...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Tanaris 21.03.2017
    Okładka zajebista :D A co mi tam, jak szaleć, tak też trzeba napisać. Już nie mogę się doczekać, zapowiedź bardzo kontrowersyjna, bardzo mnie zaciekawiła ;)
  • katharina182 21.03.2017
    Bardzo się cieszę że okładka przypadła do gustu. Zastanawiałam się czy czcionka pasuje. Ale skoro Ci się podoba to super.
    Mam nadzieje że druga część Falconu się spodoba. Zdecydowałam się jednak zacząć już teraz wrzucać rozdziały. Trochę się boję że mogą pojawić się błędy ale w razie czego mam zawrze was:)
    Pozdrawiam
  • Karawan 21.03.2017
    Paskudztwo ;) Ohyda ;) Nikt nie ma zeza!... No dobra, niesmaczne żarty na bok! Gratuluję po pierwsze konsekwencji, po drugie rozumiem, że ciąg dalszy będzie bardzo komediowy (pierwszy kwietnia!), po trzecie zachęcam do kolejnej bitwy i pozdrawiam.
  • katharina182 21.03.2017
    hehe... miło że moje paskudztwo się spodobało;)
    Jeszcze nie wiem co do bitwy. Byłam na forum zerknąć na temat. Może uda mi się tym razem coś skomponować:)
    Nawet nie wiedziałam że jest kolejna bitwa więc dzięki za wiadomość.
  • Nieźle :) Druga część zapowiada się równie interesująco. W końcu będzie więcej o organizacji itd. Okładka również świetna. No to pozostaje tylko czekać do pierwszego ;)
  • katharina182 21.03.2017
    O organizacji będzie o wiele więcej niż w pierwszej części. Ciszę się że wstęp zachęcił;)
  • Mrocznaa 21.03.2017
    Świetny początek i okładka również :) Wstęp zachęca do dalszego czytania, a więc czekam na następną część. Zasłużona 5! :)
  • katharina182 21.03.2017
    Nie wiem czy przeczytałaś poprzednią część. Jeśli nie to ta może być trochę niejasna. Więc jeśli chciałabyś zajrzeć na kolejne rozdziały to polecam najpierw zacząć od pierwszej części:)
    Dzięki piękne za opinię i ocenę.
  • Mrocznaa 21.03.2017
    katharina182 Jestem jeszcze przy czytaniu pierwszej części, ale postaram się to nadrobić.
  • katharina182 21.03.2017
    Mrocznaa fajnie. Będę się bardzo cieszyć jak zostawisz później opinie:)
  • Pasja 22.03.2017
    Okładka przyciąga w dużej mierze czytelnika i prostota ale dobitna. Pisz kochana bo jesteś wielka w tym co robisz. Ciężka jest droga, ale trzymam kciuki za twoje powodzenie. Pozdrawiam serdecznie
  • katharina182 22.03.2017
    Dzięki za słowa wsparcia. Możliwe że uda mi się także w Polsce wydać. Ale tylko jako self Public. Jak uzbieram kasiore to może coś z tego będzie:)
    Również pozdrawiam i dziękuję za zostawienie komentarza.
  • Truta 22.03.2017
    Trzeba wspierać "opowijczyków" :D odłożyłem pieniądze i czekam aż wydasz ;) powodzenia ;) ps.. okładka jakby się na mnie patrzyła więc na pewno wpadnie w oko :D
  • katharina182 22.03.2017
    Cieszę się że mnie wspieranie. Powoli grosz do grosza i może się uda. Jak narazie pewna jest tylko niemiecka publikacja.
    Fajnie ze się okładka spodobała.
  • kasjopeja 23.03.2017
    Gratuluje i życzę samych sukcesów.
  • katharina182 23.03.2017
    Dzieki, ale jeszcze nie ma czego gratulowac:P
    A jak tekst? Podobal sie?
  • Paradise 27.03.2017
    Cudna okładka! przyciąga uwagę:) kurcze wydawało mi się, że już dodałaś pierwszy rozdział.. nie wytrzymam do 1 kwietnia! :D Nie mogę pisać swojego, bo mnie Trzy woła xD masakra.. xD no i co do książki, oczywiście muszę ją mieć na swojej półce! <3 czekam z niecierpliwością! 5
  • katharina182 27.03.2017
    W przyszłym roku będzie do kupienia. Bardzo się cieszę że okładka się podoba.
    Będzie mi niezmiernie miło jeśli moi czytelnicy na opowi. Mimo to że znają skróconą wersję tutaj będą chcieli zakupić wydaną książkę.
    Dzięki za wszystkie opinie i oceny.
    Życzę Ci dużo weny bo kurczę ciągle czekam na dalszy ciąg u ciebie;)
  • Paradise 29.03.2017
    już się nie mogę doczekać, aż ją wydasz <3 póki mam jeszcze czas postaram się dodawać często nowe rozdziały, później jak wrócę do pracy nie wiem jak będzie z czasem i w jakiej częstotliwości będą pojawiać się kolejne części, a wena oczywiście się przyda dziękuje :)
  • NikoRetka 29.03.2017
    A ja się trochę oderwę od reszty i nieco skrytykuję okładkę. To ma być trylogia, nie? Jeśli dasz na okładkę pierwszej części oczka wszystkich bohaterów (dobra, nie wszystkich, ale tych najważniejszych), to będziesz miała troszkę problem z okładkami na kolejne, by się trzymały schematu (chyba że każda okładka byłaby, że tak powiem, z innej parafii). Poza tym font zdecydowanie zbyt zlewa się z grafiką (dobrze, że się o to martwiłaś). Jeśli postawisz ją na półce np. w księgarni, to osoba, która przechodzi obok szybszym tempem, nie wychwyci tytułu od razu. Albo musiałabyś trochę bardziej go wyróżnić obrysem, albo ogólnie dodać jeszcze jakiś ciemniejszy element, na który wstawiłabyś tekst. A grafikę już wcześniej oceniałam i wiesz, że uważam, iż jest cudna xD Po prostu nie nadaje się według mnie zbytnio na okładkę książki (uczę się poligrafii, a głównie właśnie grafiki komputerowej, i mimo wszystko mam teraz przez to swoje chore zboczenia na punkcie fontów i okładek książek).
    Blurb jak dla mnie jest bardzo dobry :D

    Odbiegając od opinii... Nie spodziewałam się, że tak szybko polecisz z kolejnym tomem xD Ja z siostrą potrzebujemy zdecydowanie trochę więcej czasu (nie mamy tego tak dokładnie ogarniętego jak Ty i musimy sobie to bardzo porządnie poukładać), ale wydaje mi się, że nasze opowiadanie powinno (z dużym naciskiem na "powinno") ruszyć w wakacje. A co do książki, jeśli kiedyś wydasz w Polsce, to będę prosiła mamę o fundusze xD Tym bardziej, że teraz nam tu objawiłaś, iż na opowi jest to skrócona wersja. No ładnie robisz xD A gdzie informacja o tym na początku? Ja tu się czepiam, a tyle mnie mija xD Tak czy owak (z tego, co tu widzę) kilku nabywców masz prawie pewnych ^.^
  • katharina182 29.03.2017
    Dobrze zauwazylas z tymi napisami. W grupie rysunkowej juz tez mi na to zwrocili uwage. Popracowalam juz nad tym w PSie, teraz wyglada o wiele lepiej.
    A co do kolejnych okladek... Na drugim maja sie usta pojawic (w podobnej formie jak tutaj) a na trzeciej dlonie chcialam zrobic. Usta maja byc takze podbite czerwonym kolorem, a przy dloniach mam zamiar zrobic kolorem drobne akcenty (np. niebieski ogien u Jeden itd.) Mam nadzieje ze dobry pomysl i ze bedzie wspolgral.
    Egzemplarzy za duzo nie bedzie, bo to tylko SP wiec zaledwie 200. ale bede sie niezmiernie cieszyc, jak jeden zagosci na twojej polce:)
    Kurcze, kazesz mi czekac az do lata! Ty niedobra, ty....
    Ok, bede czekac, nie mam wyjscia:P
    Pozdrawiam:)
  • NikoRetka 30.03.2017
    Jeśli tak to będzie, to jak najbardziej grafika na okładkę pasuje xD Oczy, usta, dłonie, czy cokolwiek innego, gdybyś kiedyś zmieniła zdanie. No. I jak na moje wszystko będzie grało i buczało ^.^
    Wieem... Długo. Przepraszam, że tyle nam zejdzie przy tym naszym. Ale mam nadzieję, że jakoś dasz radę przeboleć ponowne przeczytanie tych wcześniejszych rozdziałów. Już i tak za to, że przeczytałaś to, co jest do teraz, masz naszą dozgonną wdzięczność ^.^
  • katharina182 31.03.2017
    NikoRetka A ja jestem tobie wdzięczna za przeczytanie mojego opowiadania.
    Bardzo mi się podoba jak piszecie więc nie ma za co tak właściwe dziękować.
    Nom raczej będę musiała przeczytać od nowa bo czytam dużo na raz i obawiam się że mogą mi się historie poplatac.
  • Margerita 03.04.2017
    katharina182
    pięć
    Czy ja dobrze przeczytałam komentarz ty książkę wydajesz czy mi się coś przewidziało? Jeśli tak to gratuluję!
  • katharina182 03.04.2017
    Margerita dobrze przeczytałaś. Ale to tylko Self Publishing. E-book będzie do kupienia i ok.200 egzemplarzy papierowej wersji.
    Jak już będzie tak daleko to na pewno podam linka gdzie i co...

    Dzięki za gratulacje ale tak właściwiwłaściwie to nie ma czego;)
    Pozdrawiam
  • Margerita 03.04.2017
    katharina182
    Jest czego mieć w sprzedaży własną książkę to jest sukces prawdziwy to jest marzenie każdego piszącego nawet moje.
  • katharina182 03.04.2017
    Margerita z marzeniem to masz rację. Nawet takie małe wydanie jest spełnieniem marzenia. Przynajmniej dla mnie.
    Jeszcze raz dzięki:)
  • Margerita 03.04.2017
    katharina182
    Może i moje się spełni cały czas do tego dążę
  • katharina182 03.04.2017
    Margerita życzę Ci tego szczerze;) ważne by się nie poddawać
  • Margerita 03.04.2017
    katharina182
    Dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania