.

.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Canulas 04.11.2018
    "Pozostali pracowali bez odrywania długopisów od papieru, niektórzy uczciwie, niektórzy korzystając z danego im przywileju używania książek" - nie podoba mi się zapis tego zdania.

    " to naturalne, że ma pan nieco odstające od o pozostałych, swoje własne, oryginalne odpowiedzi;" - niepotrzebne "o"

    "– Więc w czym problem – Marek nawet nie udawał już, że rozumie sytuację. Po prostu patrzył się na nauczyciela, oczekując wyjaśnień." - po "Problem" brakuje znaku zapytania.

    "– Zmień ton! – krzyknął mężczyzna – Twoje odpowiedzi, może nie są prawdziwe, ale... wydają się być prawdziwe; I to mnie niepokoi. Przeraża wręcz." - Po "mężczyzna" , jeśli piszesz zwielkiej, musisz dać kropkę.

    Lubię takie rzeczy. Nie tyle spiralne, co wewnętrznie niespójne, ale w intrygujący sposób. Tutaj bez wątpienia tak jest. Komplet gwiazdek niech będzie potwierdzeniem.
  • xfhc 04.11.2018
    Dziękuję za przeczytanie, ocenę i uwagi!
    Poprawione.
  • kalaallisut 04.11.2018
    Jest lekko absurdalnie i karykaturalnie :)
  • xfhc 04.11.2018
    Jak to zwykle u mnie :)
  • kalaallisut 04.11.2018
    xfhc pasuje Ci ta głowa odwrócona ;)
  • xfhc 04.11.2018
    kalaallisut cha cha dzięki
  • Canulas 04.11.2018
    "– Nie, niestety nie. – odparł nauczyciel, po czy zapadła chwila niezręcznej ciszy. – Klucze posiada dyrektor." - jeszcze krpeczkę usuń sprzed "odparł".
  • Wrotycz 05.11.2018
    Oho, uczniowie górą:)
  • Gregor 05.11.2018
    i nauczycielka betti

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania