Fala

*

Jesteś

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • stefanklakson 04.01.2019
    Tekst jest krótki, a udało się zawrzeć bardzo wiele. Specyficzne są Twoje krótkie teksty, podobnie jak Glissando.
  • Wrotycz 04.01.2019
    Cieszę się, że zapamiętałeś Glissando.
    Dziękuję za opinię, Stefan:)
  • Aisak 04.01.2019
    To jest coś, czym sie obecnie najbadziej interesuję, i co chciałabym rozwinąć do skali entej.
    Muszę tylko poeksperymentować, czy w ogóle mam szansę wejść na nieco wyższy level.

    I nie słodzę.
    Napisałam tak, jak pomyślałam. A myśle szybko nie zastanawiając się zbytnio.
    Taki mój żywioł.

    Z Panem Gęsią moglibyście stworzyć niezły duet, tercet, ok, no to kwartet :]
  • Wrotycz 04.01.2019
    Takie tam falowe strumienie... nic trudnego, Aisaku.
    ____________
    Ciężko by było, trudne te dwa charaktery:)
  • Freya 04.01.2019
    Natchnienie impresją chwili... iluminacja to teraz bardziej kojarzy się z oświetleniem wewnętrznym lub na zewnątrz obiektu, a nie filozoficzną świadomością transcendencji bytu...
    Miniaturka uniesień bez falochronu nabrzeża :) Pzdr
  • Wrotycz 04.01.2019
    Mądrala:) Ale jeśli już transcendencja... to jednak bardziej adresatów kreowana przez nadawców.
    Dzięki:)
  • jesień2018 04.01.2019
    Jestem zachwycona obrazami, jakie tworzysz. To chyba najbardziej duchowe pisanie (hmmm można tak powiedzieć? Chyba można?), jakie tu widziałam...
  • Wrotycz 04.01.2019
    Bardzo dużo, ogrom satysfakcji mam z Twojego zakwalifikowania.
    Dziękuję Ci serdecznie.
  • Adelajda 04.01.2019
    Chciałbym aby ktoś do mnie tak pięknie pisał. Miałam kiedyś taki cytat z "Opowieści o dwóch miastach" (nie pamiętam gdzie zapisałam), bardzo skojarzył mi się z Twoim utworem.
    Bardzo tu ciekawie.
    Pozdrawiam.
  • Wrotycz 05.01.2019
    Dziękuję za komentarz, Adelajdo.
    Szkoda, nie znam podanego tytułu:(
  • kalaallisut 04.01.2019
    Czarujesz, można się zanurzyć w takim czytaniu, ba na nawet "zakochać" a zakończenie cudne: „Są takie istnienia, które przyciągają i zatapiają się wzajemnie, twardo pozostając jednocześnie na swoich terytoriach".
  • Wrotycz 05.01.2019
    Bardzo mi przyjemnie się zrobiło:)
    Dzięki, Kala:)
  • Basileus 04.01.2019
    Fajne, chciałbym umieć tak poetycko składać metafory. :)
  • Wrotycz 05.01.2019
    Nie każdemu pisane;)
  • Ritha 06.01.2019
    Pięknie napisane, jest w tym jakaś tajemniczość, urzekasz słowem nie pierwszy raz.

    "Przyjmiesz to w końcu z pokorą i nie będziesz się pytała, na jak długo starczy ci tej miłości" - obadaj bez "się" (luźna sugestia)

    Pozdrawiam :)
  • Wrotycz 06.01.2019
    Ritha, ciut niezręcznie, fakt, ale zależało mi podkreśleniu, że bohaterka pyta samą siebie.
    Hm. Jeszcze obadam.
    Dziękuję:)
  • Canulas 08.01.2019
    Ok. Treść - miodzio, ale do zapisu, bym się trochę przy-ten-ten.

    "Jeżeli fala jest pięknem, zdziwieniem, zachwytem i bólem, biegasz, czołgasz się po niej, nurkujesz, i klęczysz jak niewolnik, to nie wyczerpie się nigdy, nawet jeśli myślisz" - możliwe, że nie mam racji, ale czy nie powinno być: jak niewolnica. Wszak piszesz "jesteś gotowa".
    Druga wątpliwość, to już trochę czepialstwo.
    "Przyjmiesz to w końcu z pokorą i nie będziesz się pytała, na jak długo starczy ci tej miłości." - amputowałbym słowo "się". Jest dla mnie niepotrzebnym dookreśleniam.
    Swoją drogą, dużo masz tego "się" w tekście, ale możliwe, że jestem pod tym kątem alergiczny, bo ostatnio zwracam na to słowo baczniejszą uwagę.
    Treść bardzo wysokich lotów, co w zasadzie już mnie przestało dziwić, ale z zapisu można wycisnąć moim zdaniem więcej.
    Pozdrox.
  • Wrotycz 09.01.2019
    Zmieniłam zgodnie z Waszymi sugestiami.
    Styl siadł? Zaimek zwrotny w swobodnym pisaniu (list) mogłabym obronić:)
    Niemniej faktycznie teraz zdanie lepiej złożone.

    Co do 'niewolnicy' - może tego nie widać, ale w 2. części tekstu wypowiada się na temat swojej 'fali' mężczyzna.
    Toteż nie mogę sugestii zrealizować.

    Pięknie dziękuję za rozbudowany komentarz.
    Pozdrawiam.
  • Canulas 09.01.2019
    Wrotycz, dlatego ja wątpliwości podałem na tacy ostrożności. Miałem chwilę przerwy, wypadlem za burtę, a ponownemu przybyciu na opowijski pokład towarzyszyła lekka elektryka.
  • Wrotycz 09.01.2019
    Weź, podziwiam Twój wkład w Opowi nieustannie. Ciężko było znaleźć klimat na portalu, jak dobrze, że wróciłeś. Bardzo dobrze!
  • Canulas 09.01.2019
    Wrotycz, nooo, musialem na chwilę - wiadomix. Tysz się cieszę.
    Dzięks.
  • Wrotycz 09.01.2019
    Canulas, właśnie szukam swoich wpisów u Ciebie, co za koincydencja:)
  • Canulas 09.01.2019
    Wrotycz, a na jaką okoliczność?
  • Wrotycz 09.01.2019
    Canulas, jak Cię nie było, skomentowałam dwa utwory, no ale zapomniałam tytułów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania