Usunięte

(Usunięte) przez Mikołaja Wazela

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Adam T 16.10.2017
    No, ok. Kiedy miałem 13 lat, wcale nie pisałem lepiej i tak samo klonowałem w swoich historiach to, co mnie fascynowało w filmach albo w grach.
    Pisz, to przede wszystkim. Jeden tekst to nie talent, ani pasja, to po prostu tekst jakich wiele.
    Pozdrawiam
  • Mikołaj 16.10.2017
    Dziękuje, na pewno na jedym się nie skończy.
  • Adam T 16.10.2017
    Nie zostawiłem Ci oceny, chociaż napisałeś to poprawnie, z szacunkiem dla czytelnika, z uźyciem polskich liter i interpunkcji, zamiast "----" polecam myślik (alt+0151) albo półpauzę (alt+0150).
  • Canulas 16.10.2017
    Jeśli podany wiek jest prawdziwy, to bardzo spoko. Kontynuuj.
  • Mikołaj 16.10.2017
    Dziękuję i owszem podany wiek jest prawdziwy.
  • Pan Buczybór 16.10.2017
    "Super bohaterzy?" - ej, rly?
    Na końcu zdań KROPKA
    CYFRY zapisujemy słownie.
    "płynnego Dawida" - nie wiem czemu, ale tak jakoś mnie to śmieszy... (jak wygląda płynny Dawid?)
    W ogóle sam tytuł; jak rozumiem fascynacja językiem angielskim. Wiesz, podobno po angielsku wszystko brzmi 20% cooler, man.

    (To tam powyżej to rady praktyczne i pstryczki w nos; możesz się stosować lub nie)

    Tak czy siak, wiek usprawiedliwia jedynie braki fabularne i warsztatowe, ale na pewno nie usprawiedliwia błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Nad nimi zawsze trzeba pracować i wyplenić póki można.

    I tak na koniec, polecam poczytać
    http://www.opowi.pl/art/jak-napisac-opowiadanie/

    Pozdro.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania