Po męsku ❤️

– A jeżeli rodzice wrócą? –

pyta mnie nieśmiało.

– Nie wrócą, wyszli do teatru. Romeo i Julia ich teraz zabawia – odpowiadam.

Jesteśmy w moim pokoju. Eh. Nie budzi on większego zainteresowania. Na ścianach wisi tylko kilka plakatów zespołów, których już dawno nie słucham. Ściągnąłbym je ale wtedy ta zielona farba, którą ojciec pomalował mój pokój nie dawała by mi spokoju. Dalej jest biurko. Zwykłe, drewniane. Służy mi do nauki, chociaż częściej zamiast książek ląduję tam stary laptop czy kubek kawy. Na środku mojego królestwa stoi łóżko na, którym teraz leżymy. Rozkładany tapczan kupiony na wyprzedaży garażowej od jednego z sąsiadów. Nie jest to łoże małżeńskie dlatego musimy się nieźle nagimnastykować aby było nam wygodnie. Nieważne. Nie skupiam się na tym.

Skupiam się na tych dużych zielonych oczach które patrzą na mnie czule. To hipnotyzujące spojrzenie przyprawia moje ciało o dreszcze.

Jedną ręką dotykam tych miękkich różowych ust. To ten wiśniowy balsam je tak nawilżył. Drugą gładzę lśniące ciemne włosy. Pewno wczoraj była na nich maska z keratyną.

Przesuwam się bliżej i czuję mocny lekko orientalny zapach. To te perfumy. Moje zmysły szaleją. Nie mogę się opanować.

– Co ty ze mną robisz? – pytam rozgrzany do granic możliwości.

Nie czekam na odpowiedź. Rozsuwam suwak w bluzie. Potem w spodniach.

– Teraz ty. Pomogę ci. –

powtarzam czynności. Robię to z większym wyczuciem, delikatnie. Powoli stopniuję napięcię. Chcę aby to była wyjątkowa noc.

– Och! – krzyczy z rozkoszy.

Ja też czuję, że się zbliżam.

Po wszystkim jeszcze długo leżymy obok siebie. Wtula się w moje nagie ciało a ja tylko nasłuchuje. Rytmu jego bijącego serca.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Canulas 15.02.2019
    Słuchaj, bije od Ciebie naprawdę powiew entuzjazmu, ale chcą c być szczerym, co następuje.

    Tytuł: nie wiem co to. Dla mnie utylizacja.
    Serduszko? — nie ma miejsca w tekście literackim na żadne emotikonki.

    Fragment I
    Co tu mamy?

    Wers pierwszy brak znaku zapytania, brak odstępu po drugim myślniku.
    Wers drugi: ok
    Dalej: brak odstępu po kropce, plus takie hity jak "mojim" o "stoji". Ewidentnie bęłdy podobne. Spróbuj: https://www.ortograf.pl/ - pomoże.
    Poza tym sama konstrukcja. W zasadzie estetyka.
    "Nie budzi on większego zainteresowania.Na ścianach wisi kilka plakatów zespołów, których już dawno nie słucham, w rogu stoji regał na książki po które już nie sięgam i łóżko na, którym teraz leżymy." - których, które, który. Zdanie nieporadne, do przebudowy.

    "– A jeżeli rodzice wrócą –pyta mnie nieśmiało.
    – Nie wrócą, wyszli do teatru. Romeo i Julia ich teraz zabawia – odpowiadam.
    Jesteśmy w mojim pokoju. Eh. Nie budzi on większego zainteresowania.Na ścianach wisi kilka plakatów zespołów, których już dawno nie słucham, w rogu stoji regał na książki po które już nie sięgam i łóżko na, którym teraz leżymy."

    Dalej też nie lepiej. Wśród braku odstępów. Braków znaków zapytania inne cudeńka.

    " – Co ty że mną robisz – pytam rozgrzany do granic możliwości." - brak znaku zapytania
    Nie czekam na odpowiedź. rozsuwam suwak w bluzie. Potem w spodniach." - brak dużej litery po kropce
    – Teraz ty. Pomogę ci. –powtarzam czynności. Robię to z większym wyczuciem delikatnie.Powoli - brak odstępu i dużej litery po kropce.

    Kończysz:

    " – Och! – kszyczy z rozkoszy." - kszyczy

    – O boże – Do pokoju wchodzi ojciec." - brak kropki

    – Filip, kim jest mężczyzna - brak znaku zapytania

    – pyta mnie zaskoczony." - i jakimś przeniesieniem do linii niżej.

    Mówiąć szczerze, a wydaje mi się, że na szczerych opiniach Ci zależy, tekst jest masakrycznie niechlujny. Dla mnie do całkowitej przebudowy od zaraz. Zrobisz, co zrobisz.
    Nie oceniam.
  • Canulas 15.02.2019
    Widzę to pomiędzy 2+ a 3-
    Tylko że ja jestem raczej szczodny
  • Pan Buczybór 15.02.2019
    "mojim" - moim
    "stoji" - stoi
    "książki po które" - przecinek po "książki"
    "na, którym" - źle postawiony przecinek; powinien być przed "na"
    "Nie jest to łoże małżeńskie [przecinek] dlatego musimy się nieźle nagimnastykować [przecinek] aby było nam wygodnie."
    skupiam, skupiam - powtórzenie
    "oczach które" - przecinek przed "które"
    "hipnityzujace" - hipnotyzujące
    "Jedna" - jedną
    "gładze" - gładzę
    "Przysowam" - przysuwam
    "wyczuciem delikatnie" - przecinek po "wyczuciem"
    "rozsuwam" - uciekła ci duża litera
    "stopnuje" - stopniuję
    "czuję że" - czuję, że
    "kszyczy" - krzyczy

    Widzisz jak dużo jest tutaj błędów? Naprawdę, długo droga przed tobą...
    Po pierwsze - wybij sobie z głowy, że pisze się, tak jak się mówi. Po błędach, które popełniasz wnioskuję, że tak właśnie jest. "Mojim", "stoji" - takie rzeczy powinno się jak najszybciej eliminować.
    Po drugie - interpunkcja. Chcąc czy nie, trzeba się wykuć na blachę. Można wybaczyć brak przecinków w bardziej skomplikowanych zdaniach, bo mało jest ludzi, którzy nie popełniają takich błędów, ale brak przecinków przed spójnikami jest nieakceptowalny. "Który", "że" itd. - to jest podstawa.
    Po trzecie - (abstrahując od prezentacji) widziałaś kiedyś, jak ludzie uprawiają seks? Niby to erotyk (w dodatku z słabym tytułem), a brakuje tego, co go definiuje. Strasznie poskąpiłaś jakichkolwiek opisów i emocji.
    Także - chcesz się uczyć - ucz. Każdy od czegoś zaczyna.
    Pozdro
  • Mia123a 15.02.2019
    Dobra dobra nie umiem pisać. Ale serio co takiego złego jest w tej emotikonce. I tak panie buczybór nie siedziałam pod łóżkiem kiedy dwa geje uprawiają seks. Ale doceniam opinie
  • Pan Buczybór 15.02.2019
    wystarczyło jakiegoś pornola obejrzeć :v
  • Canulas 15.02.2019
    Złego jest to, że przywodzi na myśl gimnazjalną wymianę karteczek z danymi sympatii. Po prostu nie pasuje. Z jakiegoś powodu ich z reguły nie ma.
    Ale już dobra. Olać emotikonkę. Ona gdzieś tam podkreśla nawet Twoją żywiołowość, energię. Niech na razie będzie. Nie skupiaj się na rzeczach, które możesz poprawić w dwie sekundy. Skup się za tym wszystkim wokół.

    I naprawdę, moze tak nie wygladać, ale moja opinia jest szczera i nie jest podyktowana niczym innym, niż tylko tym, co przedstawia tekst. Nie jestem do Ciebie uprzedzony. Umiem to rozgraniczać.
    Fajnie, że masz zapał, że chcesz się uczyć i jesteś kontaktowa. To są zalety.
    Ale jeśli myślisz o tym wszystkim jakoś inaczej, niż jako o żarcie czy chwilowej fanaberii - nie oddawaj tekstów w tak niedopracowanym stanie.
    Skorzystaj z tego ortografa, albo languagetool. To żadna ujma. One pomagają.
  • Mia123a 15.02.2019
    Canulas oj przecież wiem, zależy mi na szczerych opiniach. Ale nie lubię jak komuś coś nie pasuje w mojich pracach, we mnie. Wiem to czyni mnie największą egoistka na świecie. Ale co ja poradzę. Trochę poprawiłam trochę pozmieniałam ale i tak błędy się pewnie znajdą. Proszę nie szukaj ich już. Niech sobie poczekaj do rana jak się ogarnę i może wtedy je usunę. :)
  • Canulas 15.02.2019
    Mia123a, spoko. Wiesz, plus pisanie uczciwie jest taki, że jak Ci kiedyś napisze, że tekst jest zajebisty, też będziesz miała pewność, że tak myślę.
  • Mia123a 15.02.2019
    Canulas ooooo to jeszcze długo będziesz na mnie kszyczał :)
  • Mia123a 15.02.2019
    *krzyczał
  • Mia123a 15.02.2019
    Ale to nie miał być pornol

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania