Tekst usunięty

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • jesień2018 06.07.2019
    Czy to koniec? Chyba nie? Mam nadzieję, że nie. Ech, Jolka, masz talent. Tekst wymaga kosmetyki. Poza tym jest idealny.
  • jolka_ka 06.07.2019
    Kosmetyka będzie, jak dorwę komputer, bo pisząc na telefonie (wiem znów się głupio tłumaczę) nie wstawia mi ą ę z marszu :P Cdn. Dzięki, jesień;) Czekam na Twoje losowanie i nowe TW.
  • Adelajda 06.07.2019
    Próbuję rozgryźć jakie relacje panują między bohaterami, co kryje się pod maską pozorów, jednak jeszcze na to za wcześnie. Cały czas myślę, że tutaj coś się wydarzy, coś takiego, że ho ho.
    Przyjemna część :-)
  • jolka_ka 07.07.2019
    Takie to już pokręcone losy... ;) A co będzie? Zobaczymy. Fajnie, że śledzisz. Dziękuje.
  • Enchanteuse 07.07.2019
    Ojej. Niesamowite. Ogólnie lubię Twoje teksty, ale te dwa są jakieś inne. Bardziej skonkretyzowane, co nie oznacza ani lepiej, ani gorzej - po prostu inaczej. Lubię tę zmianę, i sam fakt, że fantastycznie odnajdujesz się również w prozatorskich formach. Intrygujące to jest. Ogromnie. Będę śledzić, na ile mi czas pozwoli.
  • jolka_ka 07.07.2019
    Chyba trochę błądzę i jeszcze szukam swojego stylu tak naprawdę. Początkowo mocno się zachlysnelam proza poetycką, co prawda nadal mam do niej sentyment, ale już trochę odrzucam na rzecz mniejszej, czy większej fabuły. Dziękuje ślicznie.
  • Enchanteuse 07.07.2019
    jolka_ka proza poetycka jest fajna, ale przebywając w niej zbyt długo rozleniwia się. Ja już się przylapuje na tym, że mówię metaforami do ludzi - a to jest moje dopiero raczkowanie w poezji ;D
  • JamCi 07.07.2019
    Tak się zastanawiam na ile bohaterów chcesz osadzić w rzeczywistości. Jeśli luźno to ok. Jeśli mocniej, to postać kobieca jest przerysowana, zmanierowana tak bardzo, że nieprawdopodobna. Zwyczajnie nie ma takich ludzi. A już tak zwyczajnie, to bohaterka mnie wkurza, nie lubię baby. I tak oto wyciągnęłam się i ciekawa jestem co będzie dalej. :-)
  • JamCi 07.07.2019
    Wciągnęłam.
  • jolka_ka 07.07.2019
    "Zwyczajnie nie ma takich ludzi" - oj zdziwilabys się :) Są dużo gorsi, zwłaszcza z różnymi zaburzeniami :P Ale dziękuję za uwagi!
  • JamCi 07.07.2019
    jolka_ka wiem :-). Spoko. Taka nierealna mi się wydała.
  • JamCi 07.07.2019
    jolka_ka odszczekuje. Właśnie sobie skojarzyłam zaburzenie przy którym wypisz wymaluj.
  • jolka_ka 07.07.2019
    JamCi Heh, a cóż to takiego, jeśli nie tajemnica? :>
  • JamCi 07.07.2019
    jolka_ka ale to wtedy zabawy nie będzie :-)
  • Enchanteuse 07.07.2019
    JamCi oczywiście, że tacy ludzie są. (Mi też bohaterka działa na nerwy) ;)
  • JamCi 07.07.2019
    Enchanteuse fajnie, od razu mi lepiej :-)
  • Anonim 07.07.2019
    No tak. Całość wygląda mi na początek książki, a nie krótszego tekstu. Jak na krótki tekst jest zbyt dużo szczegółów niezwiązanych z sednem.
    Ładnie malujesz obrazy, bohaterów również.
    Gorzej sprawa się ma, jeśli chodzi o dopracowanie. Sporo literówek, interpunkcji, nieścisłości kilka (np. pojawiają się kasety magnetofonowe, a potem, że puszczą cos z sieci).
    Reasumując, podobało mi się, ale zachwycony nie jestem. Bo chyba jednak czytając tu, w necie, nastawiony jestem na większą dynamikę tekstu.

    Pozdrawiam.
  • jolka_ka 07.07.2019
    Kasety i internet wcale się nie wykluczają. Z literówkami się zgadzam, być może są. Co do dynamiki to już kwestia gustu. Pozdrawiam również.
  • pkropka 07.07.2019
    Witaj Jolka :)
    Tekst wciągający, z niepokojącym, lekko surrealistycznym klimatem.
    Ja nie zwróciłam uwagi na błędy, zbyt skupiłam się na treści.
  • piliery 07.07.2019
    Tekst długi i wymaga poprawek. Np: " lecz mimo idealnego nastrojenia wszystkich fal, bez zbędnego szumu i zazębiających się częstotliwości, nie zatrzymał gałki nawet na kilka minut." Nie da się idealnie nastroić "wszystkich fal", na dodatek "pokrętłem od radia" (raczej pokrętłem radia). Niemniej - interesująca próba.
  • jolka_ka 07.07.2019
    Czemu nie? Nie da się uchwycić wszystkich, ale te które "są" jak najbardziej :) Pokrętło od radia zostawię, ale dziękuję za uwagę. Co do długości: rekordzistą tu nie jestem raczej, są dłuższe. Pozdrawiam.
  • Lamb 07.07.2019
    Apetyt narasta w miare jedzenia tego tekstu xd. Dla mnie wszystkie niedomowienia i biale plamy sa zawsze u Ciebie intrygującym zrodlem domyslow. A jeszcze tutaj jest jakby sporo akcji, wiekszy pęd, czyta sie w mig i chce wiecej :)
  • jolka_ka 07.07.2019
    Myślałam, że takie obyczajowki nie w Twoim klimacie :P

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania