.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Okropny 02.07.2016
    Bardzo... Wzniosłe. Napakowane słowami.
  • ausek 02.07.2016
    Właśnie dlatego napisałam xxECxx, że jakiś czas temu usunęłam je, bo wydaje mi się, że nie wpasowują się w obecne trendy;) - za bardzo ''napakowane słowami''
  • xxECxx 02.07.2016
    Miałam wrażenie, że uczestniczę w całym... zdarzeniu...
    Nie rozumiem czemu nadal twierdzisz, że nie wpasowują się w obecne trendy. Wiersz jest przyjemnie rozbudowany słowami, czuć lekkie napięcie, chciałabym częściej czytać taką formę Ciebie.
  • ausek 02.07.2016
    Dziękuję za miłe słowa, ale jakoś zaniechałam publikowania takich tekstów. Ale któż to wie... ;)
  • anonimowa kasia 02.07.2016
    To jest napisane w taki sposób, że wręcz czuje jakbym tam była! Mega :) Dostajesz 5
  • ausek 02.07.2016
    Dziękuję :)
  • Neurotyk 02.07.2016
    Mmm. 5
  • ausek 02.07.2016
    Mmmiło mi ;)
  • Nazareth 02.07.2016
    Bardzo intensywne i obrazowe. Jeszcze nie czytałem nic takiego na opowi. Dobra robota, chrzanić obezne trendy 5 ;)
  • ausek 02.07.2016
    Ty to umiesz podnieść na duchu... ;)
  • alfonsyna 02.07.2016
    Ja nigdy nie lubiłam takich "wzniosłych" opisów, bo jakoś do mnie nie trafiały, ale... tym razem to mi nie przeszkadzało, a wręcz odpowiadało, budowało atmosferę, no i naprawdę, jak już inni wspominali - można się wczuć... także nie ma co się przejmować tzw. "trendami", trzeba działać po swojemu, tak jak się czuje i to zazwyczaj wychodzi na dobre. Również zostawiam 5. ;)
  • ausek 02.07.2016
    Nie wiem jak to działa, ale czasami aż za dużo słów ciśnie mi się na usta i wychodzą takie cosiki. ;) Cieszę się, że nie zanudziłam ''wzniosłością''.
  • Rasia 04.07.2016
    "dotykam twoje nagie ciało pragnące" - teoretycznie powinno być "Twojego nagiego ciała pragnącego", ale rozumiem, że rym by się później nie zgadzał
    "i widząc cię jak uniesieniem reagujesz na mój delikatny jak puch dotyk," - przecinek po "cię"
    "Krążę pomiędzy piersi wzgórkami kierując się impulsem namiętności," - po "wzgórkami"
    "Sprawiasz wrażenie jakbyś w krwiobieg wtłoczyła adrenaliny zastrzyk." - po "wrażenie"
    Pouciekało Ci parę przecinków, pojawiły się właściwie pod koniec, więc pewnie to przez nieuwagę, ale nie szkodzi. Wiersz jest piękny, taki obrazowy, ale równocześnie subtelny i niedosłowny. Mnie z kolei właśnie taka forma Twoich wierszy bardzo urzeka, to je właśnie wyróżnia na tle innych. Ach, strasznie mi się ten wiersz spodobał, zostawiam 5 :)
  • ausek 07.07.2016
    Dziękuję za miłe słowo. ;)
  • Angela 10.07.2016
    Obrazowy, bardzo intensywny, po prostu piękny : ) 5
  • Shiroi Ōkami 09.08.2016
    "Przyciskam ciało dokładnie we wgłębienia twoje, co by nie uciekło" ~ coby
    "i zastanawiam się jak długo wytrwam w tym rozkosznym aksamicie." ~ przecinek przed "jak".
    Komuś tu się erotyk napisać chciało :D Bardzo podoba mi się klimat wiersza, taki delikatny w swej intensywności, taki tajemniczy w obnażaniu sekretu znaczenia zapisanych słów, a zawarta w nim namiętność działa na moją wyobraźnię mocno! Podoba mi się, tyle mogę jedynie rzec ♥

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania