, złotko. Hipokrytka z ciebie i tyle.
  • Rozbawiona 26.03.2017
    Betka, mówisz więc, że to jest ta twoja konstruktywna krytyka? Zabawna jesteś, złotko. Hipokrytka z ciebie i tyle.
  • betti 26.03.2017
    Gdy czytam ''tamój'' i ''zesra'', to inna być nie może.
  • Freya 26.03.2017
    Masz rację Elżbieto; ten wierszyk jest żałosny i taki właśnie miał być. A teraz pokażę ci, co mnie zainspirowało do napisania właśnie takiego mizernego tekściku...

    betti 4 dni temu
    Okropny, przyszłam tutaj z Ósmego piętra. Można się tam dużo nauczyć, bo oceniają poeci, między innymi Tadeusz Knyziak [Coobus], Leon Gutner itd.
    Gdy zaczynałam swoją przygodę z poezją, straszono mnie, żebym właśnie tam wystawiła swoje wiersze, a przekonam się, jaką jestem grafomanką. No cóż, na początku było faktycznie ciężko, ale ktoś dopatrzył się u mnie talentu i objął patronatem. Dzisiaj chcę zwrócić dług, zanim wyrzucę pióro.
    Chciałam przekazać Wam odrobinę mojej wiedzy i wtedy Was tam wysłać. Jednak po drodze, ktoś sobie przypomniał o PP, gdzie wystawiłam może ze dwa wiersze.

    I to by było na tyle.
    Pozdrawiam.elka.

    betti 4 dni temu
    Nie lękaj się, mam tam przyjaciół, mogę im Ciebie polecić, komu jak komu, ale mi na pewno nie odmówią...

    betti 5 dni temu
    Bardzo mi przykro, ale to czysta grafomania. Nie ma tutaj niczego, co by dawało choćby cień nadziei, na dobre pisanie w przyszłości. Ja bym się na Twoim miejscu zastanowiła nad inną pasją.

    Pozdrawiam.betti

    betti 3 dni temu
    Myślę, że koleżanki i koledzy, docenią tę wredną koleżankę, kiedy będą mieć odwagę, pójść ze swoimi wierszami dalej. Tu jestem sama, tam takich jak ja, będzie więcej - ich nie zakrzyczycie.

    Pozdrawiam.elka.
    betti 4 dni temu
    Gdyby to nie było takie żałosne, to nawet byłoby śmieszne.

    betti 4 dni temu
    To wina mojej wrażliwości - na smród.

    betti wczoraj o 22:06
    Nuncjusz masz rację. Nie można pomóc komuś, kto nie ma zielonego pojęcia, o czym mówię. To Syzyfowa praca...

    Okropny, wkroczyłam już w wiek, kiedy się odejmuje, a nie dodaje. Plusy tego są takie, że mogę dzieci uczyć... choćby dobrze pisać.

    Widzisz... budowanie swojego autorytetu jest mozolną i długotrwałą pracą - to nie jest tak, że się go wymusza wobec innych. Musiałaś widocznie ukończyć jakąś inną, dziwną szkołę i masz odrębne zdanie. W jakiejś prestiżowej uczelni po takich poPiSach; od razu rozwiązano by z tobą umowę i serdecznie podziękowano (jednocześnie informując innych o twoich unikatowych zdolnościach) za takie zapędy edukacyjne. Trochę się pozmieniało i najwyraźniej tobie to umknęło, gdzieś się zawieruszyło pomiędzy wierszykami i pewnie czymś tam jeszcze...
    Osobiście nie mam nic przeciwko tobie; zwracam tylko uwagę na niebywały antytalent edukatorski, który mnie wzruszył do głębi.
    Tak nawiasem mówiąc, to znam trochę środowisko wydawnicze; dystrybucyjne, a nawet autorskie - całkowicie amatorsko oczywiście, ponieważ pobyt tutaj traktuję wyłącznie jako zabawę. Pozdrawiam całkiem szczerze... ;)

    Ps. Wyobrażam sobie jak lejesz dzieciaki linijką po rękach, albo w innej opcji - byłby to różaniec. W sumie to szkoda, że nie masz takiej możliwości - byłoby jeszcze weselej. :)
  • Pan Buczybór 26.03.2017
    Ostatnio tak tu ciekawie. Aż zasnąć nie można. 5
  • Ritha 26.03.2017
    Próbuję to połączyć w całość i mam pustkę w głowie, w ogóle mam tak ch*jowy, pusty, bezbarwny dzień, że nie ogarniam. Nie śledzę poczynań bet, bo mi się rzygać chce, więc nie wiem, a ten wieloryb, w zasadzie łapiąc pokemony też podobno pod samochód już ktoś wpadł. Myśl mi przyszła do głowy jedna - jak mówi rzyć, to trza tak robić! Pozdro
  • Freya 26.03.2017
    Dzięki Ritha:)
  • betti 26.03.2017
    Najgorzej, kiedy człowiek, jest tak jak Ty, oporny na wiedzę, albo przeświadczony o własnej doskonałości i każda krytyka, jest ciosem w plecy.
  • Ritha 26.03.2017
    ej, nie mam sily nawet patrzeć na te rozmowy Twoje z wszystkimi, ale powiem tylko, ze serio jesteś nawiedzona, pozdro
  • Okropny 26.03.2017
    Ritha <3
  • Ritha 26.03.2017
    Okropny no, bo już mnie wku*wia, a nie mam dziś dnia, nawet czytać tych jej bla bla blaaa blaaaa @#@#$$%%^%$$$$5 jprdl
  • Violet 26.03.2017
    Ritha trzeba spokojnie podchodzić do pewnych spraw. Wielu ludzi ma potrzebę wykazania sie swoją jakąś tam wiedzą, liźnięciem jakiś tam znajomości, lub nieco większym od maluczkich, początkujących amatorów, talentem. Zauważ, że ten kto naprawdę posiada jakąś wiedzę i czegoś dokonał nie ma potrzeby udowadniania, jaki jest fantastyczny. Skromność jest cechą ludzi mądrych. Bądź dzielna i przetrwaj. Pozdrawiam
  • Ritha 26.03.2017
    Violet wiszę Ci tekst 2 miesiące, sooory, nie miałam weny, jak widać temat rzuciłaś zbyt trudny dla mnie, bo siadałam do niego 3 razy i nie poszło, wyszłam na niesłowną, wybacz!
    Co do bet, gdzie nie wejdę to ona, coś tłumaczy, inni jej tłumaczą, ona swoje tłumaczy, inni swoje, rozpanoszyła się jak kwoka i myśli, że jest szara eminencją, czuje się dowartościowana szumem wokół własnej osoby, a te jej teorie, no mdli mnie, kotłuje mi się przed oczami, ze trzy wiązanki bulgoczą w gardle, nie wiem ile jeszcze dam radę, zaparzę melisę. Pozdro
  • Szudracz 26.03.2017
    Ritha Masz rację robi się pomału niedobrze. Do czego to jest podobne, zniżamy się do poziomu, tylko jakiego?
  • Ritha 26.03.2017
    Szudracz podstawówki, jest pani katechetka wartości literackich, i my - idioci. Proste.
  • Violet 26.03.2017
    Ritha Pamiętam.Wiem, że trudny. Użyłam tego w jednej z części swojej powieści, w bardzo skomplikowanej sytuacji. Zależność, niemoc, uczucia, których nie powinno być a jednak są. Napiszesz kiedy przyjdzie na to czas, a ja z przyjemnością przeczytam. Co do reszty - to już jest niesmaczne. Pozdrawiam.
  • Neurotyk 26.03.2017
    Ritha, druga elena:)
  • Ritha 26.03.2017
    Neuro nie znam tej słynnej eleny, jeszcze słynniejszej moni, i chwala Bogu, to nie na moje nerwy :)
  • Neurotyk 26.03.2017
    Ritha, to ty młoda:)
  • Pasja 26.03.2017
    Wszędzie gdzie zaglądam tam Dziady część III grają w roli głównej Betii lud chce zbawić.
    Freya i tak wyżej doszlaś, bo na dziewiąte. Pozdrawiam
  • betti 26.03.2017
    Mylisz się Pasja, nie zbawić, a jedynie trochę oświecić... jednak, gdy tak czytam Wasze komentarze, to faktycznie, potrzebne mi to, jak kurwie majtki.
    Pozdrawiam.elka
  • Okropny 26.03.2017
    O, o, jakie bystre porównanie, o!
  • Pasja 26.03.2017
    Co tam majtki, prowadzimy w Czarnogórze Betii.
  • Neurotyk 26.03.2017
    pasja, piękny gol z wolnego Lewego
  • Pasja 26.03.2017
    Neurotyk jeszcze jedna by się przydała żeby było bezpiecznie.
  • Neurotyk 26.03.2017
    pasja, mysle, ze strzela, przerwa, co robimy? Herbata?
  • Pasja 26.03.2017
    Neurotyk ja piwo
  • Neurotyk 26.03.2017
    pasja , ja tylko herbatę. Może lampkę wina Czarnogorskiego:)
  • Pasja 26.03.2017
    Neurotyk nie będę mieszać...to za naszych
  • Neurotyk 26.03.2017
    pasja za naszych
  • Pasja 26.03.2017
    Neurotyk ale byla akcja
  • Pasja 26.03.2017
    pasja i dupa...był spalony
  • Neurotyk 26.03.2017
    pasja i balkancy atakują
  • Pasja 26.03.2017
    Neurotyk zaczęła się gra
  • Neurotyk 26.03.2017
    pasja hip hip hurrrrra
  • Pasja 26.03.2017
    Neurotyk brawo
  • Jo-anka 31.03.2017
    Przeczytałam wszystko + komentarze.... Amen ;) Pozdrawiam ;)
  • Freya 31.03.2017
    W tym przypadku komentarze są prymatem. Pozdro :)
  • athame 03.04.2017
    Ja wiem że mnie uznacie za pedefila ale kocham cie Freya. A za osiem lat jak juz bedziesz pełnoletnia to wtedy no rozumiesz... Nazwano mnie juz dwa razy Jehova witness to pedofil nie bedzie tak zle. Ja wiem,że powinno się kochac bez powodu. ale ja mam. :))
  • betti 03.04.2017
    Normalny, dorosły człowiek, nie mówi do 10- letniego dziecka, że go kocha i że jak będzie za 8 lat pełnoletnia, to rozumiesz... Co ma zrozumieć?
    Tę wypowiedź zgłaszam do Admina, to przestępstwo, niech coś z tym robi.
  • Neurotyk 03.04.2017
    betti tylko ze freya to nie dziecko a dorosła baba
  • Johnny2x4 03.04.2017
    Neurotyk A kto by sobie tym głowę zawracał? :P
  • betti 03.04.2017
    Neurotyk dzięki Bogu, przestraszyłam się. To dlaczego on pisze o tej pełnoletności?
  • Neurotyk 03.04.2017
    betti freya dla jaj wpisała 12 potem 10 lat profilu. Na moj gust ma albo okolo 30 albo jest o wiele starsza 40 -50
  • Neurotyk 03.04.2017
    Ale ten typ dziwny jest skoro tak napisał.
  • Neurotyk 03.04.2017
    Johnny2x4 nikt, juz kończę:)
  • betti 03.04.2017
    Neurotyk to oznacza, że on też mógł tego nie wiedzieć, jak ja.
  • Neurotyk 03.04.2017
    betti, mógł. Ja raz zostałem oskarżony o wirtualne molestowanie na Opowi Moni bo zapytałem o rozmiar stanika wydawo mi sie ze ma 16 lat ale podobno miała 15 a pisała o jakiś seksach. Ale podobno Moni nie istnieje- była tylko kreacja chomikopodobna
  • betti 03.04.2017
    Neurotyk czy tutaj są osoby niepełnoletnie?
  • Neurotyk 03.04.2017
    betti okolo 3/4 to osoby nieletnie
  • Neurotyk 03.04.2017
    Moze 2/3
  • Neurotyk 03.04.2017
    Z 2/3 około połowa to osoby z podstawówki i Gimbazy
  • Neurotyk 03.04.2017
    Np Okropny chodzi jeszcze do Gimnazjun
  • Neurotyk 03.04.2017
    Neurotyk na dodatek w Kanadzie
  • betti 03.04.2017
    Neurotyk czyli to raj dla pedofilów. Dlatego on z tym mailem cały czas wyskakuje... Wielki obrońca nieletnich. Zobaczymy, co na to Admin.
  • betti 03.04.2017
    Neurotyk, Okropny chodzi do gimnazjum? To jest bardzo dobrze rozwinięty jak na swój wiek.
  • Neurotyk 03.04.2017
    betti żartowałem Okropny ma 29 lat, chyba. Pochodzi z przyszłości
  • Nuncjusz 03.04.2017
    ma 29 lat,ale dalej chodzi do gimnazjum :)
  • Okropny 03.04.2017
    Neurotyk...
  • Okropny 03.04.2017
    Neurotyk ty się kurwa zdecyduj
    Nunek, dopóki nie zabraniają, to chodzę
  • athame 04.04.2017
    Neurotyk . Poważnie myślisz, że nie wiedziałem? Matoł jestem to nie wiedziałem. :)
  • betti 04.04.2017
    athame policja to wyjaśni, od tego jest.
  • Jo-anka 03.04.2017
    Ok. Czekamy.
  • betti 03.04.2017
    Zgłosiłam, jeżeli Admin nic z tym nie zrobi, pokażę to policji, jak również inne wypowiedzi tego człowieka.
  • Johnny2x4 03.04.2017
    Dziwnie się robi na tym Opowi. Bynajmniej nie chodzi mi o zgłoszenie na policję, ale... no wiadomo
  • fanthomas 03.04.2017
    Skończyły się przelewki i polewki.
  • Johnny2x4 03.04.2017
    fanthomas Haha :P Opowi wkracza w nową fazę. I tak praktycznie co chwilę się dzieję
  • Okropny 03.04.2017
    HALO POLICJA, NA OPOWI KTOŚ ZAŻARTOWAŁ DO UŻYTKOWNIKA KTÓRY SKŁAMAŁ O SWOIM WIEKU
    TU SĄ TREŚCI PEDOFILSKIE
    OKROPNY TO CHUJ
    LENIWY

    POLICJA, ADMIN WIEDZIAŁ I NIC NIE POWIEDZIAŁ, NO CO JEST KURWA

    JEGO TEŻ SKAŻCIE
  • PROvocator 04.04.2017
    Okropny Dokładnie. Czekam aż jakiś gość pójdzie z tym poważnie na policję. Jakoś na rozwydrzonych gimbusów wyzywających matki w grach, czy na Facebookach itp. nikt na policję nie donosi. Nie rozumiem.
    Betti, jak zaniesiesz już wydrukowanego screena na komisariat, to napisz mi jak długo się z ciebie śmiali.
  • betti 04.04.2017
    PROvocator dzisiaj Ci nawet powiem, bo właśnie się wybieram. Pokażę komentarze athame niech zobaczą, czy to do śmiechu.
  • PROvocator 04.04.2017
    betti I jak było?
  • PROvocator 04.04.2017
    betti Przez takich ludzi jak ty dobrzy ludzie mają problemy
  • PROvocator 04.04.2017
    Freya kotku kocham cię, pewnie rozumiesz, to silniejsze ode mnie. Mam powody żeby cię kochać, cukiereczku.

    Plisss... Nie idźcie na policję
  • betti 04.04.2017
    PROvocator dobrzy ludzie nie zachowują się jak pedofile. Dorosły facet powinien wiedzieć, jak się zachować w kontakcie z dzieckiem. Jeżeli nie wie, to istotnie ma problem.
  • Apocalypse 05.04.2017
    betti Pozwolę się wtrącić. Ktoś wyżej pisał, że Freya prawdopodobnie tak naprawdę nie jest wcale dzieckiem. A nawet gdyby, to polecam zaznajomić się z definicją słowa "trolling" i "prowokacja". Jak naprawdę myślisz, że to co piszą ludzie na takich portalach jak tu to 100% prawda, niestety jesteś w błędzie. Pozdrawiam, ja stoję po mądrzejszej stronie.
  • betti 03.04.2017
    Dlatego, że nikt tego nie kontroluje. To są otwarte drzwi dla różnych ludzi...
  • Johnny2x4 03.04.2017
    Mnie rozbawia cała ta akcja, jaka wydarzyła się pod Twoim opowiadaniem :P
  • Violet 03.04.2017
    No nie! I policja na opowi?! Będą zamykać grafomanów? Tylko? Czy tych co chwalą też?
  • Szudracz 03.04.2017
    Tylko tych co chwalą.:)
  • Violet 03.04.2017
    I co ja teraz zrobię?! Ja biedna... :(
  • Pasja 03.04.2017
    Nie martw się, będzie wesoło za kratami w takim towarzystwie
  • Szudracz 03.04.2017
    pasja Właśnie ja też tam trafię. Schowajmy się do szuflady;)
  • Pasja 03.04.2017
    Szudracz ona już odeszła 3 godz. temu. Opuściły ja siły.
  • Violet 03.04.2017
    pasja ale nasłała policję!
  • Pasja 03.04.2017
    Violet ty ze swoim wdziękiem dasz radę z policją.
  • Pasja 03.04.2017
    Violet zresztą to athame napastował dziesięcioletnie dziecko Freyę.
  • Violet 03.04.2017
    pasja Naprawdę? Freyę, na forum? ;)
  • Pasja 03.04.2017
    Violet to żart idź do góry
  • Violet 03.04.2017
    To jest pocieszenie! :)
  • Freya 05.04.2017
    No comments! :)
  • Margerita 23.07.2018
    pięć, ale powiem szczerze, że też tego nie zrozumiałam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania