Usunięte

Usunięte

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Margerita 15.11.2018
    Podobało mi się, ale ten bohater jest nerwowy lepiej niech uważają na małą Lilii skoro jest wampirzycą
  • Ritha 15.11.2018
    Dziękujemy, Mar :)
  • Canulas 15.11.2018
    Dziękuję, Marg.
  • Freya 15.11.2018
    "Kali Thanda-Lake Eyre — ogromne jezioro endoniczne" - wlazłem w to jezioro, bo nie spodobał mi się wyraz "endoniczne" i po zamoczeniu dupy wyszło mie, że nazywa się raczej: Kati Thanda-Lake Eyre i jest - endoreiczne (jeszcze endogeniczne byłoby ogólną specyfikacją tworu wodników i rusałek) - jako kolejne wcielenie Tony'ego Halika info. uprzejmie z polecenia aborygenów i teges :)
    "ten swój pierdolony wisior albo ci tu ufryndzonę łeb!" - ufryndzolę?

    Tych motywów z "pętlą czasu" było już trochę, najpopularniejszy zamieszczono w filmie "Dzień świstaka". Jednak tak se myślę, że w tym opku nie będzie tylko tak zabawnie lecz bardziej rollercoasterowo :) Pozdro zespół
  • Przebrałam się na okoliczność Twej wizyty ;)
    Jezioro - dzięki za wnikliwość, sprawdzimy.
    Ufryndzolę... no. Ufryndzoli :D

    Pewno, że były motywy z pętlą czasu, trudno znaleźć nieruszany motyw, grunt, by oddać go po swojemu.
    Dzięki Freya za sugestie, przeanalizujemy wszystko.
    Pozdrawiamy również :)
    (R)
  • Canulas 15.11.2018
    Jezioro obadam: niestety nie zagrała powierzchowność i dobrze, że znalazł się ktoś, kto ten bubel złapał.
    Ufryndzolę - jak najbardziej.
    Staraliśmy się opóźniać efekt, ale, no... Tys kumaty. Pozostaje nam mieć nadzieję, że niektórzy nie czytają komentarzy.
    Dziękuję, Freya
  • marok 15.11.2018
    Nie mam chęci egzystowania w tym. Dlatego wrócę tu później. Ten cholerny dzień mnie dobija
  • "Nie mam chęci egzystowania w tym" - boskie
    Wróć Marokok jak wydobrzejesz, przesyłam na poprawę nastroju: <3
    Pozdro
    (R)
  • Canulas 15.11.2018
    Dla mnie komentarz dnia. Masz rację. Ten dzień jest spierdolony.
  • jolka_ka 15.11.2018
    *ponownie ukucnął przy siostrze – może po prostu kucnął, po co "u"?
    Wiecej błędów nie odnaleziono. Nie rozpiszę się, ale tendencja jest zwyżkowa, ta część lepsza od poprzedniej (powtarzam się). Trochę mnie rozbawiły te kury w zestawieniu z późniejszym poetyckim, opisem nieba, ale może tak miało być. Sporo jest tych "popierdolona", ale skoro taki charakter, skoro mocna fabuła, skoro... to się nie czepiam. Końcówka zostawia w napięciu, chciałoby się przynieść popcorn, włączyć Eyre w tv i zasiąść wygodnie. Tak, tutaj mnie macie, tymi ostatnimi zdaniami. A i jeszcze cały pierwszy akapit jest piękny.

    Pozdrawiam :)
  • Ukucnął... w sumie kucnął mogłoby być, nie ruszę literki nawet, póki nie skonsultuje ;)
    Fajni, Jolka, że podeszło. Opko jest specyficzne, gęsty klimat, sporo przekleństw też, no, jest tak, jak lubimy, jednym siedzie, drugim nie, spoko, żeś w pierwszej grupie, na siłę nie ma co czytać. W tv mówisz? Byle nie na żółtym pasku tvn ;)
    Dziękujemy :)
    (R)
  • Canulas 15.11.2018
    A ja powiem, że kucnął brzmi dużo lepiej.
    "kwiecistość" wypowiedzi można podciągnąć pod charakter i wzburzenie bohatera, ale dużo też jest naszego (głównie mojego) buractwa.
    Dziękuję Ci za wizytex
  • Ritha 15.11.2018
    Co? Twojego buractwa? Wiesz co... choc Ty mnie nie denerwuj.
  • Canulas 15.11.2018
    Ritha :)
  • Freya 15.11.2018
    Ritha & Canulardo: chyba Canulas z tego co se myślę nie ma dostępu do tego konta, więc kwestia ew. korekt też jest oczywistą :)
  • Canulas 15.11.2018
    Ja mam za mało ramu. Nie mogę pamiętać dużo haseł, a dużo to cztery, pięć.
  • Ritha 15.11.2018
    Freya hahaha, on moze miec dostep w kazdej chwili, tylko zachodza kwestie, ktorych, hm, nie umiem wytlumaczyc :D
  • Adelajda 15.11.2018
    Ciekawe to wszystko. Taka sama zapalniczka, taki sam wisiorek, coś się powtarza. Mała na pewno coś o tym wie. Przeczytane, podoba się, a dzień jest rzeczywiście do dupy. Pies miał dzisiaj zabieg, a jutro jeszcze zastrzyki... ech, dzień beznadziejny.
    Pozdrowienia dla was.
  • Ritha 15.11.2018
    Biedny pieseł :( Potarmoś za uszkiem pieseła...
    Fajnie, że się podobało.
    Dziekujemy :)
  • Canulas 16.11.2018
    Piszę komentarz teraz, więc tamten beznadziejny dzień już dobiegł końca :)
    Dzięki za wizytex. Odpozdrawiam.
  • kalaallisut 15.11.2018
    "Na niebie delirium Boga. Pomiędzy okruchami zabudowań świat oblany smołą. I ten cholerny, jednostajny wiatr, wygrywający uwerturę pustki." - ładnie
    "Nie zdołał nawet ułożyć ust w pytajnik" - ciekawe i fajne
    "Srebrny słonik z trąbą zwrócona ku górze. Mały, wesoły chujonos, zwiastujący dożywotnią pomyślność. "COMBO". - Ej! kiedyś zbierałam takie chujonosy ;)- czyje to?
    "albo ci tu ufryndzonę łeb" - dzole?


    Idziecie jak burza!!! Wybuchowa para;)
    A teraz ja ...chce już akcję...strach panikę i osaczenie!
    Pozdrawiam i czekam na grzmoty
  • Ritha 15.11.2018
    Helloł.
    Delirium Boga podoba się i mi. A co do chujonosa, heh, to jest właśnie zdanie pokazujące jak wyglada wspolpraca, zdanie pierwotnie moje, chujonos Cana xd, COMBO moje, ale ociosane z pobocznych pierdoletów.
    Ufryndzolę, jestem idiotą, dopiero teraz załapałam, pomimo, że Freya palcem pokazał, już zmieniam.
    Dzięki piękne, taa, fabularnie przydałoby się ruszyć deczko z kopyta. Ruszym.
    Dziękujemy pięknie, Kal :)
  • Canulas 16.11.2018
    Dzięki Kall. Taaa, musi być jakaś akcja w końcu. ;)
  • Witamy czwartą część! :D
  • Elorence 29.11.2018
    Jestem sparaliżowana. Te ostatnie słowa... Mam gęsią skórkę...
    Najlepsza część <3
    Obrazy świrowały w mojej głowie.
    Cholera.
    Idę dalej, wybaczcie, że tak krótko!
  • Ritha 29.11.2018
    Spoczi, dobry każdy ślad. Ty nawet w kilku słowach zawierasz te fajne, charakterystyczne emocje.
    Dzięki i tu :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania