.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Metafizyczne, ciężkie, bardzo ładne.

    Na niektóre rzeczy miałam efekt wooow:

    ''...nigdy nie wiedziałem, o co mi chodzi

    teraz – wiem, ale nie wiem

    komu.''

    ''Żyć dziś to jest imitować życie''


    Miewam podobne przemyślenia.
    Twoje wiersze są jak gąbka nasiąknięte treścią, prawie zawsze bardziej jak manifesty.

    Pjęć.
  • Regimus 12.01.2018
    ŁOGIN
  • Hm? ''Łogin'' ? (Mnie się podobał ten wiersz, to go zapropsowałam. Tobie się nic nie podoba :p).
  • rubio 13.01.2018
    "manifesty", lepiej bym tego nie ujął (a próbowałem kiedyś te swoje teksty mimo wszystko jakoś zaszufladkować. No i, nie wymyśliłem nic lepszego. Tak że, to jest potwierdzone doświadczalnie, że lepiej bym tego nie ujął ;D). Co do treści, tak, na tym i właściwie tylko na tym mi zależy, by jej było jak najwięcej. A propos, kiedyś postanowiłem napisać sonet trzynastozgłoskowcem, tak sobie. I po niecałej minucie dumania nad pierwszym wersem znudziło mi się i nie napisałem. Tak że tyle w temacie podejścia do formy. Obudowa ma wartość tylko gdy pokazuje treść, sama w sobie jest niczym.
    No, dziękuję pięknie ;)
  • Aisak 13.01.2018
    ciekawe przemyślenia.
    przemyśl lenia.
  • rubio 13.01.2018
    dziękuję :) "przemyśl lenia" - czy to jest polecenie? W sumie, Przemyśl, sympatyczne miasto. Nigdy nie byłem. Ale patrząc po lokalizacji, tanie fajki tam będą.
  • Canulas 13.01.2018
    "błąka się pomiędzy śmietnikami
    przyciągane narkotyzującym smrodem
    i czerpiąc z ich obfitości gromadzi
    budulec własnego więzienia." - KA-PI-TAL-NE

    Cudnie tym bardziej, że siedemnastka w nawiasie, czyli w tej konkretnej, lub bliskiej chwili się tym parasz.
    To Twój obecny lub prawie - styl.
    Bardzo wieloznaczne i do głębszych analiz. W dużej mierze podzielam.
    Masz kurewskiego skilla czasem Rubio.
    Ukłony.
  • rubio 13.01.2018
    "czasem", pff

    Ale co do meritum, ja nie wiem, czy i jaki i kiedy ja mam styl. ;D Ale treść jest zawsze, w rzeczach, które mi się teraz piszą, również, więc tyle dobrze. Nawiasem mówiąc, ja różnych wierszy przez te lata mam pewnie i z kilkaset, z czego większość z 2017 (a wcześniejsze to głównie jakieś 10'-11'. Potem czarna dziura, a w '15 i '16 kilkadziesiąt tekstów, z których niektóre tu wrzucam jako "bajka o". No ale nvm), i one wszystkie się łączą w pewną ciągłość (np. te dwa, które wrzuciłem wczoraj, one tak właściwie bezpośrednio sobie odpowiadają). Tak że, co będzie dalej, o czym, nie wiem; zobaczę, gdzie, którędy, jak będę szedł.

    No ale co ważne; dzięki równie wielkie i uprzejme, jak każde z poprzednich ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania