Usunięty

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Ktokolwiek 24.03.2016
    Kochani, kto jeszcze patrzy teraz na księżyc? Kiedy go zobaczyłam, pomyślałam o was i zapragnęłam, żebyśmy w tak piękną pełnię byli razem, mimo, że dzieli nas ogromna odległość. Więc dzisiaj wszyscy popatrzmy razem w niebo i uśmiechnijmy się do gwiazd. Pewnego dnia was tam spotkam :)
    Dobranoc
  • Khartus 24.03.2016
    Miłe, choć mnie nie spotkasz między najjaśniejszymi gwiazdami. Zobaczysz mnie na wpół żywego i przykutego do piekielnej skały w jednym z dziewięciu kręgów Dantejskiego Piekła. A może i w jednej z paszcz Lucyfera - konającego i błagającego o śmierć.
  • Ktokolwiek 24.03.2016
    Khartus nie będzie tak źle :) jak będziesz gdzieś w takim miejscu to przyjdę, i tak diabłom skopię cztery litery, że nie będą wiedzieć, którędy do piekła ;)
  • Angela 24.03.2016
    A u mnie chmurzyska parszywe zasłaniają : ( ale wiersz mi się podoba : ) 5
  • Ktokolwiek 24.03.2016
    Angela, sam księżyc nie jest tak ważny :) poczuj to serduszkiem
  • Angela 24.03.2016
    Ktokolwiek ja i bez pełni czuję się z Wami bardzo związana : )
  • Rasia 24.03.2016
    Ach, tak mi się właśnie zdawało, jak czytałam ten wiersz, że pisałaś go tak, jakbyś chciała zjednoczyć się z ludźmi, którzy piszą :D Uroczy gest i śliczny wiersz, zostawiam 5 :)
  • Ktokolwiek 24.03.2016
    Dziękuję Rasia :)
  • Ano pełnia! :D Zawsze jak jest pełnia to wyobrażam sobie, że dusze artystów wieków minionych przybywają do obecnych artystów i szepczą im do uszu :D 5
  • Ktokolwiek 24.03.2016
    Szymon, to bardzo piękne wyobrażenie :)
  • alfonsyna 24.03.2016
    Uwielbiam księżyc w pełni, a wiersz świetnie oddaje klimat tego zjawiska. Zostawiam 5 i życzę, by każda pełnia niosła ze sobą podobne natchnienie. ;)
  • Ktokolwiek 24.03.2016
    Alfonsyna, ja również ci tego życzę :)
  • O-Ren Ishii 24.03.2016
    Pełnia jest przepiękna! Tak, jak ten wiersz :)
  • Ktokolwiek 24.03.2016
    Ren, ty też popatrzysz ze mną w Niebo? :)
  • O-Ren Ishii 24.03.2016
    Oczywiście! Z Tobą zawsze. W Niebo zawsze. :)
  • Moni 24.03.2016
    A dla mnie pełnia to... księżyc. Czemu akurat jej przypisuje się piękno?
  • Ktokolwiek 25.03.2016
    Moni, nie chodzi o księżyc. Chodzi o to, że chciałam być razem z wami, bo spodobał mi się ten księżyc i swoim zachwytem chciałam się z wami podzielić :)
  • Lotta 24.03.2016
    Moim zdaniem najlepszy Twój tekst dotychczas. Pięknie ukazałaś magię księżyca w pełni. 5 ;)
  • KarolaKorman 24.03.2016
    *podaję moją dłoń i nucę :) Piękny i wzruszający wiersz, 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania