Dziwna wizyta

“Zauważyłem karygodny błąd! Aomine nie ruszyłby swojej aroganckiej dupy, żeby stawić się na treningu!” Te oto słowa Sługa napisał w celu skomentowania jednej z wielu prac o KnB. Myślami był już w angielskim częściach internetów tłumacząc tą kupę gówna, zwaną fanfikiem. "Marceline's secret", jeżeli chcemy być szczegułowi. Z zadumy wyrwał go dziwnie znajomy głos.

 

- Przepraszam.

 

Sakal z wrażenia aż spadł z krzesła nabijając sobie wielką śliwę, a przy okazji niszcząc słuchawki. Spojrzał na tego gościa który go wystraszył. Był to niski i chudy chłopak o niebieskich oczach i włosach.

 

- Co jest kurwa? - Zaklnął pod nosem Sakal.

- Głupcze, nie wiesz co się stało? - powiedział jakiś wysoki okularnik o zielonych włosach. Przez lewe ramię miał przełożonego kałacha.

- Stary, odłóż tą broń! - Legion zerwał się na równe nogi i chwycił jedyną broń w pobliżu. Nożyczki. Wtem poczuł, że ktoś oparł rękę na jego ramieniu.

- Spokojnie koleś. Nie mamy złych zamiarów.

- Mine-chin - odezwał się jakiś fioletowowłosy olbrzym - skoro już zabierasz mu nożyczki, to może mi je dasz? Chcę w końcu otworzyć te chipsy.

- Co jest kurwa?

 

Slug powtórzył pytanie, odwracając się w stronę olbrzyma. Podskoczył ze strachu kiedy zobaczył niskiego chłopaka z czerwoną czupryną. Miał wzrok diabła i właśnie coś mówił.

 

- Normalnie puściłbym gadkę o szacunku, ale za chwilę mamy mecz, więc się streszczę. Kuroko - na te słowa niebieski zbliżył się do Wojtka - miał ci dać medal najszybszej skapy wszech czasów.

- Oczywiście ironicznie - rzekł jakiś blondyn o wyglądzie modela.

- Proszę bardzo. - Niebieskooki wcisną mu do ręki medal z napisem “Ironiczna nagroda za najszybszą skapę internetów” Kiedy chłopak uniósł wzrok nikogo już nie było w jego pokoju.

- Okay… koniec dragów na dzisiaj.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • NataliaO 19.07.2015
    Popłakana ze śmiechu, fajny tekst. A zakończenie koniec dragów na dziś hahaha 5:*
  • Senezaki 19.07.2015
    5. Bardzo fajne :D
  • Wena 19.07.2015
    szczegułowi; zaklną x2; uniusł. Moja walka z niechlujstwem i błędami trwa. Może się to dla mnie źle skończyć, wiem,ale trudno. "Jedynka"
  • Anonim 19.07.2015
    Slug się nie obrazi :) walcz Wena, walcz!
  • Wena 19.07.2015
    Dzięki za wsparcie, mam nadzieję, że szczere ;)
  • Anonim 19.07.2015
    Za błędy nie oceniam, bo wiem, że masz dysleksję tak samo jak ja XD Poza tym błędy mnie jakoś nie raziły w oczy, widziałam teksty z gorszą ortą ^^ Ocenię za treść, więc masz pięć ;)
  • Anonim 19.07.2015
    szczere jak najbardziej :)
  • Wena 19.07.2015
    Jak można nie oceniać za błędy. Dysleksja, też mi coś. Są słowniki, Internet. To nie jest żadne usprawiedliwienie.
  • Vasto Lorde 19.07.2015
    Dysleksje wpoili sobie ludzie jako wymówkę. W dawnych czasach nie było tego czegoś. Dziś jest możliwość walczenia, lub nawet pozbycia się tej "wymówki". Skąd wiem? Od gimnazjum jestem dyslektykiem. Po wielu ćwiczeniach i próbach do teraz nikt mi tego nie zarzucił :P Tekst jest nawet w miarę, końcówka fajna. Na czwórkę.
  • Anonim 19.07.2015
    Owszem nie jest, ale ciężko ją zwalczyć. Poza tym jak mam oceniać błędy, które popełniam sama?
  • Wena 19.07.2015
    Są słowniki, powtarzam jeszcze raz Shiroi.
  • Anonim 19.07.2015
    za moich czasów z dyslekcją /nie było czegoś takiego, wykwit wspólczesnych czasów/ walczyło się w następujący sposób, pała w szkole , pasek ojca w domu
  • Slugalegionu 19.07.2015
    Szybka wypowiedź, używam słownika w "Dysku goolgle". Jednak skoro są błędy, to poszukam innego. Dziękuję za uwagę. O dyslekcji pogadajcie sobie na forum, polecam wątek pogaduchy.
  • NataliaO 19.07.2015
    Nie oceniam błędów, bo nie znam się. A tym bardzie słabo widzę, więc jak mogę poprawić kogoś skoro ja robię błędy
  • Anonim 19.07.2015
    A ja zrozumiałam, że są, Wena. Jednak jedynka za kilka ortów nie jest dla mnie jakimś to wielkim usprawiedliwieniem. Spójrz np. na "Porcelanową lalkę". Jak dla mnie ta ocena jest po prostu niesprawiedliwa, przepraszam.
  • Wena 19.07.2015
    Za tych kilka "ortów", kiedyś nie zdawało się matury, i nie było żadnego tłumaczenia o jakichś dysleksjach itp.
  • Anonim 19.07.2015
    A to dziwne, bo ostatnio czytałam, że dysleksja to wada jednego z chromosomów.
  • Slugalegionu 19.07.2015
    Wena, jak mówiłem, z offtpem dotyczącym dydlekcji wypierdalać na forum. Orto poprwione, dziękuję za uwagę. Żegnam.
  • Vasto Lorde 19.07.2015
    Dysleksja "może" być sprzężona z chromosomem Y. Może świnie latają? Może to duża różnica Shiro :)
  • Vasto Lorde 19.07.2015
    Sługa nie wypierdalaj Weny, bo sam offtop o kotkach i fanficach narobiłaś w komach i zaśmieciłeś dość forum.
  • Slugalegionu 19.07.2015
    Aha, Wena, jak dałaś pałę to ją daj, no chyba, że jesteś jedynie tchórzem mocnym w gębie.
  • Wena 19.07.2015
    Tak jak radził autor powyższego tekstu, przenieś dyskusję na forum Shiroi, jeśli masz ochotę.
  • NataliaO 19.07.2015
    Za miast krytyki to zaraz się zlinczujecie.
  • Anonim 19.07.2015
    Nie mam ochoty, bo oficjalnie brak mi już na was słów.
    Ciekawe co, jeśli naprawdę się okaże, że dysleksja jest wadą chromosomu.
    Pozdrawiam.
  • Senezaki 19.07.2015
    O co chodzi :o
  • xnobodyperfectx 19.07.2015
    Sługa nie ma bata by słownik w google dysku ci tego nie podkreślił, po prostu tego nie przeczytałeś. ;)
  • Haruu 20.07.2015
    Eto xD bardzo zabawne, fajnie się czyta^^ oczywiście 5 c:

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania