.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • NataliaO 23.08.2015
    masz bardzo dobrą treść, fajnie dobierasz słowa mają w sobie przekaz; 5:)
  • levi 23.08.2015
    dobrze się czytało, 5
    jestem ciekawa co z tymi kobietami:)
  • Ronja 23.08.2015
    Bardzo fajny pomysł na historię, dodatkowo, mam wrażenie, że dobrze przemyślany no i ładnie ubrany w słowa. Domyślam się, że taki był zamysł, jednak po czterech rozdziałach stwierdzam, iż mi osobiście dość ciężko czyta się tekst pisany tylko ciągiem. Brakuje mi dialogów,trochę szerszej perspektywy świata i napotykanych postaci.
  • Rasia 23.08.2015
    Jeśli mam być szczera, to opowiadanie przelałam na papier już jakieś 2 lata temu. Było w miarę krótkie i łatwe do poprawek, dlatego postanowiłam, że wstawię je tutaj i zobaczę, jak zostanie przyjęte, a po skończeniu "Epidemii" umieszczę coś świeższego. Zrobiłam to głównie dlatego, że teraz zajęłam się już dłuższymi formami i nie chciałam urywać ich w połowie. Domyślałam się, że sęk tkwi w tym braku dialogów, ale zapewniam, że przy kolejnych opowiadaniach zostało to już zmienione i teraz mam znacznie więcej wprawy:) Dziękuję jednak za komentarz i liczę, że nowe owoce mojej pracy będą bardziej zachęcające i ciekawe (no i dynamiczne). Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania